eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaPrzetarg nieograniczony na usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia-Kurs księgowości od podstaw do samodzielnego księgowego z praktyką u pracodawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Oleśnica: Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia-Kurs księgowości od podstaw do samodzielnego księgowego z praktyką u pracodawcy
Numer ogłoszenia: 136802 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100518 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143276, 3142089, faks 071 3143276 w. 281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia-Kurs księgowości od podstaw do samodzielnego księgowego z praktyką u pracodawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkolenie ma na celu uzyskanie przez osoby skierowane na szkolenie umiejętności do pracy w zawodzie księgowego. Planuje się przeszkolenie 5 osób z okolic Oleśnicy, 3 osoby z okolic Sycowa, 1 osobę z okolic Twardogóry i 1 osobę z okolic Bierutowa.Liczba godzin szkolenia -250 (dla każdego uczestnika szkolenia), z tego- 150h zajęć teoretycznych i praktycznych w instytucji szkoleniowej,- 100h zajęć praktycznych u pracodawcy.Zajęcia praktyczne u pracodawcy mają umożliwić uczestnikom zastosowanie w praktyce wiedzy teoretycznej i praktycznej nabytej podczas zajęć w instytucji szkoleniowej.Szkolenie musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.Godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzina lekcyjna 45 min. i 15 min. przerwy, przy czym przerwy mogą być ustalane w sposób elastyczny. Godzina praktyki u pracodawcy to godzina zegarowa.Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) i obejmować min. zagadnienia: 1)Podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości. 2) Dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości 3)Podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych4) Zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych 5)Charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów trwałych 6) Charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów obrotowych 7) Charakterystyka i ewidencja księgowa kosztów i przychodów.8)Podatkowa księga przychodów i rozchodów 9)Kapitały10) Zamknięcie ksiąg rachunkowych11) Inwentaryzacja12) Wykorzystanie programów komputerowych w zakresie ewidencji księgowej. Szczegółowy plan nauczania na szkoleniu, liczbę godzin na poszczególne tematy Wykonawca opracowuje zgodnie z posiadaną wiedzą. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania Programu szkolenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Termin realizacji- 10.04.2013r. - 14.06.2013r. Szkolenie w instytucji musi być przeprowadzone w 1 grupie. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić zajęcia codziennie od poniedziałku do piątku, między godzinami 08.00-18.00.Miejsce szkolenia: Oleśnica. Dopuszcza się możliwość odbywania praktyki u pracodawcy poza Oleśnicą: w okolicach Sycowa, Twardogóry, Bierutowa, Wrocławia mając jednak na uwadze możliwość dogodnego dojazdu uczestnika szkolenia środkiem komunikacji publicznej. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych oraz miejsc praktyki. Wykonawca zapewnia miejsce praktyk u pracodawcy dla wszystkich uczestników szkolenia. Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk u danego pracodawcy . Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia pracodawców o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę określonej liczby uczestników szkolenia z podaniem opiekuna praktyk. Uczestnicy po ukończeniu szkolenia muszą otrzymać co najmniej: 1) zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz.U. z 2012r., Poz. 186) 2) inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia, który zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010r. Nr 177, Poz. 1193) musi zawierać a)numer z rejestru,b)imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu potwierdzającego tożsamość,c)nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,d)formę i nazwę szkolenia,e)okres trwania szkolenia,f)miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,g)tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,h)podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającej szkolenie. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy:wzorów zaświadczeń i innych dokumentów, które otrzyma osoba po zakończonym szkoleniu, a które zostały wskazane w ofercie. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, a także zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia komputer z oprogramowaniem odpowiednim do zakresu przedmiotowego szkolenia. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom niezbędne materiały dydaktyczne. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia: książkę lub skrypt związane z tematyką kursu, zeszyt i długopis, które po zakończonym szkoleniu przejdą na własność uczestnika. Materiały powinny zostać przekazane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu zajęć. Odbiór materiałów musi zostać potwierdzony na piśmie przez każdego uczestnika szkolenia.Wymagane materiały należy wskazać w pkt. 7c Załącznika nr 2 do SIWZ- Programie szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą zgodnie z art.41 ust. 3b oraz art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, Poz. 415 z późn. zm. ). Zamawiający każdorazowo wskaże Wykonawcy dane osób, które należy ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów na powyższe ubezpieczenie. Kosztu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków nie należy uwzględniać w ogólnym koszcie szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy harmonogramu szkolenia wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26608,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13570,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.