Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Dęblin: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej
Numer ogłoszenia: 13669 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie , P.O. Box Nr 58, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8830122 w. 226, faks 081 8830248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzl3.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze przy JW 4219.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 PZP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.44.33.20 - Czapki 18.14.10.00 - Rękawice robocze 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.51.41.00 - Ręczniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia wyciągiem z właściwego rejestru. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wszystkie wymienione warunki udziału w postępowaniu będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Stan prawny - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w zakresie objętym zamówieniem (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 3. Wypełniony formularz - ogólna informacja o firmie (Załącznik Nr 3). 4. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum - umowa łącząca podmioty występujące wspólnie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzl3.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie, Lotnisko 08-521 Dęblin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie, Lotnisko, 08-521 Dęblin w Kancelarii Tajnej, budynek nr 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okulary ochronne przeciwodpryskowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary ochronne przeciwodpryskowe, szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Półmaska chemiczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półmaska chemiczna z bagnetowym mocowaniem pochłaniaczy, kolor czarny, roz. L, szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Półmaska filtrująca p. pyłowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półmaska filtrująca p. pyłowa z dwoma zaworkami FS-17, szt. 90.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fartuch przedni PCV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch przedni PCV, szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trzewiki ocieplane męskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki ocieplane męskie Roz: 43, 6 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trzewiki robocze skórzane męskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki robocze skórzane męskie czarne wiązane na sznurówki, roz: 43 - 10 par; roz. 44 - 10 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Czapka robocza kwasoodporna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka robocza kwasoodporna, szt. 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Czapka zimowa pracownika ochrony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka zimowa pracownika ochrony, szt. 16.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Trzewiki męskie pracownika ochrony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki męskie pracownika ochrony, 32 pary.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Półbuty męskie pracownika ochrony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty męskie pracownika ochrony, 32 pary.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koszulobluza pracownika ochrony z krótkim rękawem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulobluza pracownika ochrony z krótkim rękawem, 16 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rękawice polowe pracownika ochrony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice polowe pracownika ochrony, 16 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kurtka robocza ocieplana męska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka robocza ocieplana męska, szt. 24.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rękawice robocze bawełniane nitrylowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze bawełniane nitrylowe, 400 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rękawice robocze drelichowe pięciopalcowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze drelichowe pięciopalcowe, 140 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rękawice kwasoodporne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice kwasoodporne, 12 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rękawice robocze techniczne bawełniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze techniczne bawełniane pięciopalcowe, białe, 100 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rękawice spawacza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice spawacza, 5 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Rękawice robocze pięciopalcowe wzmocnione skórą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze pięciopalcowe wzmocnione skórą, 75 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Rękawice robocze bawełniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze bawełniane; ciemne - 100 par, białe - 100 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Kamizelka ostrzegawcza ADR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka ostrzegawcza ADR, szt. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.40-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Obuwie robocze drewniaki damskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze drewniaki damskie kolor biały, roz: 39, 1 para.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Fartuch roboczy damski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch roboczy damski, szt. 28.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Ręcznik frotte.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik frotte 70x140 cm, szt. 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa ochrony fizycznej budynku nr 35 - Rektorat Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz ze znajdującym się w nim mieniem i osobami
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- ŚwiadczenieUsługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów, konserwacji i sprawowania nadzoru nad gospodarką ciepłowniczą kotłowni gazowychWbudynkachAdm. przez 41BazęLotnictwaSzkolnegow Dęblinie
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.