Og³oszenie z dnia 2024-12-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych po³o¿onych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: AMW Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego „KWATERA” Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015296322
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zielone Zacisze 11B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-294
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 48 223794545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.amwkwatera.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych po³o¿onych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6de758ee-68f1-4683-931a-7a35b92e0876
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00662979
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://amwkwatera.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amwkwatera.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje zawarte s± w
czê¶ci XX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce ochrony danych osobowych zawarte s± w czê¶ci XXXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce ochrony danych osobowych zawarte s± w czê¶ci XXXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.DZN.143.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych po³o¿onych w Oddziale Terenowym Mazowieckim.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 730 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie wzoru okre¶lonego w czê¶ci XXIV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to zodrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn±:
koncesjê wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 22 sierpnia
1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z pó¼n. zm.) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w
zakresie us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej;
2. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e (wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SWZ), ¿e dysponuje lub bêdzie
dysponowa³ co najmniej 1 osob±, która bêdzie nadzorowaæ i kontrolowaæ pracê osób bezpo¶rednio realizuj±cych zmówienie,
posiadaj±c± niezbêdne do tego uprawnienia, tj. wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)
aktualna koncesja wydana przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 22
sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z pó¼n. zm.) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w
zakresie us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do
SWZ);
c) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (wed³ug wzoru
stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Szczegó³owe informacje zawarte s± w czê¶ci XVIII SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owe informacje zawarte s± w czê¶ci XIII SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe informacje zawarte s± w za³±czniku nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-03 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: https://amwkwatera.eb2b.com.pl w zak³adce "Z£Ó¯ OFERTÊ".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-01
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw - rejon pó³noc
- ¦wiadczenie us³ug monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych po³o¿onych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla filii Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci w Otwocku, Bia³obrzegach, Krakowie, Jastrzêbiej Górze, Muszynie, Przemy¶lu, Wroc³awiu i Kamionie.
- ZP.RB.SE.27.2024 Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeñ sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim P W "Tatrzañska" w Warszawie przy ul. Tatrzañskiej 7A.
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie profilaktycznych badañ lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okrêgowej w Warszawie.
- "Spedycja i transport materia³ów informacyjno-promocyjnych oraz produktów spo¿ywczych wysokiej jako¶ci na targi APAS SHOW 2025, które odbêd± siê w dniach 12-15 maja 2025 r. w Sao Paulo, w Brazylii".
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich wraz z przyjazdem patrolu interwencyjnego na terenie DPS przy ul. M±cznej 3, ul. Rêdziñskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25 oraz przy ul. Kaletniczej 8 MCUS.
- ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA KLINICZNEGO SZPITALA WOJ. NR 2 IM. ¦W. JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE, W TYM US£UGI MONITOROWANIA POMIESZCZEÑ WOJ. PRZYCHODNI SPECJ. DLA DZIECI.
- Ca³odobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Spo³ecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej w O¶rodku Badawczo-Konferencyjnym Instytutu Matematycznego PAN w Bêdlewie.
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY MIENIA KOCIEWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.