eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2012 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Lubartów: Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2012 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego
Numer ogłoszenia: 95060 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski , ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2012 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych prac geodezyjnych w roku 2012 zgodnie z potrzebami. 1.Pomiar kontrolny punktów granicznych działek w oparciu o § 37 i 38 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 38 poz. 454). Dla zleceniodawcy powinien być przekazany operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 2.Klasyfikacja gleboznawcza użytków gruntowych w działkach wraz z pomiarem Ich zasięgów. Klasyfikację użytków gruntowych działek należy dokonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji gruntów z dnia 4 czerwca 1956 r. (Dz. U. z 1956 r. Nr. 19 poz.97 z póź.zm.). Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej o zmianie użytków i klas gruntów oraz do zmiany zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków. 3.Podział działki do celów prawnych. Podział działki należy dokonać zgodnie z ustawa o gospodarce Nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz.651 z późn. Zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz.2663) w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów Nieruchomości. Dla zamawiającego należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i do dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 4.Wznowienie znaków geodezyjnych granic działek . Wznowienie znaków geodezyjnych granic działki należy dokonać zgodnie z art. 39 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 1989 r. Nr 193 poz.1287 z póź. zm.). Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z protokołem wznowienia znaków granicznych granic działki. 5.Regulacja stanu prawnego działki. Regulacja stanu prawnego działki wraz z przygotowaniem wniosku do sądu o założenie księgi wieczystej i przedłożenie zleceniodawcy zaświadczenia o jej założeniu. Dla zleceniodawcy przedłożyć w formie akt sprawy kopie odszukanych tytułów własności nieruchomości, kopię dokumentacji geodezyjnej , przygotowany wniosek o założenie księgi wieczystej. 6.Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do wykonania korekty zapisów w księdze wieczystej w związku modernizacją ewidencji gruntów i budynków lub scalenia gruntów. Przy sporządzaniu dokumentacji geodezyjno- prawnej należy dokonać badania księgi wieczystej, sporządzić wykaz synchronizacyjny działek, wyrys i wypis z ewidencji gruntów, sporządzić wniosek o dokonanie korekty zapisów w księdze wieczystej, oraz otrzymać pokwitowanie z Wydziału Ksiąg wieczystych o złożeniu dokumentacji w sprawie zmiany zapisów w KW. 7. Sporządzenie dokumentacji z wymiany i scalenia gruntów pojedynczych działek zgodnie z ustawą o scaleniu i wymianie gruntów z dnia 2 marca 1982 r. (Dz. U. z 1982 r. Nr 178 poz.1749 z póź. zm.) Dla zleceniodawcy przekazać operat techniczny ze scalenia i wymiany gruntów wraz z dokumentacją niezbędna do wydania decyzji administracyjnej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 (Warunki techniczne) do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności dysponowaniem min. 1 osobą posiadającą uprawnienia: tj. Wykonawcy powinni spełniać warunki określone w art.42 Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne i tak powinni posiadać uprawnienia zawodowe nr 1 i 2 dla części zamówienia nr.1,3,4,5,6 uprawnienia zawodowe 1,2 dla części zamówienia nr 7, oraz uprawnienia klasyfikatora i zgodę Starosty Lubartowskiego dla części nr 2. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów pok nr 261 od poniedziałku do piątku w godz 7:30-15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomiar kontrolny punktów granicznych działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny punktów granicznych działek w oparciu o § 37 i 38 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 38 poz. 454). Dla zleceniodawcy powinien być przekazany operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Klasyfikacja gleboznawcza użytków gruntowych w działkach wraz z pomiarem ich zasięgów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klasyfikacja gleboznawcza użytków gruntowych w działkach wraz z pomiarem Ich zasięgów. Klasyfikację użytków gruntowych działek należy dokonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji gruntów z dnia 4 czerwca 1956 r. (Dz. U. z 1956 r. Nr. 19 poz.97 z póź.zm.). Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej o zmianie użytków i klas gruntów oraz do zmiany zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział działki do celów prawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki do celów prawnych. Podział działki należy dokonać zgodnie z ustawa o gospodarce Nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz.651 z późn. Zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz.2663) w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów Nieruchomości. Dla zamawiającego należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej i do dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wznowienie znaków geodezyjnych granic działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków geodezyjnych granic działek . Wznowienie znaków geodezyjnych granic działki należy dokonać zgodnie z art. 39 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 1989 r. Nr 193 poz.1287 z póź. zm.). Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z protokołem wznowienia znaków granicznych granic działki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Regulacja stanu prawnego działki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego działki. Regulacja stanu prawnego działki wraz z przygotowaniem wniosku do sądu o założenie księgi wieczystej i przedłożenie zleceniodawcy zaświadczenia o jej założeniu. Dla zleceniodawcy przedłożyć w formie akt sprawy kopie odszukanych tytułów własności nieruchomości, kopię dokumentacji geodezyjnej , przygotowany wniosek o założenie księgi wieczystej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do wykonania korekty zapisów w księdze wieczystej w związku z modernizacją ewidencji gruntów i budynków lub scalenia gruntów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do wykonania korekty zapisów w księdze wieczystej w związku modernizacją ewidencji gruntów i budynków lub scalenia gruntów. Przy sporządzaniu dokumentacji geodezyjno- prawnej należy dokonać badania księgi wieczystej, sporządzić wykaz synchronizacyjny działek, wyrys i wypis z ewidencji gruntów, sporządzić wniosek o dokonanie korekty zapisów w księdze wieczystej, oraz otrzymać pokwitowanie z Wydziału Ksiąg wieczystych o złożeniu dokumentacji w sprawie zmiany zapisów w KW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sporządzenie dokumentacji z wymiany i scalenia gruntów pojedynczych działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie dokumentacji z wymiany i scalenia gruntów pojedynczych działek zgodnie z ustawą o scaleniu i wymianie gruntów z dnia 2 marca 1982 r. (Dz. U. z 1982 r. Nr 178 poz.1749 z póź. zm.) Dla zleceniodawcy przekazać operat techniczny ze scalenia i wymiany gruntów wraz z dokumentacją niezbędna do wydania decyzji administracyjnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.