eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckprzetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę środków dezynfekcyjnych znak zp/6/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Puck: przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę środków dezynfekcyjnych znak zp/6/2011.
Numer ogłoszenia: 136798 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87566 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, faks 058 6732281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę środków dezynfekcyjnych znak zp/6/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku na okres 12 miesięcy. 2. Nazwy poszczególnych artykułów i ich orientacyjne ilości znajdują się w załączniku nr 2 SIWZ - formularz cenowy. Nr CPV 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. 3. Zamówienie podzielono na 10 zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza natomiast możliwości składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w formularzu cenowym lub o wyższych parametrach. 5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Dopuszcza się możliwość przeliczenia w formularzu cenowym ogólnej ilości artykułów wg opakowań obecnie istniejących na rynku, jeśli dany artykuł jest konfekcjonowany w innych opakowaniach niż wskazanych w SIWZ (załącznik nr 2). Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ. Zakazuje się modyfikacji załącznika nr 2 do siwz. 7. Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 8. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w terminie obowiązywania umowy w granicach cen ofertowych. 9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 10. Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego opakowania po zużytych środkach zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U z 2001 r. Nr 63 poz. 638 z późn. zm.). 11. Po wygranym przetargu należy dostarczyć na żądanie zamawiającego aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia13 listopada 2007. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U z 2007 r Nr 215 poz 1588 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2002r. w sprawie obowiązku dostarczania karty charakterystyki niektórych preparatów niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne (Dz. U. z 2002r Nr 142 poz. 1194) jeżeli preparat chemiczny jest substancją niebezpieczną i tego wymaga.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakres 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, Biała Piska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20139,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14997,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19447,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakres 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, Biała Piska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15328,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11439,75

  • Oferta z najniższą ceną: 11439,75 / Oferta z najwyższą ceną: 11529,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zakres 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDILAB Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 60, Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45402,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29766,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29766,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30816,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zakres 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET-CEZAL Sp. z o.o., ul. Toruńska 20, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2913,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2713,35

  • Oferta z najniższą ceną: 2713,35 / Oferta z najwyższą ceną: 4654,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zakres 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OSS Sp. z o.o., ul. Starowiejska 65/67, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4648,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4929,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4929,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5062,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zakrrs 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, Biała Piska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348,15

  • Oferta z najniższą ceną: 348,15 / Oferta z najwyższą ceną: 352,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: zakres 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 1, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27630,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: zakres 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET-CEZAL Sp. z o.o., ul. Toruńska 20, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 816,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 511,40

  • Oferta z najniższą ceną: 511,40 / Oferta z najwyższą ceną: 828,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: zakres 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREENPOL Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, Zielona Góra, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5450,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4851,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4851,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4851,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.