To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Wrocław: USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu - realizacja zamówienia uzupełniającego do postępowania o udzieleniu zamówienia znak: ZP/PN/1/2015/SR.
Numer ogłoszenia: 136667 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132547 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o., ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu - realizacja zamówienia uzupełniającego do postępowania o udzieleniu zamówienia znak: ZP/PN/1/2015/SR..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu zamówienie uzupełniające prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, na mocy art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami), zwanej dalej ustawą z podziałem na dwie części (pakiety) w nastepujacym zakresie: 1) ekspozycja plakatów B1 na słupach ogłoszeniowych, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do zaproszenia, 2) ekspozycja reklamy na tablicach typu citylight, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do zaproszenia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 - na usługę ekspozycji plakatów na nośnikach reklamy zewnętrznej (słupach ogłoszeniowych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ MALISZEWSKI PRINT AND FRESC
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ MALISZEWSKI PRINT AND FRESC
- Michał Maliszewski, PRINT AND FRESC, ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 1A lok.14, 50-434 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4920,00
Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET Nr 2 - na usługę ekspozycji plakatów na nośnikach reklamy zewnętrznej (CITYLIGHT)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRÖER Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Belwederskiej 6A, 00-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2460,00
Oferta z najniższą ceną: 2460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 6 stanowi, że można skorzystać z tej przesłanki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu (Sekcja II.1.5), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Rozdział I pkt.7) przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniające w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Postępowanie na zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie to zostało opublikowane w dniu 06 lutego 2015 r. pod numerem 16337-2015. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. 1.Zamówienia podstawowego w zakresie części I (Pakiet Nr 1) na usługę ekspozycji plakatów na nośnikach reklamy zewnętrznej - udzielono w dniu 25 lutego 2015 r. Wykonawcy: Michałowi Maliszewskiemu, prowadzącemu działalność gospodarczą pod nazwą Michał Maliszewski PRINT AND FRESC z adresem głównego miejsca wykonywania działalności ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 1A lok.14, 50-434 Wrocław. Umowa Nr 44/SR/2015 r. Wartość umowy w ramach zamówienia podstawowego wyniosła 14 760,00 zł brutto. Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego oszacowano na kwotę 4 000,00 zł netto tj. 946,77 euro. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego 4 920,00 zł (brutto). Dotychczas nie udzielono zadnego zamówienia uzupełniajacego. 2.Zamówienia podstawowego w zakresie części II (Pakiet Nr 2) na usługę ekspozycji plakatów na nośnikach reklamy zewnętrznej (CITYLIGHT) - udzielono w dniu 25 lutego 2015 r. Wykonawcy: STRÖER Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa, z siedzibą przy ul. Belwederskiej 6A, 00-672 Warszawa. Umowa Nr 43/SR/2015 i 45/SR/2015 r. Wartość umowy w ramach zamówienia podstawowego wyniosła 4 380,00 zł brutto, wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego oszacowano na kwotę 2 000,00 zł netto tj. 473,38 euro. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego - 2 460,00 zł (brutto). Dotychczas nie udzielono żadnego zamówienia uzupełniającego. W świetle powyższego, zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje uzasadnienie faktyczne i prawne.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej.
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.