To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Poznań: SUKCESYWNA DOSTAWA DRUKÓW SĄDOWYCH DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W POZNANIU ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Numer ogłoszenia: 137050 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69272 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 66 004, faks 61 85 66 087.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA DRUKÓW SĄDOWYCH DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W POZNANIU ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz jednostek podległych umieszczonych w następujących lokalizacjach: a) Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań; b) Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5, 61 - 753 Poznań; c) Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Kamiennogórska 26, 60 - 179 Poznań; d) Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61 - 754 Poznań; e) Ośrodek Zamiejscowy w Lesznie, ul. Chrobrego 7, 64 - 100 Leszno; f) Ośrodek Zamiejscowy w Pile, Al. Powstańców Wlkp. 79, 64 - 920 Piła; g) Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 1, ul. Dąbrowskiego 79, 60 - 529 Poznań; h) Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 2, ul. Św. Marcin 66/72, 61 - 806 Poznań; i) Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny, Al. Powstańców Wlkp. 79, 64 - 920 Piła; j) Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny, ul. Kasprowicza 3, 64 - 100 Leszno; druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych, których dokładny wykaz określający ich rodzaj i ilość, zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy). 2. Określone w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ ilości możliwych do zamówienia druków sądowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych materiałów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczanie kopert oraz druków zgodnych z obowiązującym stanem prawnym do ww. obiektów Zamawiającego. 4. Zamówienie na dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy w formie tradycyjnej (pocztą) wraz ze wzorami kopert i druków do wykonania. 5. Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą nie częściej niż dwa razy w miesiącu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni roboczych od momentu dostarczenia zamówienia do Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt kompletną partię dostawy tzn. obejmującą całość złożonego zamówienia do wskazanego w nim obiektu Zamawiającego wymienionej, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 8. Wykonawca dostarczy kompletną partię dostawy do pomieszczenia w obiekcie Zamawiającego wskazanego w zamówieniu. 9. Wykonawca przekaże wyłącznie całą partię druków sądowych zgodnie z wykazem rodzajowym oraz ilościowym i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. 10. Zamawiający może odmówić odbioru towaru nie zgodnego co do ilości i rodzaju z zamówieniem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 11. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad. 12. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory druków do wglądu w swojej siedzibie w godzinach urzędowania Sądu. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 6..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.45.80.00 - Pozostałe druki 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.82.00.00 - Formularze 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
jakie przetargi wygrała firma
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
- Hurtowa sprzedaż kopert, druki, art. papiernicze Leszek Kujbida, Przyprostynia, ul. Prandoty 41, 64-360 Zbąszyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69978,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88773,66
Oferta z najniższą ceną: 88773,66 / Oferta z najwyższą ceną: 204336,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.