To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-30
Kępno: Urządzenie skweru przy ul. Spółdzielczej
Numer ogłoszenia: 137518 - 2016; data zamieszczenia: 30.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138695 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie skweru przy ul. Spółdzielczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Urządzenie skweru przy ul. Spółdzielczej w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 1) wycinaka oraz usuniecie karpiny (klon - 6 szt.) 2) wykonie przyłącza wodno kanalizacyjnego, uzyskanie zgody zarządcy drogi na prowadzenie robót budowlanych w pasie drogowym, 3) montaż przenośnej toalety, 4) demontaż oraz utylizacja istniejących obrzeży, nawierzchni ścieżek, 5) wykonanie nawierzchni grysowej wraz z obrzeżami, 6) demontaż 40 szt. gazonów (stanowią własność Gminy Kępno) 7) wykonanie systemu nawadniającego, 8) rozprowadzenie instalacji elektrycznej dla zasilania oświetlenia ulicznego oraz toalety, Obecnie na terenie planowanej inwestycji znajdują się następujące rośliny: 1. hibiskusy - 32 szt. 2. hortensje - 6 szt. 3. różaneczniki - 21 szt. 4. róże - 30 szt. Rośliny oraz gazony należy dostarczy do miejscowości: 1. Szklarka Mielęcka teren remizy OSP następujące rośliny: hibiskusy - 20szt.; hortensje - 6 szt.; różaneczniki - 10szt.; róże - 12 szt. oraz 10 gazonów; 2. Ośrodek Wypoczynkowy MIKORA w Mikorzynie następujące rośliny: hibiskusy - 12 szt.; różaneczniki - 11szt.; róże - 18 szt. oraz 20 gazonów; 3. Oczyszczalnia Ścieków w Baranowie - 10szt gazonów. Rośliny należy dostarczyć w dniu ich wykopania z ziemi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Przyłącze wodno-kanalizacyjne należy wykonać w ul. Spółdzielczej po uprzednim uzgodnieniu ze Społką Wodociągi Kępińskie Sp. z o.o. Kolorystykę kostki należy uzgodnić z Zamawiającym. Zakres robót budowlanych określa SIWZ oraz przedmiary robót budowlanych. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45330000-9 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112700-2 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112000- 5 Drogi piesze 45233260-9 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45111291-4 3.2. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. Wykonawca zamówienia przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót przed podpisaniem umowy. 3.5. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu budowy. 3.7. Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia w terenie zakresu prowadzonych robót budowlanych i poinformowania Zamawiającego o wynikach tego wytyczenia w terminie do 7 dni od przekazania terenu budowy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojazd do posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w taki sposób , który umożliwia komunikację. 3.8. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 3.9. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. 3.10. Użyte w projekcie, STWIOR czy przedmiarze robót nazwy urządzeń, materiałów oraz ich parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania materiału, urządzenia czy wyrobu danego producenta ani wskazać na dany wyrób, lub element. 3.11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.11.27.00-2, 45.11.20.00-5, 45.11.12.91-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELEKTROMEX Sp. z o.o., ul. Broniewskiego 16, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217804,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 244770,00
Oferta z najniższą ceną: 244770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 639600,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KEPNA
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.