eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaPRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ MECHANICZNO - BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW O PRZEPUSTOWOŚCI 200 M3/DOBĘ Z MOŻLIWOŚCIĄ ROZBUDOWY DO 400 M3/DOBĘ, NA DZ. NR EWID. 544, 545 I 615 W MIEJSCOWOŚCI GRABICA, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Grabica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ MECHANICZNO - BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW O PRZEPUSTOWOŚCI 200 M3/DOBĘ Z MOŻLIWOŚCIĄ ROZBUDOWY DO 400 M3/DOBĘ, NA DZ. NR EWID. 544, 545 I 615 W MIEJSCOWOŚCI GRABICA, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE.
Numer ogłoszenia: 137563 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, fax 044 6161188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.grabica.propl.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ MECHANICZNO - BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW O PRZEPUSTOWOŚCI 200 M3/DOBĘ Z MOŻLIWOŚCIĄ ROZBUDOWY DO 400 M3/DOBĘ, NA DZ. NR EWID. 544, 545 I 615 W MIEJSCOWOŚCI GRABICA, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia przewiduje się wykonanie kompletnego obiektu oczyszczalni ścieków i osiągnięcie planowanej przepustowości. Procesy biologicznego oczyszczania ścieków będą prowadzone w zbiorniku określanym mianem sekwencyjnego biologicznego reaktora (SBR). Rozruch oczyszczalni nastąpi na ściekach dowożonych lub dopływających. W skład oczyszczalni ścieków wchodzić będą następujące obiekty i instalacje: a) przepompownia ścieków surowych P-1, b) automatyczny punkt zlewny ścieków dowożonych, c) stacja mechanicznego oczyszczania ścieków, d) zbiornik retencyjno - uśredniający P-2, e) komora rozdziału, f) reaktor biologiczny SBR, g) zbiornik magazynowy osadu, h) grawitacyjny zagęszczacz osadu, i) stacja odwadniania i higienizacji osadu, j) składowisko osadu odwodnionego, k) budynek socjalno - techniczny, l) rurociągi technologiczne międzyobiektowe, m) wylot ścieków oczyszczonych, n) sieć wodociągowa, o) instalacje elektryczne i automatyka, p) dostawa i montaż agregatu prądotwórczego, q) zagospodarowanie terenu, drogi wewnętrzne i oświetlenie na terenie działki, r) wykonanie systemu dozoru wizyjnego obiektu, s) przyłącze wodociągowe, t) zalicznikowe przyłącze kablowe (WLZ) - wg projektu przyłącza f-my LUXAR. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej, która stanowić będzie załącznik do SIWZ. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz zgodnie z technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do niniejszej specyfikacji. 2) Wykonanie wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. 3) Zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. 4) Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. 5) Pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót. 6) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. 7) Wykonania na swój koszt rozruchu ostatecznego oczyszczalni ścieków w tym pokrycia kosztów wykonania trzykrotnych badań potwierdzających wymaganą jakość ścieków oczyszczonych na wylocie, które potwierdzą spełnianie parametrów określonych w aktualnym pozwoleniu wodnoprawnym, które wykonane zostaną w akredytowanym laboratorium. 8) Sporządzenia w dwóch egzemplarzach: instrukcji eksploatacji poszczególnych obiektów technologicznych oraz całej oczyszczalni, instrukcji p.poż i bhp oczyszczalni i przekazania ich Zamawiającemu w dniu podpisania protokołów odbiorów częściowych i protokołu odbioru końcowego. 9) Przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 10) Nieodpłatnego przeszkolenia pracowników zatrudnionych na oczyszczalni ścieków. UWAGA ! a) Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się ze SIWZ oraz w szczególności z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowego zamówienia, która stanowi załącznik do SIWZ, b) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną w ramach przedmiotu zamówienia celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz do dokonania oględzin miejsc, w których będą prowadzone poszczególne fazy realizacji zamówienia. Wizja lokalna winna odbyć się w obecności pracownika Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu terminu wizji, c) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej (w tym w dokumentacji projektowej), d) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ, sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót, e) Materiały, urządzenia, i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, f) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz 1655): 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: A) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA wymaga się załączenia dokumentów stwierdzających, iż: KIEROWNIK BUDOWY: posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w celu udokumentowania należy załączyć kopie decyzji o posiadanych uprawnieniach), przynależy do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (w celu udokumentowania należy załączyć kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa). OSOBY UCZESTNICZĄCE W WYKONANIU ZAMÓWIENIA: posiadają uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w celu udokumentowania należy załączyć kopie decyzji o posiadanych uprawnieniach), posiadają uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w celu udokumentowania należy załączyć kopie decyzji o posiadanych uprawnieniach), przynależą do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (w celu udokumentowania należy załączyć kopię aktualnych zaświadczeń o przynależności do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa). B) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA MUSI ZŁOŻYĆ: Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. C) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: - wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia i jednego rozruchu technologicznego oczyszczalni dokonanego na ściekach dowożonych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga ! - Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie budowy oczyszczalni ścieków o przepustowości wyjściowej co najmniej 200 m³ na dobę. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy załączyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe). Uwaga ! Jeżeli z samego dokumentu ubezpieczenia wprost nie wynika, iż Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie należy wraz z nim złożyć dokument, potwierdzający wymagane ubezpieczenie (np.: wyciąg z regulaminu dotyczącego warunków ubezpieczenia). 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Dodatkowo Wykonawca złoży poniższe oświadczenia: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 2. Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 3. Oświadczenie, że zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 4. Oświadczenie Wykonawcy że zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń, zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, a w składanej ofercie uwzględnił wszelkie zmiany i wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ, które Zamawiający umieścił na swojej stronie internetowej bądź przesłał do niego w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty przez sporządzenie metodą uproszczoną kosztorysów ofertowych z zestawieniami materiałów, sprzętu i robocizny wraz z tabelą elementów scalonych w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego przedmiary robót. kosztorysy ślepe, projekt budowlany i wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 2. oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 5. wykaz osób - należy załączyć kopie wymaganych dokumentów; 6. oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia są przeszkolone z zakresu bhp i p.poż. i zostaną wyposażone w sprzęt ochrony osobistej przed przystąpieniem do realizacji prac; 7. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia; 8. wykaz robót (min. 3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane roboty zostały wykonane należycie; 9. oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); 11. oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 12. wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów; Uwaga ! - w/w wzór należy załączyć nawet jeśli Wykonawca przedmiotowe zamówienie będzie wykonywał samodzielnie tj: bez partnera poprzez wpisanie słowa nie dotyczy. 13. pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; 14. dowód wniesienia wadium w wysokości: 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: grabica.bipjst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W GRABICY, 97-306 GRABICA, GRABICA 66 - pokój nr 22, DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ - cena 100 zł; informacje odnośnie zapłaty można uzyskać pod nr tel. 044 6161178.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 12:00, miejsce: URZĄD GMINY W GRABICY, 97-306 GRABICA, GRABICA 66 - pokój nr 10 (sekretariat), I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.