eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Usługa zarządzania projektem pn. Regionalna sieć szerokopasmowa Lublin północny- wschod współfinansowanym z Regionalnego programu operacyjnego województwa lubelskiego na lata 2007- 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Parczew: Usługa zarządzania projektem pn. Regionalna sieć szerokopasmowa Lublin północny- wschod współfinansowanym z Regionalnego programu operacyjnego województwa lubelskiego na lata 2007- 2013
Numer ogłoszenia: 259371 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136587 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Parczewski, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, faks 083 3550673.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zarządzania projektem pn. Regionalna sieć szerokopasmowa Lublin północny- wschod współfinansowanym z Regionalnego programu operacyjnego województwa lubelskiego na lata 2007- 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Regionalna Sieć Szerokopasmowa Lublin północny-wschód współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa IV Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1 Społeczeństwo informacyjne, zwanego dalej Projektem. Szacunkowa wartość Projektu wynosi ok. 12.500.000 zł. Okres realizacji Projektu do 31 grudnia 2012r. Założeniem projektu jest udostępnienie jednostkom administracji samorządowej, instytucjom, zakładom jak i mieszkańcom obszaru realizacji projektu dostępu do bezpłatnego Internetu w technologii WiMax, telefonii VoIP, podpisu elektronicznego oraz elektronicznego obiegu dokumentów. 5) Projekt obejmuje budowę masztów, serwerowi i stacji przekaźnikowych. 6) Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem, a w szczególności: 1. Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2. Bieżące doradzanie Zamawiającemu w zakresie: 4.1.1. metodyki zarządzania projektem w zakresie organizacji i zarządzania projektem, 4.1.1. identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu oraz zaplanowanie środków zaradczych. 3. Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach oraz koordynacja prac zespołu projektowego, zatwierdzanie niezbędnych do realizacji projektu wydatków pod względem merytorycznym 4. Wykonywanie w imieniu Zamawiającego na etapie wykonawstwa i odbioru prac w zakresie: 4.1.1. kontroli procesu realizacji całego projektu, 4.1.1. kontroli jakości wykonania projektu co do zgodności z założeniami, dokumentacją techniczną i harmonogramem, 4.1.1. monitoringu i kontroli wykonania projektu pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, 4.1.1. wsparcie Zamawiającego w kwestiach technicznych dotyczących realizacji Projektu, 4.1.1. przegląd i opiniowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, 4.1.1. uczestnictwo w odbiorach poszczególnych etapów prac oraz w sporządzeniu uzgodnionych z Zamawiającym protokołów zdawczo - odbiorczych, 4.1.1. informowania Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia projektu, 4.1.1. informowania Zamawiającego o wszystkich występujących oraz przewidywanych problemach oraz proponowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, 5. Udział w okresowych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego w celu wsparcia Zamawiającego w podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp realizacji projektu, 6. Reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw dot. projektu, 7. Systematyczne prowadzenie pomiaru wartości wskaźników produktu i rezultatu przyjętych dla realizowanego projektu oraz informowanie bezzwłoczne Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach związanych z ich osiągnięciem, 8. Nadzór nad prawidłową promocją projektu zgodną z wytycznymi Instytucji Zarządzającej, w tym zapewnienie informowania społeczeństwa o współfinansowaniu projektu z EFRR, dbałość o właściwe oznakowanie wszelkiej tworzonej dokumentacji projektowej, korespondencji oraz miejsca realizacji inwestycji, 9. Konsultacje z Zamawiającym planowanej procedury udzielania oraz dokumentowania zamówień publicznych w ramach projektu, również pod katem zgodności z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR oraz innych wymagań, których nie stosowanie może skutkować koniecznością zwrotu dotacji, 10. Wykonywanie w razie potrzeby innych czynności i zadań powierzonych przez Zamawiającego, które będą konieczne do prawidłowej realizacji projektu w celu zabezpieczenia interesów Zamawiającego, 11. Wykonywanie w imieniu Zamawiającego obowiązków wynikających z rozliczenia środków finansowych UE, w tym udział w przygotowaniu i aktualizacji: 4.1.1. sprawozdań okresowych rocznych, 4.1.1. harmonogramu rzeczowo - finansowego, 4.1.1. wniosków o płatność częściowych końcowego, 12. Nanoszenie wszelkich koniecznych poprawek ww dokumentach zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą 13. Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowego projektu 14. Współpraca z księgowym projektu oraz Wydziałem Budżetu i Finansów Starostwa Powiatowego w Parczewie w zakresie przygotowywania wniosków o płatność oraz sprawozdań finansowych, 15. Współpraca z Wydziałami Starostwa Powiatowego w Parczewie oraz Partnerami zaangażowanymi w realizację projektu, 16. W przypadku konieczności, przygotowanie w uzgodnionym terminie z Zamawiającym wniosku dotyczącego przedłużenia terminu zakończenia realizacji projektu, 17. Przygotowywanie projektów pism korespondencji z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego Urzędem Wojewódzkim Ministerstwem Rozwoju Regionalnego pozostałymi instytucjami związanymi z realizacją projektu, 18. Udzielanie wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz bezpośredniej współpracy z instytucjami przeprowadzającymi kontrole obecność podczas kontroli Projektu), w tym udostępnienia im dostępu do systemu teleinformatycznego i wszystkich dokumentów elektronicznych związanych z zarządzaniem Projektem po rozliczeniu Projektu Kierownik przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu w wersji papierowej i elektronicznej, 19. Wykonawca zapewni do realizacji zadania co najmniej 4.1.1. kierownika projektu, 4.1.1. 4 koordynatorów powiatowych, wspomagających kierownika projektu w pracy w terenie oraz kontaktach z Partnerami Projektu, którzy będą wykonywać swoje zadania na terenie poszczególnych powiatów będących Partnerami Projektu powiaty Bialski, Lubartowski, Parczewski i Radzyński i będą dostępni dla Zamawiającego przez co najmniej 4 dni w tygodniu co najmniej 3 godziny każdego dnia . Osoby te muszą być dostępne pod numerami telefonów w lokalnej strefie numeracyjnej właściwej dla danego powiatu. 7) Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych - usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robót budowlanych. 8) Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części zakres zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 10) Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 11) W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami. 12) Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14) Zamawiający nie przewiduje: 1. zawarcia umowy ramowej, 2. udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, 3. aukcji elektronicznej, 4. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Regionalna Sieć Szerokopasmowa Lublin północny-wschód współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa IV - Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1 - Społeczeństwo informacyjne, zwanego dalej Projektem. Szacunkowa wartość Projektu wynosi ok. 12.500.000 zł. Okres realizacji Projektu do 31 grudnia 2012r. Założeniem projektu jest udostępnienie jednostkom administracji samorządowej, instytucjom, zakładom jak i mieszkańcom obszaru realizacji projektu dostępu do bezpłatnego Internetu w technologii WiMax, telefonii VoIP, podpisu elektronicznego oraz elektronicznego obiegu dokumentów. 16) Projekt obejmuje budowę masztów, serwerowi i stacji przekaźnikowych. 17) Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem, a w szczególności: 1. Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2. Bieżące doradzanie Zamawiającemu w zakresie: 4.1.1. metodyki zarządzania projektem w zakresie organizacji i zarządzania projektem, 4.1.1. identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu oraz zaplanowanie środków zaradczych. 3. Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach oraz koordynacja prac zespołu projektowego, zatwierdzanie niezbędnych do realizacji projektu wydatków pod względem merytorycznym 4. Wykonywanie w imieniu Zamawiającego na etapie wykonawstwa i odbioru prac w zakresie: 4.1.1. kontroli procesu realizacji całego projektu, 4.1.1. kontroli jakości wykonania projektu co do zgodności z założeniami, dokumentacją techniczną i harmonogramem, 4.1.1. monitoringu i kontroli wykonania projektu pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, 4.1.1. wsparcie Zamawiającego w kwestiach technicznych dotyczących realizacji Projektu, 4.1.1. przegląd i opiniowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, 4.1.1. uczestnictwo w odbiorach poszczególnych etapów prac oraz w sporządzeniu uzgodnionych z Zamawiającym protokołów zdawczo - odbiorczych, 4.1.1. informowania Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia projektu, 4.1.1. informowania Zamawiającego o wszystkich występujących oraz przewidywanych problemach oraz proponowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, 5. Udział w okresowych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego w celu wsparcia Zamawiającego w podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp realizacji projektu, 6. Reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw dot. projektu, 7. Systematyczne prowadzenie pomiaru wartości wskaźników produktu i rezultatu przyjętych dla realizowanego projektu oraz informowanie bezzwłoczne Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach związanych z ich osiągnięciem, 8. Nadzór nad prawidłową promocją projektu zgodną z wytycznymi Instytucji Zarządzającej, w tym zapewnienie informowania społeczeństwa o współfinansowaniu projektu z EFRR, dbałość o właściwe oznakowanie wszelkiej tworzonej dokumentacji projektowej, korespondencji oraz miejsca realizacji inwestycji, 9. Konsultacje z Zamawiającym planowanej procedury udzielania oraz dokumentowania zamówień publicznych w ramach projektu, również pod katem zgodności z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR oraz innych wymagań, których nie stosowanie może skutkować koniecznością zwrotu dotacji, 10. Wykonywanie w razie potrzeby innych czynności i zadań powierzonych przez Zamawiającego, które będą konieczne do prawidłowej realizacji projektu w celu zabezpieczenia interesów Zamawiającego, 11. Wykonywanie w imieniu Zamawiającego obowiązków wynikających z rozliczenia środków finansowych UE, w tym udział w przygotowaniu i aktualizacji: 4.1.1. sprawozdań okresowych rocznych, 4.1.1. harmonogramu rzeczowo - finansowego, 4.1.1. wniosków o płatność częściowych końcowego, 12. Nanoszenie wszelkich koniecznych poprawek ww dokumentach zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą 13. Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowego projektu 14. Współpraca z księgowym projektu oraz Wydziałem Budżetu i Finansów Starostwa Powiatowego w Parczewie w zakresie przygotowywania wniosków o płatność oraz sprawozdań finansowych, 15. Współpraca z Wydziałami Starostwa Powiatowego w Parczewie oraz Partnerami zaangażowanymi w realizację projektu, 16. W przypadku konieczności, przygotowanie w uzgodnionym terminie z Zamawiającym wniosku dotyczącego przedłużenia terminu zakończenia realizacji projektu, 17. Przygotowywanie projektów pism/korespondencji z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego Urzędem Wojewódzkim Ministerstwem Rozwoju Regionalnego pozostałymi instytucjami związanymi z realizacją projektu, 18. Udzielanie wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz bezpośredniej współpracy z instytucjami przeprowadzającymi kontrole obecność podczas kontroli Projektu, w tym udostępnienia im dostępu do systemu teleinformatycznego i wszystkich dokumentów elektronicznych związanych z zarządzaniem Projektem; po rozliczeniu Projektu Kierownik przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu w wersji papierowej i elektronicznej, 19. Wykonawca zapewni do realizacji zadania co najmniej: 4.1.1. kierownika projektu, 4.1.1. 4 koordynatorów powiatowych, wspomagających kierownika projektu w pracy w terenie oraz kontaktach z Partnerami Projektu, którzy będą wykonywać swoje zadania na terenie poszczególnych powiatów będących Partnerami Projektu powiaty Bialski, Lubartowski, Parczewski i Radzyński i będą dostępni dla Zamawiającego przez co najmniej 4 dni w tygodniu co najmniej 3 godziny każdego dnia. Osoby te muszą być dostępne pod numerami telefonów w lokalnej strefie numeracyjnej właściwej dla danego powiatu. 18) Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 79.42.10.00-1 - usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robót budowlanych. 19) Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 20) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części zakres zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie ww obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 21) Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 22) W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami. 23) Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 24) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 25) Zamawiający nie przewiduje: 1. zawarcia umowy ramowej, 2. udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, 3. aukcji elektronicznej, 4. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalna sieć szerokopasmowa lublin północny - wschód współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007- 2013 Oś priorytetowa IV Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nizielski& Borys Consulting Sp z o.o., ul. Astrów 10, 40-045 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95934,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101622,60

  • Oferta z najniższą ceną: 101622,60 / Oferta z najwyższą ceną: 232470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.