To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Lubartów: Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2012 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego.
Numer ogłoszenia: 137260 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95060 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski, ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2012 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych prac geodezyjnych w roku 2012 zgodnie z potrzebami. 1.Pomiar kontrolny punktów granicznych działek w oparciu o § 37 i 38 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 38 poz. 454). Dla zleceniodawcy powinien być przekazany operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 2.Klasyfikacja gleboznawcza użytków gruntowych w działkach wraz z pomiarem Ich zasięgów. Klasyfikację użytków gruntowych działek należy dokonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji gruntów z dnia 4 czerwca 1956 r. (Dz. U. z 1956 r. Nr. 19 poz.97 z póź.zm.). Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej o zmianie użytków i klas gruntów oraz do zmiany zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków. 3.Podział działki do celów prawnych. Podział działki należy dokonać zgodnie z ustawa o gospodarce Nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz.651 z późn. Zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz.2663) w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów Nieruchomości. Dla zamawiającego należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i do dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 4.Wznowienie znaków geodezyjnych granic działek . Wznowienie znaków geodezyjnych granic działki należy dokonać zgodnie z art. 39 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 1989 r. Nr 193 poz.1287 z póź. zm.). Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z protokołem wznowienia znaków granicznych granic działki. 5.Regulacja stanu prawnego działki. Regulacja stanu prawnego działki wraz z przygotowaniem wniosku do sądu o założenie księgi wieczystej i przedłożenie zleceniodawcy zaświadczenia o jej założeniu. Dla zleceniodawcy przedłożyć w formie akt sprawy kopie odszukanych tytułów własności nieruchomości, kopię dokumentacji geodezyjnej , przygotowany wniosek o założenie księgi wieczystej. 6.Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do wykonania korekty zapisów w księdze wieczystej w związku modernizacją ewidencji gruntów i budynków lub scalenia gruntów. Przy sporządzaniu dokumentacji geodezyjno- prawnej należy dokonać badania księgi wieczystej, sporządzić wykaz synchronizacyjny działek, wyrys i wypis z ewidencji gruntów, sporządzić wniosek o dokonanie korekty zapisów w księdze wieczystej, oraz otrzymać pokwitowanie z Wydziału Ksiąg wieczystych o złożeniu dokumentacji w sprawie zmiany zapisów w KW. 7. Sporządzenie dokumentacji z wymiany i scalenia gruntów pojedynczych działek zgodnie z ustawą o scaleniu i wymianie gruntów z dnia 2 marca 1982 r. (Dz. U. z 1982 r. Nr 178 poz.1749 z póź. zm.) Dla zleceniodawcy przekazać operat techniczny ze scalenia i wymiany gruntów wraz z dokumentacją niezbędna do wydania decyzji administracyjnej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 (Warunki techniczne) do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pomiar kontrolny punktów granicznych działek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno Kartograficzne w Lublinie Sp. z o.o. ul. Czechowska 2 20-072 Lublin, ul. Czechowska 2, 20-072 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1700,00
Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Klasyfikacja gleboznawcza użytków gruntowych w działkach wraz z pomiarem ich zasięgów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mobar Piotr Bartmiński ul. B. Chrobrego 20/63 20-611 Lublin, ul. B. Chrobrego 20/63, 20-611 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 688,80
Oferta z najniższą ceną: 688,80 / Oferta z najwyższą ceną: 688,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Podział działki do celów prawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GLOBUS" SPÓŁKA CYWILNA USŁUGI GEODEZYJNE MARIAN PANEK
jakie przetargi wygrała firma
"GLOBUS" SPÓŁKA CYWILNA USŁUGI GEODEZYJNE MARIAN PANEK
- Globus s.c. Usługi Geodezyjne ul. Lubelska 36B 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 36B, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1850,00
Oferta z najniższą ceną: 1850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1850,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wznowienie znaków geodezyjnych granic działek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GLOBUS" SPÓŁKA CYWILNA USŁUGI GEODEZYJNE MARIAN PANEK
jakie przetargi wygrała firma
"GLOBUS" SPÓŁKA CYWILNA USŁUGI GEODEZYJNE MARIAN PANEK
- Globus s.c. Usługi Geodezyjne ul. Lubelska 36B 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 36B, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 600,00
Oferta z najniższą ceną: 600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Sporządzenie dokumentacji z wymiany i scalenia gruntów pojedynczych działek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GLOBUS" SPÓŁKA CYWILNA USŁUGI GEODEZYJNE MARIAN PANEK
jakie przetargi wygrała firma
"GLOBUS" SPÓŁKA CYWILNA USŁUGI GEODEZYJNE MARIAN PANEK
- Globus s.c. Usługi Geodezyjne ul. Lubelska 36B 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 36B, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- "Usługi kompleksowego ubezpieczenia Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej"
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Okopowej, Hubalczyków i Weteranów w Lubartowie
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99ex popiół pochodzący z palenisk domowych
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych Miasta Lubartów w 2025 roku
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej Kuchni na potrzeby Poradni Specjalistycznych dla Katowickiego Centrum Onkologii przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach"
- Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji deszczowej placu na RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.