Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Świebodzice: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu typu furgon z zabudową specjalną dla Straży Miejskiej w Świebodzicach.
Numer ogłoszenia: 13816 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu typu furgon z zabudową specjalną dla Straży Miejskiej w Świebodzicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Opis zawiera minimalne wymagalne w ofercie parametry techniczne i wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia a Wykonawcy mogą zaoferować rozwiązania o wyższych parametrach technicznych i bogatszym wyposażeniu. 1). Wymagania ogólne . a). Samochód fabrycznie nowy b). Świadectwo homologacji zgodnie z art.68 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Nr 108 poz. 908 z 2005r. z późn. zmianami). 2).Silnik a).Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem. b).Pojemność do 2000 cm3. c). Moc minimum 40 KW. d).Skrzynia biegów manualna 5-stopniowa. e).Przeniesienie napędu na oś przednią. 3).Nadwozie a).Typu furgon. b). Kolor niebieski wraz z obowiązkowym oklejeniem określonym w § 35 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r . w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Z 2003 r. Nr 32,poz. 262 z późn. zm.) tj. pas barwy pomarańczowej o szerokości od 8 do 15 cm. umieszczony wokół pojazdu poniżej dolnej krawędzi okien. Na obu drzwiach przednich pojazdu ponadto umieszczony herb Miasta Świebodzice. Na drzwiach przednich pojazdu oraz pokrywie silnika napis Straż Miejska. c). 5 miejsc siedzących dla pasażerów wraz z kierowcą (2 miejsca z przodu pojazdu dla kierowcy i pasażera, 3 miejsca dla pasażerów za kierowcą) d). 2 miejsca w wyodrębnionym przedziale dla osób przewożonych (zatrzymanych) e). Wyodrębniony przedział dla zatrzymanych oddzielony od przedziału pasażerskiego kratą metalową z pleksą, wyposażony w dodatkowe oświetlenie, wentylator nawiewno - wywiewny, bez szyb. Konstrukcja przedziału dla zatrzymanych z możliwością demontażu. f). Podłoga w wyodrębnionym przedziale wyłożona wykładziną antypoślizgową lub gumowym dywanikiem - łatwo zmywalna. g). Ławki -miejsca siedzące dla zatrzymanych wykończone materiałem łatwo zmywalnym h).Tylne drzwi przedziału dwuskrzydłowe bez szyb, we wnętrzu dodatkowo zamontowana krata z zamkiem. i). Szyby w drzwiach bocznych przednich sterowane elektrycznie j). Drzwi boczne przesuwne z prawej strony pojazdu przeszklone, szyby przesuwne po obu stronach przedziału pasażerskiego. 4).Wyposażenie podstawowe. a). ABS b). Immobiliser c). Centralny zamek d). Regulacja kolumny kierownicy e). Lusterka zewnętrzne regulowane ręcznie f). Układ wspomagania kierownicy-hydrauliczny g). Poduszka powietrzna dla kierowcy h). Felgi stalowe z ogumieniem letnim zalecanym przez producenta i). Regulowane z napinaczami pasy bezpieczeństwa dla dwóch przednich siedzeń j). Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla trzech tylnych siedzeń k). Inne wyposażenie minimum wg. standardów producenta (klucz do kół , lewarek itp..) 5). Wyposażenie dodatkowe. a). Radio z głośnikami b). Przednie światła przeciwmgielne c). Lampa zespolona ( belka świetlna, dwa rotatory halogenowe, napis Straż Miejska , system nagłaśniający, kolor pomarańczowy) d). Pojazd wyposażony w wzmocniony układ ładowania akumulatora. e). Dodatkowy komplet kół(4 felgi stalowe z ogumieniem zimowym) 6).Warunki gwarancji i serwisu. a). Gwarancja na silnik i podzespoły limit 100 tys.km. b). Gwarancja na perforację korozyjną blach 7 lat. c). Gwarancja na powłokę lakierniczą 3 lata. d). Wykonawca musi posiadać autoryzowaną przez producenta stację serwisową w odległości nie większej niż 30 km od Świebodzic. e). Przez okres pierwszego roku udzielonej gwarancji licząc od daty podpisania Protokołu przekazania i odbioru Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonywania przeglądów technicznych i serwisowych wymaganych warunkami udzielonej gwarancji. f). Pakiet ubezpieczeniowy OC+AC+NW+Asistance na okres 12 miesięcy odrębnie dostarczony przez Wykonawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia . 5.3. Posiadają sytuację ekonomiczno-finansową zapewniającą wykonanie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. 6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy . 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być: a).Dokument potwierdzający autoryzację Wykonawcy udzieloną przez producenta w zakresie handlu i serwisu. 6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy b) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) 5 Dokument potwierdzający autoryzację Wykonawcy udzieloną przez producenta w zakresie handlu i serwisu. 6 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa oraz oświadczenia każdego ze wspólników , że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p.1 - 3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- jeżeli taka sytuacja występuje 8 Podpisany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 6.5. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 6.7.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.8. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.2, 3 , 4 a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz oświadczenia każdego ze wspólników, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p.1 - 3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6.9. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5, tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZIC
- Dostawa aparatu USG klasy premium dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Świebodzicach
- Budowa infrastruktury transportowej i edukacyjnej w Świebodzicach
więcej: przetargi w Świebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodów na potrzeby rodzinnej pieczy zastępczej
- Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej- 2 postępowanie.
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Zakup samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Dom dla Dzieci w Owidzu"
- Zakup dwóch nowych samochodów typu SUV na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kartuzach
- DOSTAWA POJAZDU DO PRZEWOZU PACJENTÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.