Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 33
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-585
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajeske@gpsk.ump.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gpsk.ump.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4d32576-0566-46f3-b933-733eda476cd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008844/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Serwis urządzeń wentylacyjnych i chłodniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.gpsk.ump.edu.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http:/platformazakupowa.pl/pn/gpsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych wysyłania i odbierania korespondencji zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-28/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chlodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem serwisowym, tj. osobami posiadającymi certyfikat na F-gazy.
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) urządzeniem do odzyskiwania fluorowych gazów cieplarnianych niezbędnym do obsługi urządzeń chłodniczych,
b) urządzeniem do przeprowadzania prób szczelności i kontroli wycieków z urządzeń chłodniczych czy klimatyzacyjnych,
c) sprzętem do łączenia elementów lub obiegów urządzeń chłodniczych. Podstawa prawna: Rozporządznie Ministra Rozwoju z dnia 10 grudnia 2015 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego przedsiębiorcy prowadzącego działalność polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła i systemów ochrony przeciwpożarowej, zawierających fluorowane gazy cieplarniane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: 1.2.1 Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wchodzących w skład zespołu serwisowego, wraz z informacją na temat posiadanego certyfikatu oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 1.2.2 Wykazu urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca, opisanymi w Rozdziale VI, pkt 1.4, ppkt 1.4.2., lit. a), b), c) SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:1. Oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym, wyposażeniem i zasobami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 7 grudnia 2017 roku w sprawie minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego odpowiedniego dla wykonywania czynności objętych certyfikatem dla personelu oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 10 grudnia 2015 roku w sprawie minimalych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego przedsiębiorcy prowadzącego działalność polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła i systemów ochrony przeciwpożarowej, zawierających fluorowane gazy cieplarniane.
2. Certyfikatu zgodnego z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych wystawionego dla przedsiębiorcy, który prowadzi działalność polegającą na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie oraz likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatryzacyjnych lub pomp ciepła, jak również systemów ochrony ppoż, zawierających fluorowane gazy cieplarniane, wskazanego odpowiednio w Rozporządzeniu (UE) nr 2015/2067 lub w Rozporządzeniu (WE) nr 304/2008;
Wymaganie to nalży rozpatrywać łącznie z obowiązującym Rozporządzeniem (UE) nr 517/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 roku w sprawie fluorowanych gazów cieplarnianych, które w art. 10.6 stanowi, że państwa członkowskie ustanowiają lub dostosowują programy certyfikacji dla podmiotów prowadzących instalowanie, serwisowanie, konserwację, naprawę lub likwidację ww. urządzeń na rzecz innych stron.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:1. Oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym, wyposażeniem i zasobami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 7 grudnia 2017 roku w sprawie minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego odpowiedniego dla wykonywania czynności objętych certyfikatem dla personelu oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 10 grudnia 2015 roku w sprawie minimalych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego przedsiębiorcy prowadzącego działalność polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła i systemów ochrony przeciwpożarowej, zawierających fluorowane gazy cieplarniane.
2. Certyfikatu zgodnego z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych wystawionego dla przedsiębiorcy, który prowadzi działalność polegającą na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie oraz likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatryzacyjnych lub pomp ciepła, jak również systemów ochrony ppoż, zawierających fluorowane gazy cieplarniane, wskazanego odpowiednio w Rozporządzeniu (UE) nr 2015/2067 lub w Rozporządzeniu (WE) nr 304/2008;
Wymaganie to nalży rozpatrywać łącznie z obowiązującym Rozporządzeniem (UE) nr 517/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 roku w sprawie fluorowanych gazów cieplarnianych, które w art. 10.6 stanowi, że państwa członkowskie ustanowiają lub dostosowują programy certyfikacji dla podmiotów prowadzących instalowanie, serwisowanie, konserwację, naprawę lub likwidację ww. urządzeń na rzecz innych stron.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. FORMULARZ OFERTY wypełniony i sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy, który winien być złożony w formie oryginału podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Załącznik nr 1 do SWZ) wraz z jego załącznikami (Załącznik nr 2 do OPZ, Załącznik nr 2a do OPZ, Załącznik nr 2b do OPZ, Załącznik nr 2c do OPZ, Załącznik nr 2d do OPZ), który winien być złożony w formie oryginału podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. OŚWIADCZENIE Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wykonawca dołącza oświadczenie sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
5.1 ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
5.2. ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian do umowy zawarty w Załączniku nr 6 do SWZ - wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty nalezy składać za pomoca środków komunikacji elektronicznej za posrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: http://platformazakupowa.pl/pn/gpsk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-22
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- 24.2025 Wykonywanie przeglądów technicznych klimatyzatorów, agregatów chłodniczych i agregatów wody lodowej w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- Usługa przeglądu urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w poddziale na dwie części
- Serwis i konserwacja central wentylacyjnych, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.