To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-09
Opole: Termorenowacja budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Lewinie Brzeskim przy ul. Kościuszki 47 wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych i biurowych oraz wymianą instalacji elektrycznej, wod-kan i c.o.
Numer ogłoszenia: 137593 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205260 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termorenowacja budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Lewinie Brzeskim przy ul. Kościuszki 47 wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych i biurowych oraz wymianą instalacji elektrycznej, wod-kan i c.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na termorenowacji budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Lewinie Brzeskim wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych i biurowych oraz wymianą instalacji elektrycznej, wod - kan i c.o. Na zakres robót składają się : - roboty rozbiórkowe, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana posadzek gresowych, - wymiana posadzek z tworzyw sztucznych na wykładziny PCV - roboty tynkarskie i malarskie, - wykonanie ścianek murowanych i ścianek działowych, - wymiana instalacji c.o. - wymiana nstalacji wod-kan, - wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - ocieplenie elewacji budynku wraz z kolorystyką, - pokrycie dachu warstwą papy termozgrzewalnej (2x) wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wykonanie instalacji odgromowej. Roboty remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie etapowo. W I etapie Wykonawca wykona kompletny remont na I piętrze wraz z remontem klatki schodowej (od I piętra do piwnic włącznie). Na czas wykonywania robót w I etapie, I piętro będzie unieczynnione. W II etapie Wykonawca wykona kompletny remont parteru. Do II etapu robót wykonawca przystąpi po odbiorze przez zamawiającego I etapu. Na czas wykonywania robót w II etapie, parter będzie unieczynniony. Roboty termorenowacyjne oraz remont pomieszczeń piwnic będą mogły być prowadzone równolegle do robót I i II etapu. Roboty budowlane należy wykonywać na podstawie: 1) Dokumentacji projektowa w zakresie: a) Inwentaryzacja budowlana i kominiarska wraz z oceną stanu technicznego budynku, b) Projekt wykonawczy branży budowlanej, c) Rysunek przepustu kablowego na dachu, d) Projekt wykonawczy branży sanitarnej, e) Projekt wykonawczy branży elektrycznej, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3) Przedmiary robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. u. z 2013 r. poz. 21.) i zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów (gruz, odpady drewniane) powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych za wyjątkiem elementów stalowych i żeliwnych (rury, grzejniki itp.), które Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi fakturę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.33.16 - Roboty instalacyjne związane z przejściami 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH Adam Ciepichał
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH Adam Ciepichał
- Zakład Usług Budowlanych Adam Ciepichał, ul. Kosynierów 42c, 49-340 Lewin Brzeski, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 664316,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 575847,39
Oferta z najniższą ceną: 575847,39 / Oferta z najwyższą ceną: 748286,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem do KM w Opolu
- Bezgotówkowy zakup na terenie Polski paliw płynnych, tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej Pb 95, oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych USK w Opolu.
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi.
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.