Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Tomaszów Lubelski: Wykonania przebudowy kolektora kanalizacji deszczowej przy ulicy Rymarskiej
w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 137424 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania przebudowy kolektora kanalizacji deszczowej przy ulicy Rymarskiej w Tomaszowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kolektora kanalizacji deszczowej przy ulicy Rymarskiej w Tomaszowie Lubelskim, wg. dwóch opracowanych Projektów Budowlano - Wykonawczych: 1.Przebudowa kolektora kanalizacji deszczowej przy ul. Rymarskiej w Tomaszowie Lubelskim dotyczy odcinka D1-D6, Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: -usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 382,20 m2; -wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. I - II z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym głęb. do 3 m, szer. 1,6-2,5m - 145,5 m3; -wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gr. suchych kat. I - II z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym gł. do 6 m, szer. 2,6-4,5 m - 14,0 m3; -wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II. Grunt oblepiający naczynie robocze.- 869,5 m3; -pełne umocnienie ścian wykopów (wraz z rozbiórką) SBH typu standard Boks SBH oraz typu słupowo-rozporowych np. podlaskie 3 lub szalunkowa komora dylowa SBH (w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym) oraz typu podlaskie 1 z zastosowaniem słupa narożnego (wykopy pod komory osadnika wirowego i separatora) wciskanych w trakcie pogłębiania wykopów. Założenie do kalkulacji: -koszt montażu, rozbiórki i utrzymania w okresie wykonywania i zasypywania wykopów = 10,43 zł/m2; - okres utrzymania przy pozostałych robotach montażowych (przy pracy 2-zmianowej i 4 pracownikach na zmianę = 1560 m-g. - cena utrzymania=0,025 zł/m-g za 1 m2 umocnienia w okresie trwania pozostałych robót montażowych wynosi = 0,025 x 1560 m-g = 39 zł/m2 - 998,0 m2; -demontaż rurociągu o śr. nom. 600 mm - 7,5 m; -igłofiltry o śr. 32 mm z osiatkowanym filtrem o dł. 1,0 m, filtry montażowe przy użyciu rury wpłukującej 133 mm - 223,0 szt. -ława betonowa z betonu B 15 o gr. 15 cm i szerokości 1,7 m - 280,0 m2; -rury kielichowe żelbetowe WIPRO z betonu B55, kl. wytrzymałości II o śr. 1200 mm uszczelniane uszczelką gumową odcinek D1-D2 - 12,5 m; -rury kielichowe żelbetowe WIPRO z betonu B55, kl. wytrzymałości II o śr. 1000 mm uszczelniane uszczelką gumową odcinek D2-D6 - 149,5 m; -obetonowanie kanałów - beton B 15 w pachwinach - 102,0 m3; -izolacja obetonowania kanałów WIPRO o śr. 1000 mm abizolem (P) dwukrotne - 546,0 m2 - warstwa ochronna zasypu (0,3m ponad wierzch rury) z piasku (o maks. wielkości ziaren 2 mm) - szerokość 1,6-2,5 m - 320,0 m3 -studnie kanalizacyjne prefabrykowane ECOL-UNICON o śr. 1500 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m - 5,0 stud. -zasypanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat. I-II zasypka piaskiem - 332,0 m3; -nawierzchnia z płyt wielootworowych (płyty o pow. do 1 m2) - budowa - (technologia wyk. zgodnie z opisem technicznym projektu) - 340,0 m2 i inne roboty określone w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót i Specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Przebudowa odcinka kanału deszczowego ul. Rymarskiej z wylotem betonowym do rzeki Sołokija w Tomaszowie Lubelskim na działkach Nr 101, 118,135, 222/2, 179/2. 1.Branża budowlana: -przygotowanie i montaż zbrojenia ławy betonowej - pręt żebrowany ze stali A-III o śr. 10 mm - 1,206 t -ława betonowa z betonu B15 pod kanały deszczowe i studnie- 17,580 m3 -izolacja zewnętrznej powierzchni obetonowania kanałów i studni abizolem (P) dwukrotnie - 9,0 m; -ława betonowa z betonu B20 pod wylot deszczowym - 2,45 m3; -montaż balustrady stalowej z malowaniem - 36,4 m; -wykonanie palisady z pali żelbetowych o śr. 150 mm i dł. 250 cm - 10,0 m; -roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochodem samowyładowczym na odl. do 1 km - 43,8 m3; -podbudowa wykonana ręcznie z piasku stabilizowanego cementem - 73,0 m2; -podbudowa z betonu B 7,5 grub. warstwy po zagęszczeniu 12 cm - 73,0 m2; -nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce piaskowe - 73,0 m2 2.Branża sanitarna ( kanalizacja deszczowa): -mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 3cm - 78,0 m2; -wykopy liniowe pod fundamentu, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. I-II z wydobyciem urobku łopata lub wyciągiem ręcznym głęb. do 6 m - szer. 2,6-4,5 m - 37,0 m3; -ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi (kat. gr. I-II). Grunt uprzednio odspojony - 135,0 m3; -roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 1,20 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km - 478,0 m3; -pełne umocnienie ścian wykopów (wraz z rozbiórką) SBH typu STANDARD BOKS SBH oraz typu słupowo-rozporowych np. PODLASKIE 3 lub SZALUNKOWA KOMORA DYLOWA SBH (w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym) oraz typu PODLASKIE 1 z zastosowaniem słupa narożnego (wykopy pod komory osadnika wirowego i separatora) wciskanych w trakcie pogłębiania wykopów. Założenia do kalkulacji: -koszt montażu, rozbiórki i utrzymania w okresie wykonywania i zasypywania wykopów = 10,43 zł/m2; -okres utrzymania przy pozostałych robotach montażowych (przy pracy 2- zmianowej i 4 pracownikach na zmianę = 1560 m-g; - cena utrzymania = 0,025 zł/m-g za 1 m2 umocnienia w okresie trwania pozostałych robót montażowych wynosi = 0,025 x 1560 m-g = 39 zł/m2 - 710,0 m2; -igłofiltry o śr. 32 mm z osiatkowanym filtrem o dł. 1,0 m, filtry montowane przy użyciu rury wpłukującej 133 mm. - 353,0 szt.; -demontaż rurociągu kamionkowego kielichowego o śr. nom. 1000 mm uszczelnionego cementem-wykopy nawodnione - rury długości 1,5 m - 22,0 m; -demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o gł. 3 m - wykopy nawodnione - 2,0 kpl.; -warstwa stabilizacyjno-filtracyjna ze żwiru 5-63 mm gr. 20 cm - 29,5 m3 ; -rury kielichowe żelbetowe WIBRO kl. wytrzymałości II o śr. 1000 mm uszczelniane uszczelką gumową - wykopy umocnione nawodnione - 4,5 m; -rury kielichowe żelbetowe WIBRO kl. wytrzymałości III o śr. 1000 mm uszczelniane uszczelką gumową - wykopy umocnione nawodnione - 3,0 m; -rury kielichowe żelbetowe WIBRO kl. wytrzymałości III o śr. 1200 mm uszczelniane uszczelką gumową - wykopy umocnione nawodnione - 27,5 m; -kanały z rur strukturalnych PVC-U typu PROCOR o sztywności SN8 łączonych na kielichy z uszczel. pierścieniem gumowym o śr. nom. 1000mm-wykopy umocnione - 3,5 m ; -kanały z rur strukturalnych PVC-U typu PROCOR o sztywności SN8 łączonych na kielichy z uszczel. pierścieniem gumowym o śr. nom. 600mm-wykopy umocnione - 20,0 m; -studnie kanalizacyjne prefabrykowane ECOL-UNICON o śr. 2000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m - 3,0 stud.; -studnie kanalizacyjne prefabrykowane ECOL-UNICON o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m - 3,0 stud.; - osadnik OS poziomy na bazie systemu studni żelbetowej BETRAS o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m - 1,0 stud.; -osadnik wirowy V2B1-17 ECOL-UNICON składający się z: komory osadnika 1 o śr. 3000mm z wklejonym króćcem do przyłączenia rury WIPRO 1000 mm i z rurociągiem łączącym komory (dostawa przez producenta urządzenia) o wys. całkowitej 4,82m oraz z komory osadnika 2 o śr. 2000mm o wys. całkowitej 4.82m - 2,0 stud.; -separator Lamellowy PSW LAMELA S prod. ECOL-UNICIN o śr. 2500mm - 1,0 stud. -otwory w studniach ECOL-UNICON dla przejść szczelnych rur PVC-U PROCOR o śr. 200mm, 600mm, 1000mm, oraz dla rur WIPRO o śr. 1000mm i 1200mm, wykonane przez producenta studni wraz z systemowym przejściem szczelnym dla rur - PROCOR i wklejane żywicą epoksydową dla rur WIPRO. - dla rur PVC-U o śr. nom. 200 - 1 szt. - dla rur PVC-U o śr. nom. 600 - 7 szt. - dla rur PVC-U o śr. nom. 1000 -2 szt. - dla rur WIPRO z uszczelkami WIPRO MSK o śr. nom 1000mm - 2szt. - dla rur WIPRO z uszczelkami WIPRO MSK o śr. nom 1200mm - 3szt. -15,0 szt. - warstwa ochronna zasypu (0,3m ponad wierzch rury) z piasku (o maks. wielkości ziaren 2mm) - szerokość 1,6-2,6 m - 84,0 m3; -zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat. I-III. Praca spycharkami w gruncie oblepiającym gąsienice - 185,0 m3 3. Branża sanitarna (przebudowa odcinka sieci wodociągowej): -wykopy liniowe pod fundament, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. I-II z wydobyciem urobku łopata lub wyciągiem ręcznym do 3 m - szer. 0,8-1,5 m - 35,0 m3 -rura osłonowa PE 100 SDR 26 125x4,8mm L=10,2 m - grunty nawodnione - 10,2 m -przeciąganie rurociągu PE 63 w rurze osłonowej PE 125 (płozy INTEGRA 50-B-24 -4 szt. i 50-B-17-4 szt., końcówki rury osłonowej uszczelnione pianką poliuretanową) -10,2 m -sieci wodociągowe w miastach - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe o śr. nom. 50 mm - wykopy umocnione nawodnione - 11,0 szt. -zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych piaskiem - szer. 0,8-1,5 m - 31,0 m3 i inne roboty określone w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót i Specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zainteresowany postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wniesie wadium w wysokości 20 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej; e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24, ust. 1 i 2 wyżej cytowanej ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Od Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby wykazał się doświadczeniem wykonania już co najmniej 2 robót sanitarnych - wykonania rurociągów kanalizacji sanitarnej lub deszczowej z użyciem rur o średnicy 1000mm, na długości co najmniej 20 m każda. Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz robót budowlanych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Wykaz ważniejszych realizacji w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone , np. referencje, protokóły odbioru, itp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy do oferty wykazu narzędzi wg Załącznika Nr 4, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się możliwością dysponowania co najmniej następującym sprzętem : - koparka - 1 szt. - spycharka gąsienicowa - 1 szt. - betoniarka - 1 szt. - wibrator powierzchniowy - 1 szt. - samochodów samowyładowczych - 1 szt
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi wykaz osób wg Załącznika Nr 5, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że osoby wyznaczone do nadzorowania robót posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w branży sanitarnej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by wykonawca przedstawił : a)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b)Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł, c)jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. d)jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 4 ustawy (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej) polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust. 2b ustawy Pzp, wymaga przedłożenia informacji z banku, jak w pkt. 5.4.lit. (a) i (b) niniejszej SIWZ, dotyczącej tych podmiotów, e)opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z prowadzeniem robót. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę jako firma lub osoba fizyczna udokumentuje posiadanie wymienionych wyżej środków finansowych na koncie w banku i przedstawi w ofercie poświadczone ksero żądanej polisy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: a)ze strony internetowej (www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm ) lub
b) w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Lwowskiej 57, pok.29 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę sporządzoną w oparciu o Specyfikację należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pok. 23.Termin składania ofert upływa dnia 15.06.2011 r. godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Dostawa elementów sieci bezprzewodowej i dysków twardych dla Miasta Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup paliw dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg w Tomaszowie Lubelskim na 2025 rok
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2025"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.