To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Warszawa: Świadczenie na rzecz Zamawiającego w okresie 11 miesięcy usług urzędniczych, obejmujących usługi sekretarskie i dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 137598 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70548 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, ul. Ząbkowska 41, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Zamawiającego w okresie 11 miesięcy usług urzędniczych, obejmujących usługi sekretarskie i dodatkowe usługi biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie w okresie 11 miesięcy w lokalu ZAMAWIAJĄCEGO i na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO, usług urzędniczych, obejmujących usługi sekretarskie i dodatkowe usługi biurowe (w tym wprowadzanie danych komputerowych), na stanowiskach stanowiących 6 części zamówienia. Ww. usługi podlegają wykonaniu w okresie trwającym od 1 kwietnia 2009 r. do 27 lutego 2010 r., przez co najmniej 8 godzin każdego dnia roboczego, w czasie urzędowania od 7:30 do 16:30.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 125400 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wydział Organizacji
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IWONA"SC.IWONA DMUCHOWSKA, IWONA WIATER
jakie przetargi wygrała firma
"IWONA"SC.IWONA DMUCHOWSKA, IWONA WIATER
- Iwona Denkiewicz, Warszawa, 01-494 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20900
- Oferta z najniższą ceną: 20900 oferta z najwyższą ceną: 20900
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wydział Centralnej Ewidencji Badań Klinicznych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Parszczyńska, Warszawa, 03-193 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20900
- Oferta z najniższą ceną: 20900 oferta z najwyższą ceną: 20900
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wydział Archiwum
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Milena Dąbrowska, Zielonka, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20900
- Oferta z najniższą ceną: 20900 oferta z najwyższą ceną: 20900
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej w ramach projektu Akcja kwalifikacja 2.0, finansowanego w ramach EFS Plus
- Wdrożenie audioprzewodników w Tatrzańskim Archiwum Planety Ziemia-ponowione
- Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu - biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.