To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-30
Szczecin: PN-6/16 Modernizacja Kuchni Centralnej z wymianą instalacji elektrycznej i urządzeń technologicznych, remont pozostałych pomieszczeń Działu Żywienia oraz remont i ocieplenie elewacji zewnętrznej
Numer ogłoszenia: 136558 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43100 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-6/16 Modernizacja Kuchni Centralnej z wymianą instalacji elektrycznej i urządzeń technologicznych, remont pozostałych pomieszczeń Działu Żywienia oraz remont i ocieplenie elewacji zewnętrznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Kuchni Centralnej z wymianą instalacji elektrycznej i urządzeń technologicznych, remont pozostałych pomieszczeń Działu Żywienia oraz remont i ocieplenie elewacji zewnętrznej w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie. Budynek posadowiony jest na nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S/00111508/4. 2. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) Wykaz i opis nowych urządzeń i wyposażenia Kuchni, 4) Dokumentacja projektowa wykonawcza, 5) Przedmiar robót, 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pracownię Projektową AMBIT arch. Małgorzata Pruchnicka. 3. ZAMAWIAJĄCY wyłącza z przedmiotu zamówienia realizowanie z dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektową AMBIT następujące prace: 1) montaż Rejestratora IP NMS w obudowie RACK, 2) montaż zasilacza dla rejestratora typ UPS, 3) montaż kamer TVU zewnętrznej IP stacjonarnej w obudowie z oświetlaczem IR, 4) montaż kamer TVU wewnętrznej IP kopułkowej z obiektywem szerokokątnym, 5) montaż elementów systemu telewizji Patch Panel. 4. Zamówienie wykonane zostanie odmiennie, aniżeli jest to wskazane w dokumentacji projektowej, w zakresie rodzaju zastosowanych ościeżnic drzwi wewnętrznych. Pierwotnie przewidziane były ościeżnice składane obejmujące ze stali nierdzewnej, dostosowane do grubości muru np. BKT typ SK-WUDS, które zmienia się na ościeżnice kątowe ocynkowane i malowane proszkowo np. BKT typ UDS. 5. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wszelkie prace wynikające z powyżej przywołanych dokumentów chociażby nie były w nich jednoznacznie wyartykułowane. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a zobowiązanie WYKONAWCY obejmuje wszelkie prace wynikające z przywołanych dokumentów. Dokumenty wymienione w punkcie 2, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub wieloznaczności WYKONAWCA z powołaniem się na taką okoliczność nie może ograniczać ani zakresu zamówienia, ani zakresu należytej staranności. 6. WYKONAWCA zobowiązany jest do skoordynowania przyłączy elektrycznych i sanitarnych (ich typ, średnica i miejsce usytuowania) dla dostarczanych urządzeń, będących elementem przedmiotu zamówienia oraz dla urządzeń istniejących. 7. Roboty budowlane wykonywane będą na czynnym obiekcie, w związku z tym ZAMAWIAJĄCY przewiduje wystąpienie konieczności wykonywania uciążliwych prac w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z ZAMAWIAJĄCYM. Pomieszczenia czynne bezpośrednio przylegające do pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty budowlane, muszą być zabezpieczone przed zakurzeniem poprzez ustawienie szczelnych ścianek. 8. W czasie realizacji prac budowlanych, przygotowanie posiłków odbywać się będzie w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej nr 14 przy ulicy Strzałowskiej 27A w Szczecinie. W związku z powyższym w ramach wykonania przedmiotu umowy WYKONAWCA zobowiązany jest, po podpisaniu umowy, w wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO terminie do przeniesienia i uruchomienia urządzeń i wyposażenia Kuchni w miejscu wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO. Po zakończeniu prac remontowych WYKONAWCA zobowiązany jest do przeniesienia i uruchomienia urządzeń i wyposażenia do wyremontowanego pomieszczenia Kuchni. Przeniesienie urządzeń i wyposażenia, zarówno przed, jak i po realizacji przedmiotu zamówienia, nastąpi w godzinach po zakończeniu przygotowania posiłków, tj. po godz. 14:30 i nie może trwać więcej niż 6 godzin. 9. Ponadto w ramach wykonania przedmiotu umowy, po przekazaniu placu budowy, WYKONAWCA dokona demontażu urządzeń i wyposażenia (innego niż to, o którym mowa w punkcie 8), które będzie wyłączone z eksploatacji na czas przebudowy kuchni, oraz dokona jego przeniesienia w miejsce wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO (piwnica w budynku nr 8 - Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi). Po zakończeniu robót WYKONAWCA ponownie przeniesie te urządzenia i wyposażenie oraz dokona ich ustawienia i podłączenia. 10. ZAMAWIAJĄCY informacyjnie podaje, że rozważa zastosowanie zamiennego sposobu przechowywania żywności - rezygnacja z istniejących zamrażarek i szafy chłodniczej w pomieszczeniu 1.16 oraz wstawienie w tym pomieszczeniu komory chłodniczej i mroźniczej. Szczegółowe rozwiązanie i uregulowanie formalno-prawne nastąpi przed przekazaniem WYKONAWCY placu budowy. 11. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Działu Żywienia w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej nr 22. 12. Rozpoczęcie realizacji zadania - przeniesienie i uruchomienie urządzeń i wyposażenia Kuchni do budynku Szkoły Podstawowej nastąpi w dniu 25 czerwca 2016 roku. ZAMAWIAJĄCY rozpocznie użytkowanie kuchni w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej od 26 czerwca 2016 roku. 13. Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu 27 czerwca 2016 roku. 14. Zakończenie robót nastąpi najpóźniej do dnia 24 sierpnia 2016 roku. 15. Odbiór końcowy wraz z usunięciem ewentualnych usterek uniemożliwiających użytkowanie obiektu, wyszczególnionych w protokole odbioru nastąpi najpóźniej do dnia 30 sierpnia 2016 roku. 16. Przeniesienie i uruchomienie urządzeń i wyposażenia z budynku Szkoły Podstawowej oraz z miejsca, w którym będą przechowywane pozostałe urządzenia i wyposażenie - do pomieszczeń Kuchni ZAMAWIAJĄCEGO nastąpi najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2016 roku. 17. Użytkowanie Kuchni przez ZAMAWIAJĄCEGO nastąpi od dnia 1 września 2016 roku. Z uwagi na ograniczoną - do okresu wakacyjnego - możliwość przygotowywania posiłków w kuchni zastępczej - termin zakończenia robót 24 sierpnia 2016 roku, jest terminem nieprzekraczalnym. W razie zagrożenia terminu WYKONAWCA będzie zobowiązany do podjęcia programu naprawczego oraz winien przewidzieć konieczność pracy w dni świąteczne oraz w nocy. W przypadku niedotrzymania ww. terminów WYKONAWCA będzie zobowiązany do pokrycia różnicy kosztów wyżywienia /cateringu/ przebywających na terenie szpitala pacjentów do dnia zakończenia i odbioru końcowego robót budowlano-instalacyjnych. 18. ZAMAWIAJĄCY wymaga osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ wszystkich robót konstrukcyjno - budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skanska Spółka Akcyjna, ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 812991,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1077921,20
Oferta z najniższą ceną: 1077921,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1077921,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej konferencji pod nazwą Zachodniopomorski kurs na wiedzę realizowanej w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Wykonanie remontu instalacji elektrycznej WLZ wraz z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ul. Nad Odrą 111 w Szczecinie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania obiektów należących do Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego bez usługi dystrybucji
- Oprogramowanie dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Koszalinie
- ZGN.26-24/16 Centrum Sportów Plażowych na Wyspie Grodzkiej - pozyskanie i dostarczenie piasku na Wyspę Grodzką
- Usługa zapewnienia pensjonatu, utrzymania i wyżywienia koni służbowych Sekcji Konnej KWP Szczecin wraz z podst.opieką weteryn.oraz zootechniczną i podkuwniczą oraz wynajem pomieszczeń dla jeźdźców
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja pn.: Świątynia sztuki - budynek dawnego kościoła ewangelickiego w Pogorzeli."
- Zakup zestawu sztankietów na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.
- "Remont jednostek zewnętrznych klimatyzacji w budynku głównym i budynkach odpraw autobusów" - DPG Hrebenne.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Kodeń
- Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu
- Remont i przebudowa Poradni Położniczo - Ginekologicznej Szpitala Ogólnego w Kolnie
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.