eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicewykonywanie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Pierwszego Urzędu Skarbowego i Spółki Inwest -Complex Sp. z o.o. w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15 wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych i obsługą centrali telefonicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Gliwice: wykonywanie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Pierwszego Urzędu Skarbowego i Spółki Inwest -Complex Sp. z o.o. w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15 wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych i obsługą centrali telefonicznej
Numer ogłoszenia: 136617 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Pierwszego Urzędu Skarbowego i Spółki Inwest -Complex Sp. z o.o. w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15 wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych i obsługą centrali telefonicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na: całodobowej ochronie osób, mienia i obiektów realizowanej w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej obiektów Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach oraz Spółki Inwest - Complex wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych i obsługą centrali telefonicznej A.- I. Całodobowa ochrona osób, mienia i obiektów realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej obiektów Pierwszego Urzędu Skarbowego a) budynku głównego o 4 kondygnacjach, b) przybudówki dużej o 3 kondygnacjach ( w tym 4 boksy garażowe), c) przybudówki małej o 2 kondygnacjach. Zestawienie najważniejszych danych: L.P. NAZWA URZĄD SKARBOWY INWEST-COMPLEX RAZEM 1. powierzchnia działek - w m2 w tym: -powierzchnia: parkingów - wewnętrznych i zewnętrznych, chodników, zieleńców -powierzchnia zabudowy (w tym śmietnik) 5.438,00 4.015,70 1.422,30 1.786,00 1.531,5 254,50 7.224,00 5.547,20 1.676,80 2. Powierzchnia użytkowa budynku (w tym śmietnik) - w m2 4.444,31 1.017,70 5.462,01 Przez stałą bezpośrednią ochronę rozumie się ochronę przez całą dobę przez dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego wymienione w punkcie VI. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły przez cały rok, również we wszystkie dni wolne od pracy, w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby. Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. Nr 145 z 2005, poz.221 z późn. zm.) Wykonawca, który wygra postępowanie winien dysponować pracownikiem nadzoru nad sposobem prowadzenia ochrony posiadającym licencje pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli: Zastrzeżone . II. Pracownicy ochrony desygnowani do pracy w tut. Urzędzie, w przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia (wykaz kandydatów zostanie przedstawiony Zamawiającemu do aprobaty przed podpisaniem umowy), b) w przypadku pracownika nadzoru: licencja pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli:Zastrzeżone c) posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy, d) być w wieku poniżej 65 lat, e) być zatrudnionym na umowę o pracę, f) być ubezpieczonym indywidualnie w ramach umowy o pracę lub w ramach ubezpieczenia grupowego NW, g) posiadać aktualne przeszkolenia BHP . Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z postanowieniami Planu Ochrony wraz z załącznikami. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do występowania z żądaniem zmiany osób wyznaczonych do wykonywania zamówienia w tutejszym Urzędzie. III. Zakres wykonywanej usługi obejmuje : 1. prowadzenie stałej całodobowej ochrony osób, mienia i obiektów realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 2. prowadzenie obsługi: a) urządzeń monitoringu polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych z obiektu tut. Urzędu do siedziby Wykonawcy, b) urządzeń systemu antywłamaniowego i antynapadowego, c) urządzeń systemu przeciwpożarowego i ewakuacyjnego, d) informacyjnej dla klientów Urzędu tj. udzielanie informacji do kogo i gdzie w przedmiotowej sprawie należy się udać, 3. wydawanie i przyjmowanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, 4. niedopuszczenie do: a) akwizycji na terenie Urzędu, b) parkowania na służbowym parkingu (szczególnie w godzinach pracy) pojazdów nie należących do pracowników Urzędu, c) parkowania na drodze dojazdowej przeciwpożarowej d) parkowania osób nieuprawnionych na miejscach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnych grup interwencyjnych z zapewnieniem natychmiastowej reakcji. Czas reakcji grupy interwencyjnej od momentu jej powiadomienia wynosić będzie maksymalnie 20 minut Szczegółowy zakres zadań określać będzie instrukcja pełnienia służby, stanowiąca załącznik do Planu Ochrony. IV. Świadczone usługi winny być wykonywane: a) poniedziałek, środa, czwartek, piątek -w godzinach od 6.30 do 15.30 -przez dwóch pracowników ochrony -w godzinach od 15.30 do 6.30 - dnia następnego przez jednego pracownika ochrony, b) wtorek -w godzinach od 6.30 do 18.30 -przez dwóch pracowników ochrony -w godzinach od 18.30 do 6.30 - dnia następnego przez jednego pracownika ochrony, c) sobota, niedziela i święta oraz dni wolne od pracy - całodobowo przez jednego pracownika ochrony. Zamawiający zastrzega sobie prawo okresowego zaangażowania trzeciego pracownika lub zrezygnowania z jednego, a także zmiany godzin pracy II pracownika ochrony (tj. skrócenie lub wydłużenie czasu pracy) za odrębnym zamówieniem dokonanym ze stosowym wyprzedzeniem. W przypadku odpracowania dni wolnych od pracy za odpracowaniem w soboty, zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił ochronę obiektu tak, jak w dni pracujące, tj. od poniedziałku do piątku. O powyższym fakcie zamawiający poinformuje wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem. V. Do zadań wykonawcy w ramach wykonywanej usługi polegającej na ochronie obiektu należy również prowadzenie: 1. Książki Służby do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego, 2. rejestr kluczy pobranych i zdanych przez pracowników urzędu, 3. rejestr kluczy pobranych i zdanych przez pracowników firmy sprzątającej, 4. rejestr wykonywania usług w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach przez firmy współpracujące, 5. innych rejestrów, których prowadzenie wynika z wewnętrznych regulacji prawnych urzędu. VI. Pracownicy wykonujący czynności ochrony muszą być wyposażeni w : 1. jednolite umundurowanie wg wzoru ustalonego przez Wykonawcę, uwzględniającego przepisy art.20 i 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. Nr 145 z 2005r. poz. 1221 z późn. zm.). 2. paralizator elektryczny - 1 szt. 3. pałki wielofunkcyjne - 2 szt., (np. typu TONFA), 4. kajdanki -2szt. 5. radiotelefony - 2szt. (celem kontaktowania się pracowników ochrony między sobą), 6. telefon komórkowy - 1 szt. (służące do bezpośredniego kontaktu pracownika ochrony fizycznej z jednostką macierzystą, w przypadku awarii telefonu stacjonarnego). VII. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zawrze 2 odrębne umowy, tj.: 1) jedną z Zamawiającym, tj. Naczelnikiem Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach na całość przedmiotu zamówienia , tj. na ochronę obiektu, konwojowanie wartości pieniężnych,depozytów, oraz obsługę centrali telefonicznej 2) a drugą ze Spółką Inwest - Complex z/s w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15 - jedynie w zakresie ochrony obiektu, która obejmować będzie jedną trzecią kosztu za przepracowane roboczogodziny przez zatrudnionego pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę całodobowo - wg ceny zawartej w ofercie. Na podstawie zawartych umów następować będzie rozliczenie miesięczne, wg stawki za 1 roboczogodzinę, za miesiąc z dołu w oparciu o faktury VAT wystawione przez Wykonawcę, w następujący sposób. 1) Faktura dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach obejmować będzie całość realizowanych usług, w tym z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia zawierać będzie następujące informacje: a) dwie trzecie kosztu za przepracowane roboczogodziny przez zatrudnionego pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę całodobowo, b) całość kosztu za przepracowane roboczogodziny przez zatrudnionego pracownika ochrony fizycznej, pełniącego służbę w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 2) Faktura dla Spółki Inwest - Complex w Gliwicach obejmować będzie: a) jedną trzecią kosztu za przepracowane roboczogodziny przez zatrudnionego pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę całodobowo. VIII. Zobowiązuje się Wykonawcę, który wygra postępowanie, i z którym zostanie zawarta umowa także do oznakowania chronionego obiektu. IX. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. X. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. B. -Konwojowanie wartości pieniężnych Konwojowanie wartości pieniężnych ma być dokonywane przez dodatkowych pracowników ochrony grupy konwojującej, niezależnych od pracowników pełniących w tym czasie służbę w chronionym obiekcie. Pracownicy ochrony do konwojowania wartości pieniężnych muszą być wyposażeni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przystosowany środek transportu Wykonawcy, tj. winien spełniać wymogi w zakresie realizowanych konwojów, określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 1998 r. Nr 129, poz. 858). Konwojowanie odbywać będzie się w godzinach pracy Urzędu po trasie liczącej łącznie 3 km w dwie strony (Urząd - Bank, Bank - Urząd). 1) Ochrona konwojowanych wartości pieniężnych prowadzona będzie: a) w dni robocze: w poniedziałek, środa, czwartek, piątek - w godzinach od 13.00 do 15.00 b) w dni robocze: we wtorek - w godzinach od 17.30 do 18.00 2) Zakresem wykonywania w/w usługi jest: a) przyjmowanie z kasy Urzędu Skarbowego zamkniętych i zapieczętowanych pakietów z gotówką lub innymi wartościami, po powiadomieniu przez kasjera za pośrednictwem pracowników ochrony, b) przewóz samochodem pakietów ,depozytów, c) doręczenie otrzymanych pakietów,depozytów do Banku Śląskiego I O. Gliwice w Gliwicach ul. Rynek w imieniu i na rzecz Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach. 3) Zleceniobiorca zapewni zestaw konwojowy w składzie: a) bankowóz lub samochód przystosowany do przewozu gotówki stanowiących wartość firmy b) kilku uzbrojonych i wyposażonych konwojentów zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu M S W i A z dnia 14 października 1998r. (Dz.U. 98/129/858 ze zm.). 4) Pracownicy ochrony desygnowani do pracy w tut. Urzędzie, w przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia (wykaz kandydatów zostanie przedstawiony Zamawiającemu do aprobaty przed podpisaniem umowy) b) posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy, c) być w wieku poniżej 65 lat, d) być zatrudnionym na umowę o pracę, e) być ubezpieczonym indywidualnie w ramach umowy o pracę lub w ramach ubezpieczenia grupowego NW, f) posiadać aktualne przeszkolenia BHP 5) przypadku odpracowania dni wolnych od pracy za odpracowaniem w soboty, zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił konwój wartości pieniężnych tak, jak w dni pracujące, tj. od poniedziałku do piątku. O powyższym fakcie zamawiający poinformuje wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1. występowania z żądaniem zmiany osób wyznaczonych do wykonywania zamówienia w tutejszym urzędzie. 2. częstszego dokonywania konwojów, zmiany (przesunięcie) godzin oraz dni dokonywania konwoju (np. w dni wolne od pracy za odpracowaniem) za odrębnym zamówieniem dokonanym ze stosowym wyprzedzeniem. 3. zmiany siedziby banku w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem, iż nie zmieni się wówczas cena za 1 konwój, nawet jeśli ulegnie zmianie łączna ilość kilometrów trasy konwoju, 4. wyłączenia usług konwojowania wartości pieniężnych /depozytów/ w czasie trwania realizacji umowy za uprzednim powiadomieniem Wykonawcy. C - Obsługa centrali telefonicznej HICOM 150 E Office Pro (rok produkcji 2000) Praca ma być wykonywana przez jednego pracownika (niezależnie od pracowników pełniących w tym czasie ochronę fizyczną obiektu) przeszkolonego w zakresie obsługi centrali telefonicznej, a w szczególności consoli HICOM 150 E Office Pro. Obsługa centrali telefonicznej realizowana będzie w godzinach pracy Urzędu. Zadaniem pracownika jest zapewnienie sprawnej obsługi centrali telefonicznej (do czego niezbędna jest znajomość w podstawowym zakresie problematyki podatkowej) poprzez łączenie przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych (tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami oraz pracowników z abonentami zewnętrznymi). W przypadkach (nieobecności) przebywania pracownika obsługującego centralę telefoniczną na urlopie, zwolnieniu lekarskim, itp., Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości obsługi centrali telefonicznej poprzez wyznaczenie innego pracownika. Świadczone usługi winny być wykonywane: a) poniedziałek, środa, czwartek, piątek -w godzinach od 7.00 do 15.00 b) wtorek -w godzinach od 7.00 do 18.00 c) w inne dni (np. wolne od pracy) - za odrębnym zamówieniem dokonanym ze stosownym wyprzedzeniem. Pracownik obsługujący centralę telefoniczną w tut. Urzędzie, w przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, musi spełniać następujące wymagania: a) posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy, b) być w wieku poniżej 65 lat, c) być zatrudnionym na umowę o pracę, d) być ubezpieczonym indywidualnie w ramach umowy o pracę lub w ramach ubezpieczenia grupowego NW, e) posiadać aktualne przeszkolenia BHP . W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian godzin pracy (np. wydłużenie, skrócenie) o czym Wykonawca zostanie powiadomiony ze stosownym wyprzedzeniem. W przypadku odpracowania dni wolnych od pracy za odpracowaniem w soboty, zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił obsługę centrali telefonicznej, tak, jak w dni pracujące, tj. od poniedziałku do piątku. O powyższym fakcie zamawiający poinformuje wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do występowania z żądaniem zmiany osoby wyznaczonej do wykonywania zamówienia w tutejszym Urzędzie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn..: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na usługowe prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia- tj. Dz.U. Nr 145, z 2005r., poz. 1221 z późn. zm.). b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj.: -wszyscy pracownicy desygnowani do pracy w tut. Urzędzie w zakresie usług ochrony i konwoju muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia (nie dotyczy pracownika centrali telefonicznej) , -w przypadku pracownika nadzoru posiadanie licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli: Zastrzeżone (nie dotyczy pozostałych pracowników ochrony, pracowników konwoju i pracownika centrali telefonicznej), -podczas trwania umowy Wykonawca musi posiadać własną grupę interwencyjną, która na wezwanie pracownika ochrony lub osób upoważnionych ze strony Zamawiającego niezwłocznie zostanie skierowana do siedziby Zamawiającego i podejmie działania, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wówczas, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 16 SIWZ. Wykonawcy niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 1. ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów, 2. ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, 3. brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 16 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.). Opis sposobu przygotowania oferty zawarty został w punkcie 24 SIWZ. 4. oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą, 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia oraz wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, zawiadomieni zostaną wykonawcy, którzy złożyli ofertę, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie muszą być złożone w formie oryginału: a) Wypełniony formularz oferty -załącznik nr 4 do SIWZ, b) wypełniony formularz obliczenia ceny - załącznik nr 5 do SIWZ c) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 ustawy- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 2.Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszystkie dokumenty złożone w tym punkcie mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: d) Aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. e) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł. od jednostkowego zdarzenia. W przypadku gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej, Zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wystawienia polisy , f) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej nić 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników oddzielnie. g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników oddzielnie. h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -załącznik nr 7 SIWZ k) Oświadczenie w sprawie wymagań stawianym osobom uczestniczącym w wykonywaniu zamówienia w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gliwicach - Załącznik nr 8 do SIWZ, l) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - tj. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie licencji (dotyczy pracowników ochrony i konwoju, nie dotyczy pracownika centrali telefonicznej) oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli: Zastrzeżone (dotyczy tylko pracownika nadzoru). ł) Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, składając oświadczenie stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/gliwice1.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15 44-100 Glieice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15, I piętro, pokój nr 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.