To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-18
Wołomin: Nadzór inwestorski nad: Rozbudową i przebudową Szkoły Podstawowej nr 3 w Wołominie, polegającą na: pozostawieniu istniejącego budynku z przebudową układu pomieszczeń, wyburzeniu parterowej dobudówki od strony północnej, zmianie formy dachu nad częścią istniejącą z wielospadowego na dach płaski o małym nachyleniu, termomodernizacji budynku istniejącego oraz dobudowie nowej części budynku, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.Budowa sali gimnastycznej przy SP nr 3 w Wołominie
Numer ogłoszenia: 137977 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121713 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołomin, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 22 7633000, faks 22 7633066.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad: Rozbudową i przebudową Szkoły Podstawowej nr 3 w Wołominie, polegającą na: pozostawieniu istniejącego budynku z przebudową układu pomieszczeń, wyburzeniu parterowej dobudówki od strony północnej, zmianie formy dachu nad częścią istniejącą z wielospadowego na dach płaski o małym nachyleniu, termomodernizacji budynku istniejącego oraz dobudowie nowej części budynku, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.Budowa sali gimnastycznej przy SP nr 3 w Wołominie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową i przebudową Szkoły Podstawowej nr 3 w Wołominie (dz. ew. nr 147 obr. 13, ul. Piłsudskiego 51, 05-200 Wołomin), polegającą na: pozostawieniu istniejącego budynku z przebudową układu pomieszczeń, wyburzeniu parterowej dobudówki od strony północnej, zmianie formy dachu nad częścią istniejącą z wielospadowego na dach płaski o małym nachyleniu, termomodernizacji budynku istniejącego oraz dobudowie nowej części budynku, wraz z infrastrukturą techniczną - realizacja pod klucz, a także z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej przy SP nr 3 w Wołominie, w tym: 1) nadzór nad opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas budowy, uzgodnieniem i wykonaniem zjazdu na teren budowy z właściwym zarządcą (droga powiatowa, ul. Piłsudskiego), uzgodnieniem z właściwym zarządcą (droga powiatowa, ul. Piłsudskiego) przesunięcia przejścia dla pieszych wraz z sygnalizacją świetlną i barierkami zabezpieczającymi dzieci, przed wtargnięciem na jezdnię oraz wykonaniem przesunięcia, zgodnie z uzgodnieniem, a także zdemontowaniem istniejącego ogrodzenia wraz z rozbiórką podmurówki; 2) nadzór nad zaplanowaniem i przedłożeniem do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu robót, uwzględniającym poniższe założenia Zamawiającego, umożliwiające realizację robót, przy czynnym obiekcie szkoły, a także wykonywaniem robót, zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem; 2.1. nadzór nad wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę robót, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego przez Wykonawcę robót decyzji pozwolenia na użytkowanie rozbudowanej i przebudowanej Szkoły Podstawowej nr 3 w Wołominie, polegającej na: pozostawieniu istniejącego budynku z przebudową układu pomieszczeń, wyburzeniu parterowej dobudówki od strony północnej, zmianie formy dachu nad częścią istniejącą z wielospadowego na dach płaski o małym nachyleniu, termomodernizacji budynku istniejącego oraz dobudowie nowej części budynku, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót, w terminie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2016 r., w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły, zapewniając bezpieczeństwo dzieciom i pracownikom szkoły, poprzez wykonanie wygrodzenia terenu budowy - części dobudowywanej od istniejącego budynku szkoły; 2.2. nadzór nad prowadzeniem robót, w sposób taki, aby wszelkie roboty, związane z przebudową istniejącego budynku szkoły ( roboty wykonywane wewnątrz budynku szkoły ) np. wyburzenie klatki schodowej, likwidacja łazienek itp., mogą się odbywać jedynie w terminie od 1 czerwca 2016 r.; 3) nadzór nad wykonaniem rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku wraz z termomodernizacją 4) nadzór nad dokonaniem zakupu, dostawy i montażu kompletnego wyposażenia w meble, wyposażenie technologiczne - sportowe i socjalno-sanitarne, zgodnie z dokumentacją projektową; 5) nadzór nad opracowaniem dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, niezbędnymi inwentaryzacjami geodezyjnymi, przeszkoleniem personelu eksploatacyjno - konserwatorskiego użytkownika w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy, elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznaniem personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp., 6) nadzór nad opracowaniem instrukcji p.poż obiektu oraz wyposażeniem w podręczny sprzęt p.poż. i oznakowaniem; 7) nadzór nad dokonaniem niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń,wykonaniem rozruch technologicznego, protokólarnym przekazaniem przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
- WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o., ul. Prosta 7, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54899,82
Oferta z najniższą ceną: 54899,82 / Oferta z najwyższą ceną: 95940,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- Dostawa antybiotyków dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Wykonanie dok. proj. wraz z uzyskaniem ZRID w ramach zadania inwestycyjnego: "Wykonanie dok. proj. rozbudowy DP 4306W ul. POW w Radzyminie na odc. od ul. Leśnej do ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 4343W z drogą krajową Nr 50 w msc. Zawiszyn, gm. Jadów"
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część I
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stworzenie nowoczesnej przestrzeni eko-turystycznej w Rzeczycy".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.