eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usług związanych z utrzymaniem zieleni niskiej oraz bieżącym utrzymaniem porządku na skwerach i zieleńcach na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - jako zamówienie uzupełniające.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Warszawa: Wykonanie usług związanych z utrzymaniem zieleni niskiej oraz bieżącym utrzymaniem porządku na skwerach i zieleńcach na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - jako zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 136937 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118815 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek, ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3389587, 3389586, faks 022 675 18 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z utrzymaniem zieleni niskiej oraz bieżącym utrzymaniem porządku na skwerach i zieleńcach na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - jako zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) pielęgnacja zieleni niskiej (trawniki, skupiny krzewów, żywopłoty) grabienie trawników, skupin krzewów, żywopłotów; zebranie, wywóz i utylizacja urobku roślinnego; 2)utrzymywanie czystości na trawnikach, alejkach, placach zabaw, zbieranie zanieczyszczeń z powierzchni zieleńców i placów zabaw; opróżnianie koszy na śmieci; zamiatanie alejek parkowych i schodów; załadunek, wywóz i utylizacja zanieczyszczeń; 3)sadzenie roślin sezonowych w gruncie oraz w wazach, zakup i transport materiału roślinnego; przekopanie, ewentualnie wymiana ziemi - z zakupem i transportem; posadzenie i podlanie roślin; załadunek i wywóz nadmiaru ziemi; na skwerach i zieleńcach na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CR OGRODY M.CARLI R.RAFALSKI Sp. jawna., ul. Marszałkowska 20/22 m.21, 00-590 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30458,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32895,18

  • Oferta z najniższą ceną: 32895,18 / Oferta z najwyższą ceną: 32895,18

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dn. 24.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, jako zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej nr TAR-10/IR/B/III/3/1/149/08 z dnia 27.05.2008 r., którego wartość łącznie z dotychczas udzielonymi zamówieniami nie przekracza 35% wartości zamówienia podstawowego netto wynoszącej 2.358.051,66 zł. Wartość wcześniej udzielonych zamówień łącznie z niniejszym wynosi 194.657,55 zł netto, co stanowi 8,2550 % zamówienia podstawowego netto. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.