To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Jelenia Góra: wymiana stolarki otworowej w
zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 138228 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68734 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze, Plac Piastowski 2A, Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki otworowej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 125 szt. stolarki otworowej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze, w zakresie: części I - ROM-1 - 60 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 102,44 m2, parapety wewnętrzne o szer. pon. 20 cm - 53,60 mb; parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 4,80 mb; części II - ROM-2 - 65 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 102,69 m2, parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 98,60 mb. Wykaz stolarki okiennej i drzwiowej z podaną ilością i wielkością okien i drzwi oraz z adresami mieszkań - dla części I - Załącznik Nr 5a i dla części II - Załącznik Nr 5b do SIWZ. CPV: 45 42 11 00 - 5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Pełny zakres robót obejmuje: - Wykonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki, - Wykonanie nowej stolarki, - Wykucie istniejącej stolarki z niezwłocznym wywiezieniem i zagospodarowaniem jej elementów na koszt Wykonawcy, - Montaż, w razie potrzeby oblistwowanie, uzupełnienie uszkodzonych tynków, szpachlowanie i pomalowanie szpaletów zewnętrznych i wewnętrznych, - Demontaż i montaż parapetów od strony mieszkania, - Demontaż i montaż parapetów zewnętrznych wraz z uszczelnieniem w wytypowanych lokalach, - Zabezpieczenie podłóg przed zanieczyszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy wraz z wywozem gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu z terenu rozbiórki na miejsce utylizacji. Wymagane parametry techniczne i jakościowe: 1. Okna z PCV w kolorze białym, 2. W stolarce należy ściśle zachować dotychczasowy podział kwater, 3. Profil pięciokomorowy, 4. Zastosowanie kształtowników wzmacniających ze stali ocynkowanej o parametrach zapewniających wymaganą wytrzymałość ram i skrzydeł okiennych, 5. Jedno skrzydło okna uchylno-rozwieralne z mikrorozszczelnieniem, 6. W każdym lokalu mieszkalnym jedno okno wyposażyć w nawiewnik higrosterowany, 7. Oszklenie szybami zespolonymi jednokomorowymi charakteryzującymi się współczynnikiem przenikania ciepła U0 < 1,4 W/(m2xK), 8. Okucia obwiedniowe, 9. Na oferowaną stolarkę wymagane są dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, tj.: 10. l certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę (np. ITB) lub 10.2 deklaracja zgodności wraz z wynikami badań w oparciu o które producent wydał przedmiotową deklarację: a/ badania typu: badania kontrolne: - badania wstępne - badania okresowe - badania bieżące Deklaracja zgodności winna być potwierdzona dokumentem, że Przedsiębiorstwo wdrożyło i stosuje system zarządzania jakością. Wymagana gwarancja - co najmniej 5 lat. Gwarancja obejmować będzie całość robót (wykonanie oraz montaż stolarki). Brak gwarancji na druku oferty spowoduje odrzucenie oferty. Wymagany czas usuwania wad i usterek - do 36 godzin od zgłoszenia. Usunięcie usterki musi być potwierdzone na piśmie przez lokatora. Szczegółowy zakres robót objętych całym przedmiotem zamówienia zawiera: Wykaz stolarki przewidzianej do wymiany - załącznik nr 5a i 5b do SIWZ . Podane w wykazach wymiary stolarki są wymiarami orientacyjnymi. Wykonawca, po uzyskaniu zamówienia i przed rozpoczęciem produkcji stolarki, zobowiązany jest potwierdzić aktualność otrzymanego wykazu stolarki poprzez dokonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki. Wszelkie informacje na temat przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji i wykonania można uzyskać u Kierownika Działu Technicznego Pani Urszuli Dobrowolskiej tel. (075) 64 28 203. Prace będą wykonywane w lokalach zamieszkałych i użytkowanych, w trakcie wymiany stolarki, przez lokatorów mieszkań. Wszelkie ryzyka związane z ciągłym użytkowaniem mieszkań należy uwzględnić w cenie ofertowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75509.25 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ROM-1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VITO PLAST Łukasz Bednarek Julia Bednarek
jakie przetargi wygrała firma
VITO PLAST Łukasz Bednarek Julia Bednarek
- VITO PLAST Krystyna Tomalak - Kostrzewa Łukasz Bednarek, Grzędy 10, 58-379 Czarny Bór, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 38773.00
- Oferta z najniższą ceną: 38773.00 oferta z najwyższą ceną: 54481.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ROM 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VITO PLAST Łukasz Bednarek Julia Bednarek
jakie przetargi wygrała firma
VITO PLAST Łukasz Bednarek Julia Bednarek
- VITO PLAST Krystyna Tomalak - Kostrzewa Łukasz Bednarek, Grzędy 10, 58-379 Czarny Bór, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 36736.25
- Oferta z najniższą ceną: 36736.25 oferta z najwyższą ceną: 50971.88
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie miasta Jelenia Góra
- "KPN/19/2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego z napędem 4x4 typu pickup z agregatem wodno-pianowym zamontowanym na skrzyni ładunkowej"
- Budowa inst. klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz budowa inst. regulacji wilgotności powietrza w pom. na poziomie piwnic budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie 3 aparatów do hemodializy dla Stacji dializ w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- KPN/17/2024 "Remont murów oporowych oraz bruków na Drodze Jubileuszowej na Śnieżce"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Teatru - dot. poprawy bezpiecze￱stwa poruszania się po dachu budynku w ramach, której zostaną wykonane pomosty serwisowe, trasy dostępowe i renowacja pokrycia dachu
- Poprawa efektywności energetycznej oraz poprawa oferty turystyczno-kulturalnej na terenie Gminy Dydnia
- Wykonanie Pracowni Rezonansu Magnetycznego na terenie SP ZOZ w Łapach przy ul. J. Korczaka 23 w Łapach
- Modernizacja budynku wraz z modernizacją ogrzewania budynku przy ul. Bytomskiej 18 w Rudzie Śląskiej - etap I
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Czarny Dunajec w ramach dotacji ze środków NFOŚiGW
- Remont pomieszczeń na parterze budynku nr 23 (DS-1) na terenie Kampusu Mundurowego AWS w Kaliszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.