Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Łowicz: Dostawa systemu informacji prawnej
Numer ogłoszenia: 137262 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, fax 046 8309160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lowicz.eu/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu informacji prawnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej wraz z comiesięczną aktualizacją przez okres trzech lat poczynając od 1 sierpnia 2008 roku - łącznie 36 wersji programu, określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nazwą Usługi dostarczania danych i oznaczona kodem 72319000-4 oraz określona w Słowniku Uzupełniającym pod nazwą Do użytku sieciowego i oznaczona kodem JA03-7, zgodnie z podaną niżej charakterystyką: 3.2. Wymagania, co do obsługi sprzętu: 1. Server Windows 2003 i Novell NetWare 5.00. 2. Stanowiska sieciowe Windows XP, Windows Vista. 3.3. Program powinien umożliwiać dostęp do bazy aktów prawnych jednocześnie z sześciu stanowisk sieciowych. 3.4. Zawartość bazy aktów prawnych: -wszystkie akty prawne opublikowane w Dz.U. i M.P. obowiązujące i oczekujące z co najwyżej miesięcznym opóźnieniem na dzień dostarczenia aktualizacji, -wszystkie akty prawne opublikowane od 1 stycznia 1990 r. i te które obowiązywały tego dnia, -akty prawne opublikowane w resortowych dziennikach urzędowych: - Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu - Ministerstwa Finansów - Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej - Ministerstwa Zdrowia - Ministerstwa Środowiska - Ministerstwa Sprawiedliwości - Ministerstwa Obrony Narodowej - Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji - Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Ministerstwa Infrastruktury - Ministerstwa Skarbu Państwa - Ministerstwa Transportu i Gospodarki Morskiej - Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej - Komendy Głównej Policji - Głównego Urzędu Statystycznego - Głównego Urzędu Miar -teksty aktów prawa miejscowego opublikowane od 1 stycznia 1999 roku w wojewódzkich dziennikach urzędowych, -orzeczenia opublikowane w następujących zbiorach: OSNP, OSNC, OSNKW, ONSA, ONSAiWSA, OTK, Biuletynie Skarbowym, Monitorze Prawniczym, OSA, OSP, -orzeczenia administracji tj.: samorządowych kolegiów odwoławczych, regionalnych izb obrachunkowych, rozstrzygnięcia nadzorcze wojewodów, Zespołu Arbitrów przy UZP i Krajowej Izby Odwoławczej, -tezy z piśmiennictwa prawniczego, -wzory umów i pism procesowych (co najmniej 1000 wzorów) -teksty aktów prawnych Unii Europejskiej w języku polskim, które ukazały się w polskich wydaniach Dzienników Unii Europejskiej, -komentarze dotyczące prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, samorządu terytorialnego, szkolnictwa i nauki, nieruchomości, administracji państwowej, prawa finansowego. 3.4.1. Każdy akt prawny powinien być opatrzony metryką, zawierającą następujące informacje: -identyfikator aktu (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), -tytuł i rodzaj aktu, autor, data wydania, -daty wejścia w życie oraz data utraty mocy, -relacje z innymi aktami, -relacje pomiędzy aktami prawnymi i projektami ustaw. 3.4.2. Oprócz ujednoliconego tekstu aktu prawnego program powinien zawierać także: -wersje historyczne aktu, tzn. treść aktu po każdej zmianie, -przypisy informujące o zmianach, -połączenia hipertekstowe z tekstami innych aktów prawnych np. aktów wykonawczych, -dołączone do jednostki redakcyjnej (artykułu lub paragrafu): orzeczenia, komentarze tezy z piśmiennictwa, pisma urzędowe, wzory umów i pism procesowych, projekty ustaw. 3.4.3. Informacje o orzecznictwie powinny zawierać: -tezę orzeczenia, (od roku 2000 uzasadnienia, jeśli występują one w zbiorze źródłowym), -rodzaj orzeczenia, datę wydania, sygnaturę, rodzaj sądu i miejsca publikacji, -treść przepisu prawnego, do którego zostało dołączone orzeczenie, -informacje o głosach i innych komentarzach, 3.5. Program powinien umożliwiać dostęp on-line do bazy aktów prawnych dostawcy programu przez internet, a baza ta powinna być aktualizowana w trybie tygodniowym. Tryb prezentacji danych w wersji on-line powinien być zbliżony do trybu prezentacji w wersji dostarczanej do Zamawiającego. 3.6. Program powinien umożliwiać: -wyszukiwanie aktu (grupy aktów) według różnorodnych kryteriów: - identyfikatora, czyli oznaczenia wydawnictwa, w którym akt został opublikowany, - roku publikacji, numeru w ramach roku i pozycji w danym numerze, - ciągu znaków (frazy) - wszystkie pozycje w których dana fraza występuje za pomocą drzewa zagłębiających haseł -uzyskanie wyczerpującej informacji o wybranym akcie, w tym również o orzecznictwie, piśmiennictwie oraz pismach urzędowych do aktu, 3.7. Aktualizacja bazy powinna odbywać się w trybie miesięcznym nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca. Nowa baza powinna być dostarczana na dysku DVD za pośrednictwem poczty. Koszty przesyłki będzie pokrywał Wykonawca. Uwaga. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, w przypadku pozytywnej decyzji Zarządu Województwa Łódzkiego o dofinansowaniu projektu E - urząd w Łowiczu w ramach Osi Priorytetowej IV Społeczeństwo informacyjne, Działanie IV.2 E-Usługi publiczne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Zamówienie uzupełniające obejmować będzie dokupienie dodatkowych licencji dla 3 użytkowników. W powyższym przypadku z systemu informacji prawnej poza pracownikami Urzędu Miejskiego w Łowiczu korzystać będą również pracownicy jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Łowicz połączeni siecią z Urzędem Miejskim w Łowiczu tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Miejskiej Biblioteki im. A.K. Cebrowskiego w Łowiczu, Zakładu Usług Komunalnych, Miejskiego Zakładu Komunikacji, Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Zakładu Obsługi Przedszkoli Miejskich w Łowiczu, Łowickiego Ośrodka Kultury, Ośrodka Sportu i Rekreacji, Szkoły Podstawowej nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Gimnazjum nr 2, Szkoły Podstawowej nr 4, Gimnazjum nr 1, Zespołu Szkół przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Łowiczu i Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łowiczu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3. Wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 5. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, Wykonawca powinien: 1. posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: 5. złożenie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) w wymaganym terminie jednej, pisemnej, kompletnej oferty w języku polskim, 6. wniesienie wadium zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Uwaga: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy. Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń. 1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia. 2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki SIWZ, akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ oraz zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w pkt 6. A. ust. 1 i 4 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. Wykaz dokumentów. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwagi: 1. Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 2. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 3. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt 6. B. ust. 1 i 2 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 4. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów ma zastosowanie § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Łowicz, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, Wydział Pozyskiwania Środków Zewnętrznych, budynek A, pok. 18..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1, budynek A, pok. 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.