eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Przetarg nieograniczony na usługę zarządzania projektem pn. Regionalna Sieć Szerokopasmowa Lublin północny-wschód współfinansowanym z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa IV - Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1 - Społeczeństwo informacyjne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Parczew: Przetarg nieograniczony na usługę zarządzania projektem pn. Regionalna Sieć Szerokopasmowa Lublin północny-wschód współfinansowanym z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa IV - Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1 - Społeczeństwo informacyjne.
Numer ogłoszenia: 136587 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Parczewski , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, faks 083 3550673.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parczew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatparczew.bip.lublin.pl/index.php?id=86

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę zarządzania projektem pn. Regionalna Sieć Szerokopasmowa Lublin północny-wschód współfinansowanym z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa IV - Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1 - Społeczeństwo informacyjne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Regionalna Sieć Szerokopasmowa Lublin północny-wschód współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa IV - Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1 - Społeczeństwo informacyjne, zwanego dalej Projektem. Szacunkowa wartość Projektu wynosi ok. 12.500.000 zł. Okres realizacji Projektu do 31 grudnia 2012r. Założeniem projektu jest udostępnienie jednostkom administracji samorządowej, instytucjom, zakładom jak i mieszkańcom obszaru realizacji projektu dostępu do bezpłatnego Internetu w technologii WiMax, telefonii VoIP, podpisu elektronicznego oraz elektronicznego obiegu dokumentów. 2. Projekt obejmuje budowę masztów, serwerowi i stacji przekaźnikowych. 3. Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem, a w szczególności: a. Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. b. Bieżące doradzanie Zamawiającemu w zakresie: a) metodyki zarządzania projektem w zakresie organizacji i zarządzania projektem, b) identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu oraz zaplanowanie środków zaradczych. c. Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach oraz koordynacja prac zespołu projektowego, zatwierdzanie niezbędnych do realizacji projektu wydatków pod względem merytorycznym d. Wykonywanie w imieniu Zamawiającego na etapie wykonawstwa i odbioru prac w zakresie: a) kontroli procesu realizacji całego projektu, b) kontroli jakości wykonania projektu co do zgodności z założeniami, dokumentacją techniczną i harmonogramem, c) monitoringu i kontroli wykonania projektu pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, d) wsparcie Zamawiającego w kwestiach technicznych dotyczących realizacji Projektu, e) przegląd i opiniowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, f) uczestnictwo w odbiorach poszczególnych etapów prac oraz w sporządzeniu uzgodnionych z Zamawiającym protokołów zdawczo - odbiorczych, g) informowania Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia projektu, h) informowania Zamawiającego o wszystkich występujących oraz przewidywanych problemach oraz proponowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, e. Udział w okresowych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego w celu wsparcia Zamawiającego w podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp realizacji projektu, f. Reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw dot. projektu, g. Systematyczne prowadzenie pomiaru wartości wskaźników produktu i rezultatu przyjętych dla realizowanego projektu oraz informowanie bezzwłoczne Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach związanych z ich osiągnięciem, h. Nadzór nad prawidłową promocją projektu zgodną z wytycznymi Instytucji Zarządzającej, w tym zapewnienie informowania społeczeństwa o współfinansowaniu projektu z EFRR, dbałość o właściwe oznakowanie wszelkiej tworzonej dokumentacji projektowej, korespondencji oraz miejsca realizacji inwestycji, i. Konsultacje z Zamawiającym planowanej procedury udzielania oraz dokumentowania zamówień publicznych w ramach projektu, również pod katem zgodności z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR oraz innych wymagań, których nie stosowanie może skutkować koniecznością zwrotu dotacji, j. Wykonywanie w razie potrzeby innych czynności i zadań powierzonych przez Zamawiającego, które będą konieczne do prawidłowej realizacji projektu w celu zabezpieczenia interesów Zamawiającego, k. Wykonywanie w imieniu Zamawiającego obowiązków wynikających z rozliczenia środków finansowych UE, w tym udział w przygotowaniu i aktualizacji: a) sprawozdań okresowych / rocznych, b) harmonogramu rzeczowo - finansowego, c) wniosków o płatność częściowych / końcowego, l. Nanoszenie wszelkich koniecznych poprawek w/w dokumentach zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą m. Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowego projektu n. Współpraca z księgowym projektu oraz Wydziałem Budżetu i Finansów Starostwa Powiatowego w Parczewie w zakresie przygotowywania wniosków o płatność oraz sprawozdań finansowych, o. Współpraca z Wydziałami Starostwa Powiatowego w Parczewie oraz Partnerami zaangażowanymi w realizację projektu, p. W przypadku konieczności, przygotowanie w uzgodnionym terminie z Zamawiającym wniosku dotyczącego przedłużenia terminu zakończenia realizacji projektu, q. Przygotowywanie projektów pism-korespondencji z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego Urzędem Wojewódzkim Ministerstwem Rozwoju Regionalnego pozostałymi instytucjami związanymi z realizacją projektu, r. Udzielanie wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz bezpośredniej współpracy z instytucjami przeprowadzającymi kontrole (obecność podczas kontroli Projektu), w tym udostępnienia im dostępu do systemu teleinformatycznego i wszystkich dokumentów elektronicznych związanych z zarządzaniem Projektem; po rozliczeniu Projektu Kierownik przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu w wersji papierowej i elektronicznej, s. Wykonawca zapewni do realizacji zadania co najmniej: a) kierownika projektu, b) 4 koordynatorów powiatowych, wspomagających kierownika projektu w pracy w terenie oraz kontaktach z Partnerami Projektu, którzy będą wykonywać swoje zadania na terenie poszczególnych powiatów będących Partnerami Projektu (powiaty Bialski, Lubartowski, Parczewski i Radzyński) i będą dostępni dla Zamawiającego przez co najmniej 4 dni w tygodniu (co najmniej 3 godziny każdego dnia). Osoby te muszą być dostępne pod numerami telefonów w lokalnej strefie numeracyjnej właściwej dla danego powiatu. 4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1 - usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robót budowlanych. 5. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 7. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 8. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami. 9. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: a. zawarcia umowy ramowej, b. udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, c. aukcji elektronicznej, d. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych zamówień, o których mowa w rozdziale 5 ust. 1 lit. b, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, wskazaniem zamawiających i dat wykonania - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 4, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych zamówień, o których mowa w rozdziale 5 ust. 1 lit. b, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, wskazaniem zamawiających i dat wykonania - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 4, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, o których mowa w rozdziale 5 ust. 1 lit. c SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem funkcji, jaką będą pełnić podczas wykonywania zamówienia, oraz kwalifikacji - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 5 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. g, h, i zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z przedłużającym się okresem realizacji prac budowlanych. W terminie 7 dni od wystąpienia ww. okoliczności Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pisemny wniosek o przedłużenie terminu wykonania umowy - powyższe nie może być podstawą do zwiększenia wynagrodzenia. - w przypadku zaistniałej konieczności wynikającej z zapisów umowy o dofinansowanie zadania między Zamawiającym a jednostką udzielającą dofinansowania zadania - powyższe nie może być podstawą do zwiększenia wynagrodzenia i zakresu zamówienia. - w przypadku konieczności zastąpienia osób, które zostały wskazane w ofercie Wykonawcy - z powodu wystąpienia okoliczności losowych, w szczególności śmierci i choroby. W takiej sytuacji Wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność dokonania takiej zmiany i wskaże w zamian osoby o wymaganych kwalifikacjach. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatparczew.bip.lublin.pl/index.php?id=86
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew pokój nr 28 (Biuro Obsługi Klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Regionalna Sieć Szerokopasmowa Lublin północny-wschód współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa IV - Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1 - Społeczeństwo informacyjne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.