eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinDostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Dęblin: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej
Numer ogłoszenia: 13669 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie , P.O. Box Nr 58, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8830122 w. 226, faks 081 8830248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzl3.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze przy JW 4219.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony osobistej o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 PZP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.44.33.20 - Czapki 18.14.10.00 - Rękawice robocze 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.51.41.00 - Ręczniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia wyciągiem z właściwego rejestru. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Do potwierdzenia oświadczeniem (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wszystkie wymienione warunki udziału w postępowaniu będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Stan prawny - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w zakresie objętym zamówieniem (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 3. Wypełniony formularz - ogólna informacja o firmie (Załącznik Nr 3). 4. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum - umowa łącząca podmioty występujące wspólnie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzl3.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie, Lotnisko 08-521 Dęblin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 3 w Dęblinie, Lotnisko, 08-521 Dęblin w Kancelarii Tajnej, budynek nr 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okulary ochronne przeciwodpryskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary ochronne przeciwodpryskowe, szt. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Półmaska chemiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półmaska chemiczna z bagnetowym mocowaniem pochłaniaczy, kolor czarny, roz. L, szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Półmaska filtrująca p. pyłowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półmaska filtrująca p. pyłowa z dwoma zaworkami FS-17, szt. 90.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fartuch przedni PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch przedni PCV, szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trzewiki ocieplane męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki ocieplane męskie Roz: 43, 6 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trzewiki robocze skórzane męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki robocze skórzane męskie czarne wiązane na sznurówki, roz: 43 - 10 par; roz. 44 - 10 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Czapka robocza kwasoodporna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka robocza kwasoodporna, szt. 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Czapka zimowa pracownika ochrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka zimowa pracownika ochrony, szt. 16.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Trzewiki męskie pracownika ochrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki męskie pracownika ochrony, 32 pary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Półbuty męskie pracownika ochrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty męskie pracownika ochrony, 32 pary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koszulobluza pracownika ochrony z krótkim rękawem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulobluza pracownika ochrony z krótkim rękawem, 16 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rękawice polowe pracownika ochrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice polowe pracownika ochrony, 16 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kurtka robocza ocieplana męska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka robocza ocieplana męska, szt. 24.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rękawice robocze bawełniane nitrylowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze bawełniane nitrylowe, 400 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rękawice robocze drelichowe pięciopalcowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze drelichowe pięciopalcowe, 140 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rękawice kwasoodporne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice kwasoodporne, 12 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rękawice robocze techniczne bawełniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze techniczne bawełniane pięciopalcowe, białe, 100 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rękawice spawacza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice spawacza, 5 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Rękawice robocze pięciopalcowe wzmocnione skórą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze pięciopalcowe wzmocnione skórą, 75 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Rękawice robocze bawełniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze bawełniane; ciemne - 100 par, białe - 100 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Kamizelka ostrzegawcza ADR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka ostrzegawcza ADR, szt. 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.40-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Obuwie robocze drewniaki damskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze drewniaki damskie kolor biały, roz: 39, 1 para.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Fartuch roboczy damski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch roboczy damski, szt. 28.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Ręcznik frotte.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik frotte 70x140 cm, szt. 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.41.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.