To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Siechnice: Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
Numer ogłoszenia: 136252 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64080 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonywanie drobnych robót budowlanych, remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w administrowanych zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność Gminy Siechnice na podstawie bieżących zleceń zgodnie z załącznikiem wykazem obiekty gminne 2015 r. Wykaz obiektów gminnych może ulec zmianie zgodnie ze stanem faktycznym nieruchomości będących w posiadaniu Gminy. Prace w branży ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej będą przebiegać zgodnie z bieżącym zleceniem. Ilości prac w trakcie realizacji zadania będą zlecane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego lub do wyczerpania w latach 2015-2016 zaplanowanej kwoty. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy prawo wskazania innego podmiotu, który będzie wykonywał obowiązki Zamawiającego (w tym m.in. wystawianie zleceń, odbieranie prac, nadzór); zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, lecz jedynie pisemnego powiadomienia.ZADANIE I:Roboty w branży ogólnobudowlanej:1)wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczeniowych, usług naprawczych, drobnych remontów, drobnych przebudów, 2)usług odśnieżania i oczyszczania fragmentów dachów,3)usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów.Zadanie II:Roboty w branży instalacyjno-sanitarnej:1)wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających instalacji i urządzeń sanitarnych, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych, usługi dotyczą instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, c. o., węzłów cieplnych, wentylacji i klimatyzacji,2)usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji,3)awaryjne czyszczenie odcinków kanalizacji deszczowej,4)udrażnianie wentylacji,5)regulacja wyłazów i kratek kanalizacyjnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, 6)wszystkie roboty w branży instalacyjno-sanitarnej obejmują konieczne roboty w branży ogólnobudowlanej. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno lub dwa zadania. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwa zadania.Przedmiot zamówienia będzie określony w zleceniach szczegółowych stanowiących załączniki do umowy obejmujących niezbędny zakres robót wynikający z bieżących potrzeb.Naprawy awaryjne wymagające szybkiej interwencji będą zlecane telefonicznie lub za pomocą e-maila lub faksu lub w inny uzgodniony z Wykonawcą sposób, niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej. Wykonawca musi udostępnić numer telefonu/faksu lub e-mail umożliwiający zgłoszenie awarii czynnego całą dobę: w dni powszednie, w dni wolne i w święta.Naprawy awaryjne będą zgłaszane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zarządzania nieruchomościami będącymi własnością Gminy Siechnice.Wymagany czas reakcji i stosowana forma zlecenia Zamawiającego:1)AWARIE - czas reakcji: wraz z zabezpieczeniem doraźnym obiektu/miejsca_godz. (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia jednak nie więcej niż 4 godziny, od chwili przekazania zgłoszenia awarii; forma zlecenia: telefonicznie, ustnie, faksem, e-mailem - potwierdzonych pisemnie;2)Czas naprawy po awarii _ godz. (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia jednak nie więcej niż 48 godzin.3)pozostałe zlecenia będą zawierały terminy wyznaczone przez Zamawiającego; forma zlecenia: faksem, e-mailem-potwierdzonych pisemnie.4)W trybie-AWARIE-Zamawiający, zastrzega sobie naliczanie kar umownych w przypadku braku kontaktu telefonicznego lub mailowego z Wykonawcą.5)Zamawiający zastrzega sobie naliczanie kar umownych za nieprzystąpienie przez Wykonawcę do przyjętego przez niego zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice - branża ogólnobudowlana
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROPERTY SERVICE POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROPERTY SERVICE POLAND SP. Z O.O.
- CITY Service Grupa Techniczna Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 48, 02-146 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18,70
Oferta z najniższą ceną: 18,70 / Oferta z najwyższą ceną: 29,94
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice - branża instalacyjno sanitarna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROPERTY SERVICE POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROPERTY SERVICE POLAND SP. Z O.O.
- City Service Grupa Techniczna Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 48, 02-146 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18,70
Oferta z najniższą ceną: 18,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18,70
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.