eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa ochrony obiektu, osób i mienia wraz z obsługą centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Wilda przy ul. Wierzbięcice 45 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Poznań: Usługa ochrony obiektu, osób i mienia wraz z obsługą centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Wilda przy ul. Wierzbięcice 45 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 137906 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań-Wilda , ul. Wierzbięcice 45, 61-558 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8333556, faks 061 8333812.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony obiektu, osób i mienia wraz z obsługą centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Wilda przy ul. Wierzbięcice 45 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektu, osób i mienia oraz obsługa centrali telefonicznej w gmachu Urzędu Skarbowego Poznań - Wilda w Poznaniu przy ul. Wierzbięcice 45. 1. W zakresie obsługi centrali telefonicznej zainstalowanej w gmachu Urzędu przy ul. Wierzbięcice 45 w Poznaniu Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania telefonów zewnętrznych i przełączania ich na odpowiednie numery wewnętrzne Urzędu. Obsługę centrali wykonywać będzie jedna osoba w godzinach pracy Urzędu, tj: a) w poniedziałki w godz. od 7.30 do 18.00, b) od wtorku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osobie wykonującej obsługę centrali jednolite umundurowanie zawierające logo firmy i identyfikator osobisty ze zdjęciem. 2. W zakresie ochrony obiektu Urzędu przy ul. Wierzbięcice 45 w Poznaniu Wykonawca będzie zobowiązany do: a) całodobowej ochrony fizycznej obiektu Urzędu przy ul. Wierzbięcice 45 w Poznaniu wykonywanej przez jedną osobę posiadającą licencję minimum I stopnia oraz doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony minimum 3 lata, w trybie co najmniej dwuzmianowym, w szczególności do: - zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciwko osobom i mieniu; - przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikłej z tych zdarzeń; - kontroli osób wchodzących na teren Urzędu b) obsługi systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz nadzoru i rejestracji TV, c) kontroli osoby wykonującej ochronę (również w godzinach nocnych) co najmniej 3 razy w tygodniu, d) zapewnienia jednolitego umundurowania osobom wykonującym ochronę zawierającego logo firmy i identyfikatory osobiste, e) wyposażenia osób wykonujących ochronę w środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, pałka wielofunkcyjna). 3. Ochrona wykonywana będzie przez osoby wykonujące ochronę w oparciu o Plan Ochrony Urzędu Skarbowego Poznań - Wilda, który zostanie udostępniony podmiotowi, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą - w dniu podpisania umowy. Podstawą wykonywania usługi ochrony obiektu, osób i mienia będzie opracowana przez Wykonawcę Instrukcja Pełnienia Służby w chronionym obiekcie zaakceptowana przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zapewni osobom wykonującym ochronę zatrudnionym przez Wykonawcę możliwość korzystania z linii telefonicznej tylko w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian godzin pracy osoby obsługującej centralę, a także w wyjątkowych okolicznościach możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w inny dzień tygodnia (np. Akcja PIT, Dzień otwarty w Urzędzie itp.). 6. Gmach Urzędu Skarbowego Poznań - Wilda przy ul. Wierzbięcice 45 w Poznaniu składa się z czterech kondygnacji (parter + 3 piętra), podpiwniczony. Na terenie Urzędu nie występują urządzenia, których zniszczenie lub uszkodzenie może stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, środowiska albo mogące spowodować poważne straty materialne. Na terenie Urzędu występują następujące obiekty, które szczególnie mogą stać się celem zamachu: - centrala telefoniczna, - urządzenia sterujące pracą sieci komputerowej (serwery i sieć komputerowa), - dokumenty i materiały podlegające ochronie prawnej, - środki trwałe zgromadzone w magazynie depozytowym, - kotłownia gazowa. Urząd dysponuje centralą telefoniczną Slican CCA 2720 obsługującą na dzień dzisiejszy 80 numerów (możliwość rozbudowy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.22.10.00 - Wewnętrzne usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t,j, z dnia 26.07.2005 r., Dz. U. Nr 145, poz. 1221 ze zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. ochrony osób i mienia w obiekcie użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2, w którym jednorazowo przebywa minimum100 osób,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia skierowane zostaną osoby, które mają wiedzę i doświadczenie w realizowaniu czynności będących przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Poznań-Wilda ul. Wierzbięcice 45 61-558 Poznań pokój 204 tel. 61 8328878.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań-Wilda ul. Wierzbięcice 45 61-558 Poznań pokój 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.