Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Świdnica: CZYŻYNKA - STRUGA - LUBOMIN ODBUDOWA KORYTA POTOKU, GM. STARE BOGACZOWICE
Numer ogłoszenia: 137374 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy , ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, faks 074 852 22 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZYŻYNKA - STRUGA - LUBOMIN ODBUDOWA KORYTA POTOKU, GM. STARE BOGACZOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie regulacji potoku Czyżynka w miejscowości Struga, Lubomin, gm. Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach ,środków rezerwy celowej budżetu państwa na usuwanie szkód powodziowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje min. regulację potoku w km 10+749 - 12+353 w obrębie Lubomin (etap IV) 1604m w tym: wykonanie budowli komunikacyjnych (przepusty ramowe) - 2 szt. -dno ubezpieczone narzutem z kamienia lub brukiem -koryto jednostronnie lub obustronnie ubezpieczone murami oporowymi, szerokość dna 1,50m - 3,00- m -okładzina kamienna istniejącego muru oporowego -stopnie wodne o wysokości h= 0,20m - 0,60 m -gurty denne Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót (zał. nr 4 do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 100 000,00 PLN., (słownie: sto tysięcy PLN.)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy którzy: a)spełniają wymogi art.22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy P. z. p., b)posiadają przerób roczny w ostatnich trzech latach w r.b.m. - minimum 2,5 mln PLN/rok (sprzedaż netto), w przypadku konsorcjum przynajmniej jeden z wykonawców występujący wspólnie spełnia ten warunek, c)posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie w wykonawstwie zadań podobnych do będącego przedmiotem przetargu, tj. wymienione w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych i Klasyfikacji Środka Trwałego - grupa 2 - obiekty inżynierii lądowej i wodnej (Rozporządzenie Rady Ministrów z 30.12.1999 r. w sprawie PKOB, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1316 ze zmianami oraz w sprawie KŚT, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1317 ze zmianami), minimum 0,8 km regulacji, w przypadku konsorcjum przynajmniej jeden z wykonawców występujący wspólnie spełnia ten warunek, d)dysponuje osobą do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia w zakresie melioracji wodnych lub inżynierii wodnej oraz doświadczenie w wykonawstwie zadań podobnych do przedmiotu przetargu, e) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2,5 mln PLN łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy winni wraz z wypełnionym formularzem oferty dostarczyć następujące dokumenty: a)dowód wniesienia wadium przetargowego - zał. nr 1 do oferty, b)oświadczenie o spełnieniu warunków (wzór zał. nr 2 do SIWZ)w przypadku Konsorcjum - dołącza każda z firm w zakresie określonym w art. 22 ust. 1.1) oraz ust.1.4 Ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zał. nr 3 do oferty, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust ust.1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- zał. nr 4 do oferty, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 5 do oferty, f)aktualne zaświadczenia: -właściwego naczelnika urzędu skarbowego- zał. nr 6 do oferty, -właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zał. nr 7 do oferty, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności kierownika budowy, wraz z dołączoną kserokopią uprawnień zawodowych- zał. nr 8 do oferty, h) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty (np. protokoły odbioru robót, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - zał. nr 9 do oferty, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: i) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - zał. nr 10 do oferty, j) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zał. Nr 11 do oferty, k) informacje banków, w których Wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 2 500 000,00PLN, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 12 do oferty. Dokumenty wymienione w pkt. c) - k) powinny być oryginałami lub kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałami przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.dzmiuw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnosląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 58-100 Świdnica, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świdnicy.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Świdnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w Świdnicy
- Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatorów
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odtworzenie zniszczonych rowów po powodzi w miejscowościach: Krzyżanowice, Tworków i Chałupki" z podziałem na części
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. ETAP III-Usuwanie szkód po powodzi na terenie NW Gliwice z podz.na częś
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenicy wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101 - Etap II
- Działania czynnej ochrony przyrody - Użytek ekologiczny Stawek w Złatnej
- "Remont Jazu na rzece Kolna w km 3+315"
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.