To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Kraków: Doradztwo w zakresie realizacji projektów dofinansowanych w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, realizowanych w Placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych typu Interwencyjnego.
Numer ogłoszenia: 136476 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112186 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo w zakresie realizacji projektów dofinansowanych w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, realizowanych w Placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych typu Interwencyjnego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa w zakresie realizacji projektów dofinansowanych w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, zwanych dalej podprojektami. Doradztwo obejmować będzie wsparcie podmiotów w zakresie zarządzania projektem, sprawozdawczości i raportowania oraz zamówień publicznych realizowanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 1.2. Usługa doradztwa będzie świadczona na rzecz wskazanych przez Zamawiającego podmiotów, zwanych dalej beneficjentami, realizujących projekty w Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych typu Interwencyjnego na terenie województwa małopolskiego podprojekty o charakterze inwestycyjno-szkoleniowym. Zamawiający, w dniu podpisania umowy, przedstawi Wykonawcy listę beneficjentów, obejmującą ich dane teleadresowe, osoby reprezentujące, zakres doradztwa. W przypadku jakichkolwiek zmian w zakresie listy beneficjentów, Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie przedłożyć Wykonawcy jej wersję aktualną. 1.3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formie konsultacji udzielanych przez Wykonawcę minimum raz w miesiącu w siedzibie beneficjenta lub w miejscu realizacji podprojektu (doradztwo bezpośrednie) oraz w formie nielimitowanych konsultacji udzielanych telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej (usługa zdalna). Wykonawca poinformuje Zamawiającego z minimum siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie i miejscu doradztwa bezpośredniego. Konsultacje w obu wskazanych formach odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w przedziale czasowym od godz. 8.00 do godz. 16.00). W zakresie usługi zdalnej: wysłanie zapytania e-mailem przez beneficjenta po godz. 16.00 traktowane jest jako zgłoszenie dokonane o godz. 8.00 kolejnego dnia roboczego; odpowiedź e-mailem Wykonawcy wysłana do beneficjenta po godz. 16.00 traktowana jest jako przekazana o godz. 8.00 kolejnego dnia roboczego. 1.4. Maksymalny zakładany wymiar czasowy doradztwa bezpośredniego nie przekroczy 210 godzin zegarowych łącznie u wszystkich beneficjentów w trakcie realizacji całości zamówienia. Przewidywany wymiar doradztwa bezpośredniego przypadający na jednego beneficjenta wynosi 7 godzin zegarowych miesięcznie dla jednego podprojektu. Wskazany wymiar czasowy może zostać zwiększony w stosunku do danego podprojektu wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zmiany poszczególnego limitu nie mają wpływu na maksymalną ilość godzin świadczenia usługi wskazaną w zd. 1 niniejszego punktu. 1.5. Za uprzednią zgodą Zamawiającego, Wykonawca i beneficjent mogą wskazać inne miejsce świadczenia usługi doradztwa bezpośredniego. Termin realizacji usługi zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą, a osobą reprezentującą beneficjenta. Zapisy pkt. 3.3 zd. 2 - 3 Części I SIWZ stosuje się odpowiednio. 1.6. Realizacja przedmiotu zamówienia świadczonego w formie usługi zdalnej nie jest objęta wskazanym w pkt. 3.4. Części I SIWZ limitem godzinowym. Czas reakcji Wykonawcy na zapytanie mailowe nie może być dłuższy niż 3 dni robocze liczone od momentu wysłania przez beneficjenta pytania pocztą elektroniczną z uwzględnieniem terminów wskazanych w pkt 3.3 Części I SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca wykonał usługę zdalną należycie, tj. z zachowaniem maksymalnego czasu reakcji, jeżeli Wykonawca wykaże, że odpowiedź na została przez niego wysłana do beneficjenta w terminie 3 dni roboczych od momentu (tj. godzina : minuta) wysłania pytania przez beneficjenta do Wykonawcy. 1.7. Wynagrodzenie z tytułu realizacji usługi świadczonej w formie doradztwa bezpośredniego zostanie wypłacone proporcjonalnie do rzeczywistego wymiaru realizacji usługi, zgodnie ze wskazaną w ofercie stawką za godzinę zegarową. 1.8. Wynagrodzenie z tytułu realizacji usługi zdalnej zostanie wypłacone w kwocie stanowiącej 50% wartości rzeczywistego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszego zamówienia, o którym mowa w pkt 3.7. Części I SIWZ. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę faktu zdalnego świadczenia usługi doradztwa wynagrodzenie z tego tytułu nie przysługuje. 1.9. Zamawiający informuje, iż posiadane przez niego i pochodzące od podmiotów wybranych do dofinansowania w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem dokumenty aplikacyjne nie będą udostępniane Wykonawcy. Przystępując do realizacji usługi doradztwa, Wykonawca uzgodni z beneficjentem zakres przekazanej mu przez beneficjenta, celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o braku zgody Beneficjenta na przekazanie dokumentów 1.10. Wykonawca, w zakresie realizacji usługi świadczonej w formie doradztwa bezpośredniego oraz usługi zdalnej zobowiązany będzie wypełniać karty świadczenia usług doradztwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Części II SIWZ (umowa). 1.11. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w zakresie poprawności realizacji danego podprojektu. 1.12. Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DORADZTWA PRAWNEGO I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DORADZTWA PRAWNEGO I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
- Centrum Doradztwa Prawnego i Szkoleń Sp. z o.o., ul. PCK 2, 33-131 Łęg Tarnowski, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53542,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29988,00
Oferta z najniższą ceną: 29862,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29988,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.