To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-25
Ogłoszenie nr 13719 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.
Mikołów: Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2017 dla Zakładu Usług Komunalnych w
Mikołowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5099-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ul.Karola Miarki 9 43-190 Mikołów
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
24333167400000, ul.
ul. Kolejowa
2,
43190
Mikołów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 262 551, faks
323 242 647, e-mail
zam.publ@zuk.mikolow.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1417
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2017 dla Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do pojazdów mechanicznych i urządzeń spalinowych Zamawiającego tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówkowej - flota dla Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie. 2. Dostawa paliwa następować będzie sukcesywnie wg aktualnych potrzeb zamawiającego. Tankowanie paliw odbywać się będzie na stacji paliw przystosowanej i umożliwiającej tankowanie samochodów ciężarowych, położonej w odległości nie większej niż 8,5 km od Bazy zamawiającego (ul. Dzieńdziela 44, 43-190 Mikołów). Stacja paliw winna znajdować się w granicach administracyjnych Gminy Mikołów. Wykonawca umożliwi tankowanie każdego dnia roku o dowolnej porze. 3.Szacunkowa wielkość zamówienia W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup paliwa w łącznej ilości do 36 000 litrów, w tym: - benzyna bezołowiowej Pb 95 - do 3 000 litrów, - olej napędowy - do 33 000 litrów. Podane ilości są wartościami szacunkowymi/prognozowanymi, które w trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (wynikających z sytuacji niezależnych od niego, zakupu lub wymiany samochodów i urządzeń spalinowych). 4.Wykonawca zapewni rozliczenie bezgotówkową w PLN fakturą zbiorczą z wyszczególnieniem transakcji (dokładny adres stacji paliw, nr dokumentu na który została dokonana transakcja- nr karty, nr WZ- nr rejestracyjny samochodu, stan licznika, kwota do zapłaty nie uwzględniająca rabatu, ilość pobranego paliwa, wartość wydanego paliwa, data i godzina transakcji). Zamawiający do umowy dołączy pisemny wykaz pojazdów mechanicznych oraz wykaz osób uprawnionych do tankowania, w przypadku zmian wykaz będzie aktualizowany. 5.Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 24 sztuki kart paliwowych zabezpieczonych PIN -em, przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie płatniczych kart paliwowych w systemie flota, ze wskazaniem wszystkich niezbędnych do uzyskania od Zamawiającego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiającemu tych kart. Zamawiający wypełniony wniosek doręczy wybranemu Wykonawcy wraz z zawiadomieniem o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi niezwłocznie po jej podpisaniu. 7. Za wydanie pierwszych kart paliwowych w systemie flota dla każdego samochodu oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 8. Do momentu wydania kart paliwowych Zamawiający będzie mógł tankować paliwo na wskazanych stacjach paliwowych na podstawie dokumentów WZ 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w ust. 4 na benzynę bezołowiową oraz w ust. 4 na olej napędowy. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 10. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 11. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063 ze zm.). 12. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 ze zm.). 13. Rozliczenie za faktycznie dokonany zakup paliwa dokonywany będzie jednym okresem rozliczeniowym (od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4,
09134100-8,
30163100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2017 dla Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie. | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT137400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 159390.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa drogi oraz parkingu przy LKS Strażak w Mikołowie"
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.