eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiechniceWykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Siechnice: Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
Numer ogłoszenia: 64080 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonywanie drobnych robót budowlanych, remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w administrowanych zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność Gminy Siechnice na podstawie bieżących zleceń zgodnie z załącznikiem wykazem obiekty gminne 2015 r. Wykaz obiektów gminnych może ulec zmianie zgodnie ze stanem faktycznym nieruchomości będących w posiadaniu Gminy. Prace w branży ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej będą przebiegać zgodnie z bieżącym zleceniem. Ilości prac w trakcie realizacji zadania będą zlecane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego lub do wyczerpania w latach 2015-2016 zaplanowanej kwoty. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy prawo wskazania innego podmiotu, który będzie wykonywał obowiązki Zamawiającego (w tym m.in. wystawianie zleceń, odbieranie prac, nadzór); zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, lecz jedynie pisemnego powiadomienia.ZADANIE I:Roboty w branży ogólnobudowlanej:1)wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczeniowych, usług naprawczych, drobnych remontów, drobnych przebudów, 2)usług odśnieżania i oczyszczania fragmentów dachów,3)usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów.Zadanie II:Roboty w branży instalacyjno-sanitarnej:1)wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających instalacji i urządzeń sanitarnych, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych, usługi dotyczą instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, c. o., węzłów cieplnych, wentylacji i klimatyzacji,2)usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji,3)awaryjne czyszczenie odcinków kanalizacji deszczowej,4)udrażnianie wentylacji,5)regulacja wyłazów i kratek kanalizacyjnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, 6)wszystkie roboty w branży instalacyjno-sanitarnej obejmują konieczne roboty w branży ogólnobudowlanej. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno lub dwa zadania. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwa zadania.Przedmiot zamówienia będzie określony w zleceniach szczegółowych stanowiących załączniki do umowy obejmujących niezbędny zakres robót wynikający z bieżących potrzeb.Naprawy awaryjne wymagające szybkiej interwencji będą zlecane telefonicznie lub za pomocą e-maila lub faksu lub w inny uzgodniony z Wykonawcą sposób, niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej. Wykonawca musi udostępnić numer telefonu/faksu lub e-mail umożliwiający zgłoszenie awarii czynnego całą dobę: w dni powszednie, w dni wolne i w święta.Naprawy awaryjne będą zgłaszane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zarządzania nieruchomościami będącymi własnością Gminy Siechnice.Wymagany czas reakcji i stosowana forma zlecenia Zamawiającego:1)AWARIE - czas reakcji: wraz z zabezpieczeniem doraźnym obiektu/miejsca_godz. (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia jednak nie więcej niż 4 godziny, od chwili przekazania zgłoszenia awarii; forma zlecenia: telefonicznie, ustnie, faksem, e-mailem - potwierdzonych pisemnie;2)Czas naprawy po awarii _ godz. (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia jednak nie więcej niż 48 godzin.3)pozostałe zlecenia będą zawierały terminy wyznaczone przez Zamawiającego; forma zlecenia: faksem, e-mailem-potwierdzonych pisemnie.4)W trybie-AWARIE-Zamawiający, zastrzega sobie naliczanie kar umownych w przypadku braku kontaktu telefonicznego lub mailowego z Wykonawcą.5)Zamawiający zastrzega sobie naliczanie kar umownych za nieprzystąpienie przez Wykonawcę do przyjętego przez niego zadania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie I wadium w wysokości 2 000,00 zł; Zadanie II wadium w wysokości 2 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla poszczególnych zadań dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:a)Zadanie I: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia t.j.: kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie (wykonawcze), posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe;b)Zadanie II: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia t.j.: kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej w ograniczonym zakresie (wykonawcze) oraz uprawnienia do wykonywania instalacji gazowych wewnętrznych, posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej:a)Zadanie I: 70 000,00 zł;b)Zadanie II: 80 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu robotach, a także będą posiadały ważne atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie dostarczone

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o zaakceptowaniu warunków przetargu.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy.Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas reakcji na awarię - 5
  • 3 - czas naprawy po awarii - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania w sytuacji jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią warunki pogodowe i terenowe uniemożliwiające wykonanie zadania zgodnie z technologią wykonania robót budowlanych; w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe niezależne od wykonawcy i Zamawiającego; ze względu na wyczerpanie się lub na zmianę ilości posiadanych środków finansowych.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac w trakcie realizacji zadania w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac w trakcie realizacji zadania w zależności od zmiany wielkości środków finansowych przeznaczonych na zadanie.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby w imieniu Wykonawcy kierującej realizacją zadania w trakcie jego realizacji, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn losowych.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby w imieniu Zamawiającego sprawującej nadzór nad realizacją zadania w trakcie jego realizacji, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn losowych.Zmianie może ulec Załącznik Obiekty Gminne w przypadku zmiany stanu faktycznego nieruchomości będących w posiadaniu Gminy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Siechnice, ul.Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Gmina Siechnice, ul.Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.