Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót budowlanych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)
numer zamówienia: 18/IV/2013/PNT
Numer ogłoszenia: 137024 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót budowlanych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) numer zamówienia: 18/IV/2013/PNT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja wykonania robót instalacyjnych i zagospodarowania terenu w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie: Projektu budynku biurowo - usługowego spełniającego wymogi budynku pasywnego wraz z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi oraz zagospodarowaniem terenu oraz na podstawie: 3.1.1 dokumentacji projektowej Projekt architektoniczno-budowlany część 1 w zakresie zagospodarowania terenu oraz przedmiarami robót 3.1.2 dokumentacji projektowej pt. Projekt instalacji wentylacji mechanicznej 3.1.3 aneksu do dokumentacji projektowej instalacji wentylacji wraz z przedmiarami robót; 3.1.4 Projektu instalacji wentylacji oraz chłodu technologicznego - zmiana aranżacji 3 piętra; 3.1.5 Projektu instalacji technologii; 3.1.6 Projektu źródła ciepła i chłodu; 3.1.7 Projektu instalacji centralnego ogrzewania i chłodu; 3.1.8 Projektu instalacji sanitarnych w zakresie instalacji chłodu, instalacji wentylacji, instalacji wod-kan.; 3.1.9 Aneksu do projektu instalacji centralnego ogrzewania i chłodu w zakresie zmian ogrzewania podłogowego w seg. B; 3.1.10 wyciągu z dokumentacji Gruntowego Wymiennika Ciepła w zakresie budowy kanału nawiewnego z czerpnią powietrza projektowanego na zewnątrz budynku; szczegółowo opisanych w pkt. 3.2.1 - 3.2.5 siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.32.00.00-6, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.11.12.91-4, 45.22.33.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach przez Generalnego Wykonawcę w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy) przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 7.500,00 zł (siedem tysięcy pięćset złotych) przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 8 500,00 zł (osiem tysięcy pięćset złotych) przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 1.000,00 (jeden tysiąc złotych) przez Wykonawcę zakresu nr 5 w wysokości 3.500,00 (trzy tysiące pięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Generalnego Wykonawcy obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie: 1. w co najmniej 1 budynku biurowo - usługowych lub użyteczności publicznej o pow. 2500m2 instalacji wentylacji mechanicznej lub wentylacji mech. dla powierzchni min. 1000 m2 z rekuperacją w budynku j.w.; 2. instalacji systemu grzewczo-chłodzącego lub instalacji klimatyzacji w co najmniej jednym budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o pow. min. 2500 m2; 3. instalacji BKT firmy Rehau lub innego równoważnego systemu grzewczochłodzącego albo systemu ogrzewania podłogowego na powierzchni minimum 500m2; lub instalacji klimatyzacji w co najmniej jednym budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o pow. min. 2500 m2; 4. przyłączy sieci zewnętrznych wodociągowych oraz kanalizacyjnych do co najmniej 1 budynku biurowo- usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni 500 m2 każdy 5. zagospodarowania terenu w zakresie chodników, dojść, ukształtowania terenu łącznie dla 2 budynków biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o pow. min. 2500 m2. Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla zakresu 1 - instalacji wentylacji mechanicznej w co najmniej jednym budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o pow. min. 2500 m2 lub instalacji wentylacji mechanicznej dla powierzchni min. 1000 m2 z rekuperacją w budynku j.w.; b) dla zakresu 2 - instalacji systemu grzewczo-chłodzącego lub instalacji klimatyzacji w co najmniej jednym budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o pow. min. 2500 m2; c) dla zakresu 3 - instalacji BKT firmy Rehau lub innego równoważnego systemu grzewczo-chłodzącego albo systemu ogrzewania podłogowego na powierzchni minimum 500m2; lub instalacji klimatyzacji w co najmniej jednym budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o pow. min. 2500 m2; d) dla zakresu 4 - przyłączy sieci zewnętrznych wodociągowych oraz kanalizacyjnych do co najmniej 1 budynku biurowo- usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni 500 m2 każdy; e) dla zakresu 5 - prac zagospodarowania terenu w zakresie: chodników, dojazdów, ukształtowania terenu - łącznie dla 2 budynków biurowousługowym lub użyteczności publicznej o pow. min. 2500 m2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla Generalnego Wykonawcy obejmują dysponowanie co najmniej jedną osobą: 1. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych do pełnienia funkcji kierownika robót, oraz 2. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń. a dla Wykonawców częściowych - obejmują dysponowanie co najmniej 1 osobą a) dla zakresu 1 - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie wentylacji do pełnienia funkcji kierownika robót, b) dla zakresu 2 - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych do pełnienia funkcji kierownika robót, c) dla zakresu 3 - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych do pełnienia funkcji kierownika robót, d) dla zakresu 4 - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych do pełnienia funkcji kierownika robót, e) dla zakresu 5 - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej dla - Generalnego Wykonawcy na kwotę co najmniej 1.500.000,00, a dla Wykonawców robót częściowych co najmniej na kwotę: dla zakresu I - 500 000,00; dla zakresu II, III - 350 000,00; dla zakresu IV - 50 000,00; dla zakresu V - 250 000,00.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ligocka 103
40-568 Katowice
budynek nr 3
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 15:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-03..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - dokończenie wykonania robót w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej na podstawie projektu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z aneksem i dokumentacją uzupełniającą w zakresie zmian podziału funkcjonalnego dla ostatniej kondygnacji oraz wykonanie nowych instalacji wentylacji na podstawie dokumentacji instalacji sanitarnych w zakresie wentylacji dla nowopowstałych kondygnacji w hali A i C oraz przedmiarami robót Wykonawca będzie obowiązany do: a) wykonania przebić technologicznych w szachcie A i C zgodnie z rys.KC03 dla nowych pionów instalacyjnych; b) wykonania przebicia technologicznego dla kanału nawiewnego w ścianie budynku zgodnie z rys wykonawczym ze stycznia 2012r ( załącznik do dokumentacji) oraz wykonanie odcinka kanału betonowego wraz z czerpnią powietrza zlokalizowana zgodnie z rys 2 -08 z dokumentacji ( GWC) na zewnątrz budynku; c) wykonania uszczelnienia w ścianie zewnętrznej budynku oraz połączenie odcinka kanału betonowego wraz z czerpnią powietrza ( roboty ziemne i montażowe) z kanałem wewnątrz budynku; d) wywozu gruzu; e) uzupełnienia ubytków po przebiciach w szachtach i ścianach. f) wykonanie przejść p.poż. zgodnie z pkt.8 bezpieczeństwo pożarowe -opis do dokumentacji projektowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 2 - zakres ten obejmuje: a) dokończenie wykonania robót w zakresie instalacji chłodu technologicznego, na podstawie projektu instalacji technologii oraz projektu instalacji wentylacji oraz chłodu technologicznego - zmiana aranżacji 3 piętra oraz przedmiarów robót; b) wykonanie nowej instalacji chłodu nowopowstałej przestrzeni biurowej nad halą A i C na podstawie dokumentacji instalacji sanitarnych w zakresie wentylacji dla nowopowstałych kondygnacji w hali A i C, oraz przedmiarów robót; c) wykonanie nowej instalacji chłodu nowopowstałej przestrzeni biurowej nad halą A i C na podstawie dokumentacji instalacji sanitarnych w zakresie wentylacji dla nowopowstałych kondygnacji w hali A i C, oraz przedmiarów robót; d) wykonanie połączeń istniejących ciągów w szachtach z nowoprojektowaną instalacją dla HAL zgodnie z przekrojami dla pionu K19 i szachtu 1; e) wykonanie zabezpieczeń p.poż zgodnie z pkt. 2.6 bezpieczeństwo pożarowe - opis do dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 3 - zakres ten obejmuje: a) dokończenie wykonania robót w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i chłodzenia, oraz instalacji źródła ciepła i chłodu na podstawie projektu instalacji centralnego ogrzewania i chłodu, projektu instalacji technologii, projektu instalacji źródła ciepła i chłodu oraz projektu instalacji wentylacji oraz chłodu technologicznego - zmiana aranżacji 3 piętra, instalacji dla nowo powstałych powierzchni biurowych w halach A i C, aneksu do dokumentacji centralnego ogrzewania w zakresie ogrzewania podłogowego w seg. B oraz przedmiarów robót; b) wykonanie zabezpieczeń p.poż. zgodnie z pkt. 3.7 bezpieczeństwo pożarowe - opis do dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 4 - dokończenie wykonania robót w zakresie sieci zewnętrznych kanalizacji deszczowej, sanitarnej, przyłącza wody i kanalizacji teletechnicznej na podstawie projektu instalacji wodno - kanalizacyjnych zewnętrznych oraz projektu kanalizacji teletechnicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 5 - wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku w zakresie dojść, ramp, dojazdów, parkingów, schodów zewnętrznych, boazerii na ścianie przy podjeździe, ukształtowanie terenu, zieleńce oraz dokończenie drenażu wokół budynku na podstawie projektu architektonicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.94-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.