Og³oszenie z dnia 2025-04-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00187647/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY
UL. ¦W. WOJCIECHA W MIKO£OWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD US£UG KOMUNALNYCH W MIKO£OWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ZUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243331674
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczys³awa Dzieñdziela 44
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zukmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
us³ugi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY
UL. ¦W. WOJCIECHA W MIKO£OWIE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76e98726-818c-4954-85f9-d95984a1d5ec
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00187609
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00113038/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ¦W. WOJCIECHA W MIKO£OWIE
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Zielona Przestrzeñ” – II Edycja
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10939723.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1093972
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, w formie elektronicznej, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1093972 W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentacji postêpowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w tym danych osobowych Wykonawcy, danych osób wskazanych przez Wykonawcê, danych zawartych w ofercie albo danych osób uczestnicz±cych w realizacji przedmiotu umowy jest Zamawiaj±cy.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych i realizacj± praw z tym zwi±zanych albo pisemnie na adres siedziby Zamawiaj±cego, albo poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: grzegorz.szymanski@mikolow.eu.
3) Dane osobowe, o których mowa w pkt a) przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e w celu udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt a) bêd±:
osoby lub podmioty, którym na ich wniosek udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w przepisach o zamówieniach publicznych (w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp),
osoby upowa¿nione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych (w szczególno¶ci pracownicy zatrudnieni u Administratora),
podmioty bêd±ce dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora do przetwarzania danych i wspieraj±cych realizacjê jego zadañ z zakresu udzielania zamówieñ publicznych oraz ¶wiadcz±ce asystê i wsparcie techniczne przy korzystaniu z tych systemów w ramach zawartych z nimi umów.
5) Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu, na zasoby którego powo³uje siê wykonawca jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania tych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje:
prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych - na podstawie art. 15 RODO,
prawo ¿±dania od Administratora sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych jej dotycz±cych - na podstawie art. 16 RODO, z zastrze¿eniem przepisów art. 19 ust. 2 ustawy Pzp oraz art. 76 ustawy Pzp (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia, ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników),
prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na podstawie art. 18 RODO z zastrze¿eniem art. 19 ust. 3 ustawy Pzp (wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego), prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy o ich ochronie (dane kontaktowe organu nadzorczego: Biuro Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22-531-03-00).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
prawo ¿±dania od Administratora usuniêcia danych osobowych jej dotycz±cych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
prawo ¿±dania od Administratora przenoszenia danych osobowych jej dotycz±cych, o którym mowa w art. 20 RODO,
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych jej dotycz±cych na podstawie art. 21 RODO (gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN32025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest urz±dzenie parku kieszonkowego w Miko³owie, które obejmuje:
1) Przygotowanie terenu i wykonanie nasadzeñ ro¶lin zgodnie z projektem zagospodarowania zieleni stanowi±cym za³±cznik nr 6 do OPZ
2) Wykonanie nawierzchni mineralnej
3) Dostawa i monta¿ elementów ma³ej architektury: betonowych ³awek, donic i koszy oraz poide³ka dla ptaków.
Powierzchnia terenu ok. 275 m².
Lokalizacja- Miko³ów, ul. ¶w. Wojciecha, teren dzia³ek nr 887/75, 888/75 (Fot. 1 i 2).
Wykonawca zapewni niezbêdny sprzêt oraz materia³, który umo¿liwi poprawne wykonanie us³ugi objêtej zamówieniem.
Wykonawca zapewni w ramach zadania odpowiedni personel do wykonania zadania.
Wykonawca jest zobowi±zany uwzglêdniæ w wycenie wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zadania. Rozliczenie za w/w prace ustala siê jako rozliczenie rycza³towe
Zakres prac obejmuje:
a) Wykonanie nawierzchni mineralnej z obrze¿ami stalowymi,
b) Przygotowanie terenu pod wykonanie nasadzeñ – wymiana 30 cm gruntu na rabatach,
c) Wyznaczenie i przygotowanie miejsc sadzenia ro¶lin zgodnie z projektem,
d) Wykonanie nasadzeñ drzew, krzewów, bylin i traw ozdobnych, palikowanie drzew,
e) ¦ció³kowanie nasadzeñ kor±,
f) Wype³nienie betonowych donic pod³o¿em i obsadzenie donic ro¶linami sezonowymi,
g) Dostawê i monta¿ elementów ma³ej architektury (³awki betonowe bez oparcia – 6 szt., okr±g³e betonowe siedziska -2 szt, donice betonowe 8 szt., betonowe kosze na ¶mieci– 2 szt., poide³ko dla ptaków – 1 szt.),
h) Uporz±dkowanie miejsca pracy.
Zamawiaj±cy dokona³ stosownego zg³oszenia robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê do Starostwa Powiatowego w Miko³owie (dotyczy ¶cie¿ek i elementów ma³ej architektury).
W dniu 24.09.2024 r. uzyskano za¶wiadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zg³oszenia dotycz±cego „Zagospodarowania terenu parku kieszonkowego przy ul. ¦w. Wojciecha”. Tym samym dope³niono formalno¶ci wynikaj±cych z Prawa budowlanego i w zwi±zku z tym mo¿na przyst±piæ do realizacji zadania, poniewa¿ powy¿sze za¶wiadczenie uprawnia inwestora do rozpoczêcia robót budowlanych.
3. Wykonawca zapewni na czas trwania prac objêtych przedmiotem zamówienia wykwalifikowan± kadrê robotnicz±.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
6. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
8. Zamawiaj±cy informuje równie¿, i¿ przysz³emu Wykonawcy nakazuje siê zabezpieczyæ plac budowy przed dostêpem osób trzecich, utrzymywaæ ³ad i porz±dek w trakcie robót, oraz uporz±dkowaæ po ukoñczeniu robót.
9. Wspólny S³ownik Zamówieñ
45112710-5 -roboty w zakresie kszta³towania trenów zielonych
77310000-6 – Us³ugi sadzenia oraz utrzymania terenów zielonych
10. Zamawiaj±cy nie wymaga odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia. Jednak ze wzglêdu na rozliczenie rycza³towe zaleca siê odbycie wizji w terenie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
£±czna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%
Termin wykonania przedmiotu umowy – 20 pkt. - 20%
Gwarancja na elementy ma³ej architektury – 5 pkt. – 5 %
Gwarancja na nawierzchniê mineraln± – 15 pkt. – 15 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na elementy ma³ej architektury
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na nawierzchniê mineraln±
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Nale¿yte wykonanie us³ugi polegaj±cej na zagospodarowaniu terenu zielonego publicznego, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie
co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na zagospodarowani terenu publicznego obejmuj±cego nasadzenia oraz monta¿ elementów ma³ej architektury o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 50 000,00 z³ brutto
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ, z dokumentów winien wynikaæ zakres wykonanych prac zgodny z warunkiem udzia³u w postepowaniu
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
4. Do oferty nale¿y do³±czyæ:a. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
b. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
c. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
d. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o którym mowa w pkt c -d stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt c - d sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
e. Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów – sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z za³±cznik nr 2A do SWZ.
f. zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w ofercie sk³ada o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANY UMOWY1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿li-wo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków tereno-wych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;
2) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) w przypadku wyboru oferty wykonawcy po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± – o czas, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±-zania ofert± do dnia zawarcia umowy;
b) wyst±pienia robót nieprzewidzianych na etapie postêpowania o zamówienie publiczne, a koniecznych do wykonania przed zakoñczeniem zamówienia podstawowego,
c) wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenia zewnêtrznego, niezale¿-nego od dzia³ania stron umowy i którym strony nie mog³y zapobiec np. po-wód¼, tr±ba powietrzna, huragan - o czas w jakim si³a wy¿sza i jej skutki uniemo¿liwiaj±ce realizacjê przedmiotu umowy wystêpowa³y, a w szczegól-no¶ci:
klêski ¿ywio³owe, w tym trzêsienia ziemi, huragan, powód¼ i inne nad-zwyczajne zjawiska atmosferyczne,
akty w³adzy pañstwowej, w tym stan wojenny, stan wyj±tkowy, zakazy importu lub eksportu, blokady granic lub portów, wyw³aszczenie, itd.,
dzia³ania wojenne, akty sabota¿u, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagra¿aj±ce porz±dkowi publicznemu,
strajki powszechne lub inne niepokoje spo³eczne, w tym publiczne demonstracje,
epidemie lub pandemie.
d) wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych rozumianych jako ci±g³e: opady deszczu d³u¿szych ni¿ 7 dni kalendarzowych, wystêpowanie ekstremalnych temperatur uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac zgodnie z przy-jêt± technologi± o czas wystêpowania tych zjawisk,
2. Zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/transakcja/1093972
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego zwana dalej „UOBN”INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metod± TIG z egzaminem zewnêtrznym dla uczniów/uczennic ZST w Miko³owie i ZSEiU w £aziskach Górnych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ¦W. WOJCIECHA W MIKO£OWIE
- Paniowska Chata Pokoleñ - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Miko³owie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKO£OWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ci±gu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - U¶cikowo
- Zaprojektuj i wybuduj: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegaj±cych na rozp³ytowaniu nawierzchni w ramach realizacji bud¿etów obywatelskich
- Budowa ul. Ks. Jana Twardowskiego w Przasnyszu
- Kompleksowa pielêgnacja i utrzymanie zieleni na terenie O¶rodków Sto³ecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA w 2025 roku
- Budowa ¿³obka miejskiego przy ul. Kuku³ek w Sosnowcu.
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1990D, 1994D oraz 2075D w ramach przebudowy skrzy¿owania na pl. Wolno¶ci w Sobótce.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.