eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRozbudowa i przebudowa Przedszkola Samorządowego Nr 13 w Gdyni ul. Widna 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Gdynia: Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Samorządowego Nr 13 w Gdyni ul. Widna 15
Numer ogłoszenia: 136375 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe Nr 13, ul. Widna 15, 81-543 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 6240503, fax 0-58 6240503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole13.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Samorządowego Nr 13 w Gdyni ul. Widna 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Samorządowego Nr 13 w Gdyni ul. Widna 15 ROBOTY BUDOWLANE - roboty rozbiórkowe budowlane i instalacyjne, - rozbudowa i przebudowa - część B- sala dydaktyczna - rozbudowa i przebudowa - część A - strefa szatni - przebudowa - strefa wejścia, - przejścia ,dojścia i pochylnia z kostki betonowej, - podjazd dla niepełnosprawnych, - remont tarasu, - wykonanie budynku gospodarczego z pergolą ogrodową, - roboty instalacji elektrycznej, - instalacje sieci strukturalnej, -instalacja c.o. - wentylacja mechaniczna, -roboty wod-kan w obrębie budynku, -instalacja kanalizacji sanitarnej na terenie nieruchomości, - instalacja kanalizacji deszczowej na terenie nieruchomości. Powierzchnia zabudowy Przedszkola Samorządowego Nr 13 w Gdyni w wyniku projektowanej rozbudowy zwiększy się o 225,9 m2 oraz powierzchnia dojść wykonana z kostki betonowej zwiększy się o ok.55 m 2 a także powstanie budynek gospodarczy z pergolą o pow.8,8 m2 i pochylnie o pow. 21,4 m 2 .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 153.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych, - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane na wykonanie przebudowy, budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej, o wartości netto minimum 750.000 zł każda, - wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia: a) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych, - posiadają na kwotę 300.000 zł dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 50.000 zł, - zatrudniają przeciętnie 25 pracowników w okresie ostatnich trzech lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, -aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, -formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3, wraz z informacjami na temat ich uprawnień - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/ : www.przedszkole13.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Samorządowe Nr 13 ul. Widna 15, Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Samorządowe Nr 13 ul. Widna 15, Gdynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.