Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Kartuzy: Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1900G z drogi gminnymi ul. Lipową i ul. Armii Krajowej w miejscowości Pępowo
Numer ogłoszenia: 136257 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1900G z drogi gminnymi ul. Lipową i ul. Armii Krajowej w miejscowości Pępowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót obejmuje: a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) zakres robót: Lp. Nr. ST Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jednostka Nazwa Ilość 1 2 3 4 5 D-01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE D-01.01.01a Odtworzenie trasy i jej punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi 1 Wytyczenie trasy w terenie płaskim oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi km 0,22 D-01.02.01 Usunięcie drzew i krzaków 2 Usunięcie istniejącego pnia - strona prawa km 0+111,0 szt. 1,00 D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg 3 Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora - istniejące schody terenowe - 7m2; - istniejący chodnik - 65m2; m2 72,00 4 Rozbiórka fragmentu nawierzchni istniejącego placu z kostki betonowej przed obiektem usługowym na działce nr 43/18 wraz z rozbiórką i ponownym ustawieniem krawężników betonowych na granicy pasa drogowego (pozostały materiał z rozbiórki należy złożyć na terenie działki nr 43/18) m2 30,00 5 Rozbiórka chodnika z płytek betonowych wraz z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m2 170,00 6 Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych MEBA wraz z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m2 16,00 7 Rozbiórka istniejącego krawężnika i obrzeża betonowego z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m 365,00 8 Rozbiórka istniejącego ścieku betonowego z odwozem materiału z rozbiórki na składowisko inwestora m 12,00 9 Rozbiórka istniejących monolitycznych ścian czołowych przepustów wraz z odwozem i utylizacją materiału z rozbiórki; szt. 3,00 10 Rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej wraz z fundamentem oraz elementami betonowymi z odwozem i utylizacją; szt. 1,00 11 Demontaż i ponowne ustawienie znaków pionowych szt. 2,00 11.1 Demontaż istniejących znaków pionowych i słupków wraz z odwozem na składowisko inwestora szt. 10,00 12 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej pod projektowaną sieć kablową i sieć kanalizacji deszczowej m2 46,00 D-02.00.00 ROBOTY ZIEMNE D-02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych 13 Mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z wywiezieniem urobku na odkład: - wykop pod projektowane konstrukcje (W - wg tabeli nr 2) - 166,6m3; - wykop pod projektowane sieci uzbrojenia terenu - 250,4m3; Uwaga: W rejonie uzbrojenia podziemnego roboty wykonywane ręcznie m3 417,00 D - 02.03.01 Wykonanie nasypów 14 Mechaniczne wykonanie nasypu z gruntu kat. II dowiezionego z dokopu: - nasyp pod projektowane konstrukcje (N - wg tabeli nr 2) - 123,9m2; - nasyp pod projektowane sieci uzbrojenia terenu - N=236,1m3; m3 360,00 D-04.00.00 PODBUDOWY D-04.02.02 Warstwa mrozoochronna 15 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki o gr. 15cm: - poszerzenia istniejących dróg głównych: 35m2; - zjazdy indywidualne: 18m2; m2 53,00 D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 16 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z betonu cementowego lub z kruszywa łamanego w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą lub podbudowę z betonu asfaltowego: - poszerzenia istniejącej nawierzchni: 35,0m2; - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 81,00 17 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z betonu asfaltowego w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego: - drogi główne: 46,00m2; m2 46,00 18 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową istniejącej i sfrezowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego: - drogi główne: 1309,00m2; m2 1 309,00 19 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę ścieralną z SMA: - drogi główne: 1390,00m2; m2 1 390,00 D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm: - chodniki i perony przystanków z kostki betonowej: 465,0m2; - chodniki i perony przystanków z płytek z guzkami: 29m2; m2 494,00 21 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm: - zjazdy indywidualne: 18,0m2; m2 18,00 22 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm: - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 46,00 D-04.06.01b Podbudowa z betonu cementowego 23 Wykonanie podbudowy z betonu B-15 gr. 20cm : - poszerzenia istniejącej nawierzchni bitumicznej: 35,00; m2 35,00 D-05.00.00 NAWIERZCHNIE D-05.03.05b Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg WT-1 i WT-2 z 2010r. 24 Wyrównanie mieszanką z betonu asfaltowego AC16W grubości min. 3cm: - drogi główne: 74,50m3 - wg tab. nr 3; Mg 178,80 25 Podbudowa z betonu asfaltowego AC16W o gr. 8cm - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 46,0m2; m2 46,00 D-05.03.09 Pobocze stabilizowane z destruktu bitumicznego zamkniętego 26 Ułożenie pobocza stabilizowanego z destruktu: - sprysk emulsją asfaltową w ilości do 1,2kg/m2 (uszczelnienie) - destrukt asfaltowy (odzysk po frezowaniu) grubości 10cm - sprysk lepiszczem asfaltowym do 1,5kg/m2 - w-wa kruszyw naturalnych (min. 15cm) m2 86,00 D-05.03.11 Frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno 27 Frezowanie nawierzchni bitumicznych grubości od 2cm do 5cm z odwozem do 1km celem składowania i przygotowania do ponownego wbudowania w pobocze stabilizowane: - 29,4m3 - wg tab. nr 3 (istniejąca nawierzchnia jezdni) - 840m2 m2 840,00 D-05.03.13 Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo - grysowej (SMA) wg WT-1 i WT-2 z 2010r - warstwa ścieralna 28 Wykonanie warstwy ścieralnej z SMA11 grubości 4cm (drogi główne) m2 1 390,00 D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej oraz z płytek betonowych 29 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej koloru szarego gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5cm - chodniki oraz perony przystanków: 465,0m2; m2 465,00 30 Wykonanie warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami koloru żółtego o wymiarach 35x35x5cm na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 6cm m2 29,00 31 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego gr 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm - zjazdy indywidualne: 18,0m2; m2 18,00 D-05.03.26i Poszerzenie istniejącej nawierzchni asfaltowej z zastosowaniem geokompozytu 32 Wzmocnienie nawierzchni bitumicznej siatką przeciwspękaniową na podkładzie z włókniny o wytrzymałości na rozciąganie min. 70kN/m: - połączenie istniejącej konstrukcji nawierzchni z konstrukcją na poszerzeniach - 200,0m2; - miejsca całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni (budowa sieci: kanalizacja kablowa i kanalizacja deszczowa) - 92,0m2; m2 292,00 D-06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE D-06.01.01 Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 30 Ułożenie humusu grubości min. 10cm wraz z obsianiem skarp mieszankami traw: - wg tab. nr 1 Hn=61,4m3; m2 614,00 31 Wyprofilowanie i oczyszczenie istniejącego rowu odwadniającego z pozostałości organicznych - powierzchnia do wyprofilowania, splantowania, obrobienia na czysto i obsiania mieszankami traw z odwiezieniem resztek organicznych - rów o długości ok. 60m m2 270,00 32 Umocnienie skarpy rowu płytami betonowymi ażurowymi typu Meba 40x60cm grubości 10cm na podsypce żwirowej gr. 5cm m2 33,00 33 Wybrukowanie wylotów i ścian czołowych przepustów oraz wylotów przykanalików brukiem nieobrobionym 13x16cm na ławie betonowej B-15 gr. 10cm spoinowanym zaprawą cementową; m2 17,00 D-06.02.01 Przepusty betonowe 34 Przedłużenie istniejącego przepustu betonowego oraz wylotu kanalizacji deszczowej rurami betonowymi kielichowymi fi400 wraz z izolacją zgodnie z rys. 4.2; mb 8,00 35 Oczyszczenie i odmulenie istniejących przepustów pod zjazdami szt. 2,00 D-07.00.00 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU D-07.01.01 Oznakowanie poziome 36 Malowanie metodą grubowarstwową (białe) - masa chemoutwardzalna - znak P-10 o dł. 26,9m - 52,00m2; - znak P-12 o dł. 18,8m - 9,37m2; - znak P-14 o dł. 12,1m - 4,55m2; - znak P-17 o dł. 60,0m - 9,12m2; - znak P-1e o dł. 38,6m - 4,63m2; - znak P-4 o dł. 131,4m - 31,53m2; m2 111 D-07.02.01 Oznakowanie pionowe 37 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawionych na ławie betonowej B-10 szt. 15 38 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm (długie na dwa znaki) ustawionych na ławie betonowej B-10 szt. 2 39 Ustawienie wsporników stalowych ocynkowanych fi 60mm na ławie betonowej B-10 szt. 2 40 Znaki typu A - małe pokryte folią typ II szt. 4 41 Znaki typu A - średnie pokryte folią typ II szt. 2 42 Znaki typu D - małe pokryte folią typ II szt. 6 43 Znaki typu D - średnie pokryte folią typ II szt. 7 44 Znaki typu E - średnie pokryte folią typ II szt. 2 45 Tabliczki T - małe pokryte folią typ II szt. 2 46 Ustawienie słupków blokujących U-12c o wysokości 0,8m szt. 6 D-07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych i rowerzystów 47 Balustrada szczeblinkowa z rur stalowych o wysokości 1,1m na fundamencie z betonu B-20 (0,07 m3/mb bariery - 10*0,07=0,70m3) m 40 D-08.00.00 ELEMENTY ULIC D-08.01.01 Krawężniki i oporniki betonowe: 48 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,075m2 m 293,00 łuk 0 < R <=10: 29m; łuk 10 < R <=40: 39m; na prostej: 225m; 49 Ustawienie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,075m2 m 90,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 90m; D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe 50 Obrzeże betonowe 8x30cm koloru szarego na podsypce cem.-piask. 1:4 gr.5cm m 405,00 łuk 0 < R <=10: 11m; łuk 10 < R <=20: 20m; na prostej: 374m; D-08.05.01 Ściek z prefabrykowanych elementów betonowych 51 Ułożenie betonowego ścieku korytkowego 60x50x15cm (wg KPED 01.03) na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,115m2 m 12,00 D-10.00.00 INNE ROBOTY DROGOWE D-10.01.01 Regulacja wysokościowa istniejących studni i wpustów deszczowych oraz przełożenie istniejących nawierzchni z kostki i płyt betonowych 52 Regulacja wysokościowa: - studni kanalizacyjnych szt. 2 - zasuw wodociągowych szt. 4 - studni i skrzynek telekomunikacyjnych szt. 3 - wpustów deszczowych szt. 1 szt. 10,00 53 Regulacja wysokościowa i w planie nawierzchni z kostki betonowej: - zjazd na do obiektu usługowego - strona lewa - 23m2; - dwa zjazdy na posesję - strona prawa - 38m2; m2 61,00 54 Regulacja w planie nawierzchni chodnika z płytek betonowych wraz z obrzeżem betonowym po usunięciu pnia i karpiny - strona prawa km 0+111,0 m2 17,00 D-10.01.02 Schody terenowe 55 Wykonanie stopnia schodów terenowych o długości 1,5m, szerokości 0,35m i wysokości 0,14m z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr 17cm oraz obrzeża betonowego 6x30cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 10cm (Zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych) szt. 6,00 56 Wykonanie stopnia schodów terenowych o długości 2,0m, szerokości 0,35m i wysokości 0,14m z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr 17cm oraz obrzeża betonowego 6x30cm na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 10cm (Zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych) szt. 3,00 D-10.01.03 Wiata przystankowa 57 Ustawienie wiaty przystankowej o wymiarach min. 1,25m x 3,5m szt. 2,00 D-10.01.04 Usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu 58 Przestawienie kolidującgo słupa oświetleniowego szt. 1,00 D-10.01.05 Wpust deszczowy ze studnią i przykanalikiem oraz studnia kanalizacji deszczowej z rurociągiem 59 Ustawienie wpustu deszczowego na studzience ściekowej betonowej C35/45 z osadnikiem (zgodnie z rys.D12) wraz z jego obrukowaniem szt. 1,00 60 Ustawienie studzienki ściekowej betonowej C35/45 z osadnikiem o głębokości min. 0,5m wraz z jej zaślepieniem monolityczną płytą żelbetową (zgodnie z rys. nr D9) szt. 2,00 61 Wykonanie przykanalika - kanał z rur PVC-U SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm m 25,00 62 Kanał z rur PVC-U SN8 lite łączonych na wcisk o śr. zewn. 250mm m 14,50 63 Ustawienie studni rewizyjnej (osadnikowej) z kręgów betonowych C35/45 o średnicy fi1200 z dnem monolitycznym o głębokości 3m. Studnia zwieńczone włazem kanałowym żeliwnym ryglowanym z betonowym wypełnieniem pokrywy, klasy D400. (zgodnie z rys.D10) szt. 1,00 D-07.03.01 Sygnalizacja świetlna ruchu ulicznego 64 Budowa kanalizacji kablowej 2-otworowej m 96 65 Budowa kanalizacji kablowej 1-otworowej m 126 66 Budowa studni kablowych SKR-1 szt 8 67 Budowa studni kablowych SK-1 szt 6 68 Montaż masztów sygnalizayjnych niskich MN kpl 8 69 Montaż masztów sygnalizayjnych wysokich MW kpl 1 70 Wciąganie kabli sygnalizacyjnych do kanalizacji i masztów m 461 71 Budowa lini kablowej nn.-zasilanie sterownika m 54 72 Montaż pętli indukcyjnych kpl 10 73 Montaż sygnalizatorów LED, 3x300mm kpl 6 74 Montaż ekranów kontrastowych kpl 2 75 Montaż sygnalizatorów LED, 2x200mm kpl 8 76 Montaż sygnalizatorów LED, 1x200mm kpl 4 77 Montaż sygnalizatorów akustycznych kpl 8 78 Montaż przycisków dla pieszych kpl 4 79 Montaż sterownika kpl 1 80 Pomiary i czynności sprawdzające kpl 1 c) uporządkowanie terenu.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP w ilości do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie robót określonych w pkt. II.1.4)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia należy wnieść wadium w kwocie 8000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 23.07.2013r. do godz. 10:45.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do dokonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym tzn. mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej; zakłada się, że spełnią warunek udziału w postępowaniu wykonawcy, którzy mają dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 200000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2, art. 22 ust.1 3. Zakres powierzonych robót podwykonawcom 4. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie: a) W zakresie terminu realizacji umowy: -opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego; -wady i braki w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, -wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; -wykopaliska lub inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót; -zmiany dokumentacji projektowej; b) W zakresie zmiany wynagrodzenia: -wykonanie robót zamiennych i/lub dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; -ustawowe zmiany wysokości podatku VAT (zmiana wynagrodzenia brutto); c) W zakresie innych zmian: -zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego dla danego elementu robót lub zmiana technologii, -zmiany w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie; -zmiana w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa -zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.