To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Łuków: DOSTAWA BIELIZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO SPZOZ W ŁUKOWIE
Numer ogłoszenia: 136490 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66864 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BIELIZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO SPZOZ W ŁUKOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet nr 2 - Dostawa bielizny jednorazowego użytku, Pakiet nr 3 - Zestaw dla noworodka, obłożenie do cesarskiego cięcia, zestaw serwet uniwersalnych Pakiet nr 4 - Asortyment do kolonoskopii. Przedmiot zamówienia posiada wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia i certyfikaty dopuszczające oferowane produkty lecznicze do obrotu na terenie RP i do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. Dostarczana odzież medyczna i bielizna szpitalna wykonana jest zgodnie z polskimi i europejskimi normami. Odzież ochronna spełnia wymogi Centralnego Instytutu Ochrony Pracy, zgodnie z wytycznymi Ministra Pracy i Polityki Socjalnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Bielizna jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.P.U.H. Mieczysław Kruszelnicki, Ul. Chorwacka 45, 51-107 Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81962,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87849,36
Oferta z najniższą ceną: 87849,36 / Oferta z najwyższą ceną: 227594,88
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 poz. 1 - Zestaw dla noworodka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35640,00
Oferta z najniższą ceną: 35640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 poz. 2 - Obłożenie do cesarskiego cięcia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JKT Wytwórnia Artykułów Higienicznych Sp. z o.o., Ul. Zwycięstwa 17A, 15-703 Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20304,00
Oferta z najniższą ceną: 20304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23677,92
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3 poz. 3 - Zestaw serwet uniwersalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PANEP s.r.o. Brnenska 1246665 01 Rosice u BRNA Adres do korespondencji:Ul. Warszawska 15343-300 Bielsko Biała, -, -, kraj/woj. Czechy.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14580,00
Oferta z najniższą ceną: 14580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23490,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Asortyment do kolonoskopii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- EURO-CENTRUM Bożena i Cezariusz Wirkowscy Sp.j., Ul. Chodakowska 10, 96-503 Sochaczew, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 872,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 397,44
Oferta z najniższą ceną: 397,44 / Oferta z najwyższą ceną: 1576,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Budowa ulicy Źródlanej (102536L) w m. Łuków
- Dostawa leków do SPZOZ w Łukowie (pakiet nr 15, 20, 24, 30, 48,52)
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1335L na odcinku Kopina - Niedźwiadka
- Przebudowa ul. Partyzantów (102449L) i ul. Sienkiewicza (102477L) w m. Łuków
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
- Dostawa sortów mundurowych 2025
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.