Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Radlin: Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w Gimnazjum Nr 1 w Radlinie
Numer ogłoszenia: 13756 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Radlinie , ul. Makuszyńskiego 17, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4558443, faks 032 4558443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w Gimnazjum Nr 1 w Radlinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : 1)roboty rozbiórkowe a)demontaż starej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania: demontaż rurociągów - ok. 757,0 m demontaż grzejników - 59 szt. demontaż zaworów - 3 szt b)przebicie otworów w ścianach i stropach - 58 szt c)demontaż drewnianych osłon grzejnikowych - ok. 9m2 d)wywóz gruzu i zdemontowanej instalacji - ok. 7,78 m3 2)montaż nowej instalacji wewnętrznej (rurociągi stalowe, grzejniki stalowe, płytowe, zawory, kształtki, zawory i głowice termostatyczne)do istniejących rozdzielaczy a)montaż rurociągów stalowych o średnicach od 15-50mm - ok. 757,0 m b)montaż kształtek stalowych o średnicach od 15-50mm - 96 szt c)montaż zaworów o średnicach od 15-50mm - 12 szt d)montaż grzejników stalowych jedno-, dwu- i trzypłytowych - 59 szt e)montaż rur przyłącznych do grzejników o średnicy 15mm - 59 kpl f)montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych z głowicami termostatycznymi - 59 kpl g)próby szczelności instalacji 3)izolacja rurociągów otulinami poliuretanowymi grubości 20-50mm o średnicy zewnętrznej rurociągów od 25-50mm - ok. 70,0 m2 4)roboty wykończeniowe a)uzupełnienie ubytków tynku - ok. 47,7 m2 b)uzupełnienie ubytków okładzin ściennych z płytek ceramicznych - ok.10,8 m2 c)uzupełnienie ubytków posadzek - ok.10,22 m2 d)zamurowanie przebić przez ściany i stropy - 58 szt e)naprawa uszkodzonych powłok malarskich - ok. 47,7 m2 f)malowanie rurociągów farbą olejną lub ftalową - ok. 757,0 m 5)Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ, projekt budowlano-wykonawczy modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania będący zał. Nr 9 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące zał. Nr 3 do SIWZ 6)Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz: a)zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, b)doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót budowlanych - potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 2)Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, każda o wartości przynajmniej 50% wartości oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu - potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 3)Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - potwierdzone oświadczeniem 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzone oświadczeniem 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzone oświadczeniem 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 upzp - potwierdzone oświadczeniem 7)Przyjmą 21-dniowy termin płatności faktur i wystawią maksimum 2 faktury - potwierdzone oświadczeniem 8)W razie występowania podwykonawców, wykonawca zobowiąże się do cesji płatności faktur bezpośrednio na podwykonawców - potwierdzone oświadczeniem 9)zaakceptują warunki umowy, której wzór stanowi zał. Nr 8 do SIWZ 10)Udzielą gwarancji minimum : a)60 miesięcy - na wykonane roboty b)według gwarancji producenta, nie mniej niż 36 miesięcy na zamontowany sprzęt i urządzenia, 11)Przedstawią wycenione przedmiary robót- na podstawie wzoru- zał. Nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. Nr 1 do SIWZ) 2)oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, okresie gwarancji i o przyjęciu warunków płatności (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) 3)oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 i art. 24 p.z.p (wzór - zał. Nr 4do SIWZ) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum, 4)oświadczenie o podwykonawcach wraz ze wskazaniem zakresu robót, jaki zostanie im powierzony -(wzór - zał. Nr 6 do SIWZ) - jeżeli dotyczy 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum, 6)umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo ustanawiające pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 7)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę przedmiar robót (wzór - zał. Nr 2 do SIWZ) 8)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania robót budowlanych o porównywalnym zakresie i wartości wraz a załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. Nr 7 do SIWZ) 9)zaparafowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia (wzór - zał. Nr 8 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 407 lub 408).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Nie dotyczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawa samojezdnego urządzenia wiercąco-kotwiącego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel.
- Remont podnośnika kubełkowego odwadniającego B-800 nr 3.503 (kamień system B) w ZPM PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Dostawa urządzenia do profesjonalnej diagnostyki silników elektrycznych napięcia zmiennego oraz stałego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.