eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › wymiana stolarki otworowej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Jelenia Góra: wymiana stolarki otworowej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze.
Numer ogłoszenia: 68734 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki otworowej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 125 szt. stolarki otworowej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze, w zakresie: części I - ROM-1 - 60 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 102,44 m2, parapety wewnętrzne o szer. pon. 20 cm - 53,60 mb; parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 4,80 mb; części II - ROM-2 - 65 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 102,69 m2, parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 98,60 mb. Wykaz stolarki okiennej i drzwiowej z podaną ilością i wielkością okien i drzwi oraz z adresami mieszkań - dla części I - Załącznik Nr 5a i dla części II - Załącznik Nr 5b do SIWZ. CPV: 45 42 11 00 - 5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Pełny zakres robót obejmuje: - Wykonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki, - Wykonanie nowej stolarki, - Wykucie istniejącej stolarki z niezwłocznym wywiezieniem i zagospodarowaniem jej elementów na koszt Wykonawcy, - Montaż, w razie potrzeby oblistwowanie, uzupełnienie uszkodzonych tynków, szpachlowanie i pomalowanie szpaletów zewnętrznych i wewnętrznych, - Demontaż i montaż parapetów od strony mieszkania, - Demontaż i montaż parapetów zewnętrznych wraz z uszczelnieniem w wytypowanych lokalach, - Zabezpieczenie podłóg przed zanieczyszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy wraz z wywozem gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu z terenu rozbiórki na miejsce utylizacji. Wymagane parametry techniczne i jakościowe: 1. Okna z PCV w kolorze białym, 2. W stolarce należy ściśle zachować dotychczasowy podział kwater, 3. Profil pięciokomorowy, 4. Zastosowanie kształtowników wzmacniających ze stali ocynkowanej o parametrach zapewniających wymaganą wytrzymałość ram i skrzydeł okiennych, 5. Jedno skrzydło okna uchylno-rozwieralne z mikrorozszczelnieniem, 6. W każdym lokalu mieszkalnym jedno okno wyposażyć w nawiewnik higrosterowany, 7. Oszklenie szybami zespolonymi jednokomorowymi charakteryzującymi się współczynnikiem przenikania ciepła U0 < 1,4 W/(m2xK), 8. Okucia obwiedniowe, 9. Na oferowaną stolarkę wymagane są dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, tj.: 10. l certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę (np. ITB) lub 10.2 deklaracja zgodności wraz z wynikami badań w oparciu o które producent wydał przedmiotową deklarację: a/ badania typu: badania kontrolne: - badania wstępne - badania okresowe - badania bieżące Deklaracja zgodności winna być potwierdzona dokumentem, że Przedsiębiorstwo wdrożyło i stosuje system zarządzania jakością. Wymagana gwarancja - co najmniej 5 lat. Gwarancja obejmować będzie całość robót (wykonanie oraz montaż stolarki). Brak gwarancji na druku oferty spowoduje odrzucenie oferty. Wymagany czas usuwania wad i usterek - do 36 godzin od zgłoszenia. Usunięcie usterki musi być potwierdzone na piśmie przez lokatora. Szczegółowy zakres robót objętych całym przedmiotem zamówienia zawiera: Wykaz stolarki przewidzianej do wymiany - załącznik nr 5a i 5b do SIWZ . Podane w wykazach wymiary stolarki są wymiarami orientacyjnymi. Wykonawca, po uzyskaniu zamówienia i przed rozpoczęciem produkcji stolarki, zobowiązany jest potwierdzić aktualność otrzymanego wykazu stolarki poprzez dokonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki. Wszelkie informacje na temat przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji i wykonania można uzyskać u Kierownika Działu Technicznego Pani Urszuli Dobrowolskiej tel. (075) 64 28 203. Prace będą wykonywane w lokalach zamieszkałych i użytkowanych, w trakcie wymiany stolarki, przez lokatorów mieszkań. Wszelkie ryzyka związane z ciągłym użytkowaniem mieszkań należy uwzględnić w cenie ofertowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych na całe zadanie. Zamawiający dopuszcza wnoszenie wadium na części: a) część I 1.000,00 zł b) część II 1.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. l pkt. l-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 3. Sposób dokonania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 1) Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy oraz prawidłowości treści oferty na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w punkcie 9 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2) Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków wymaganych skutkować będzie odpowiednio: a) wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. l i 2 pzp za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) odrzuceniem oferty zgodnie z postanowieniami art. 89 pzp jeżeli oferta: jest niezgodna z ustawą; jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3; jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; zawiera błędy w obliczeniu ceny; wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3. 4. Wykonawca powinien zadbać, aby treść oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą jednoznacznie potwierdzała spełnianie każdego z warunków wymaganych przepisami pzp oraz postanowieniami treści siwz. Informacje składane w ofercie powinny przedstawiać stan prawny i faktyczny na dzień składania oferty. Wykonawca odpowiada za prawdziwość danych i informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach składanych w ofercie oraz kompletność oferty. 5. Zgodnie z art. 92 ust. l pkt 2 i pkt 3 Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące ofertę : 1) Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z załączonym wzorem formularza, szczegółowo wypełnioną i podpisaną wzór: Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, wzór: Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający wpłacenie/wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej - należy do oferty załączyć kopię dokumentu . 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Doświadczenie zawodowe - posiada doświadczenie zawodowe i w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością oraz daty i miejsca wykonania - wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ. 6) Opinie dotyczące jakości wykonanych i odebranych robót - wymienionych w Załączniku nr 3 do SIWZ, wystawione przez zamawiających te roboty. 7) Potencjał kadrowy - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, zezwalające na kierowanie budową - wzór: Załącznik nr 4 do SIWZ. 8) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 30 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9. niniejszej specyfikacji. Ponadto tacy Wykonawcy winni spełnić warunek określony w art. 23 ust. 2 Ustawy ustanawiając i wskazując Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.l, musi się znajdować w ofercie wspólnej wykonawców. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania ; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia , których oferta została wybrana, powinni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum). 5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ, b) dokumenty wspólne: oferta cenowa, wykaz wykonanych robót, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. l pkt. l-4 Ustawy, oświadczenie o zapoznaniu się z treścią istotnych postanowień umowy, wadium oraz polisę składa Pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie, uznana za najkorzystniejszą niezwłocznie przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą w swojej treści m.in. następujące postanowienia: a) wyznaczenie spośród siebie podmiot (lidera ) upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących Umowę, wystawiania faktur, przyjmowania płatności i przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę, b) określenie szczegółowo sposobu współdziałania przy wykonywaniu robót, a) zadeklarowanie solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia b) określenie terminu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. 7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra. Opłata: 5,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych ZGL Południe w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 41.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROM-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 60 szt. stolarki otworowej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze, w zakresie: . części I - ROM-1 - 60 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 102,44 m2, parapety wewnętrzne o szer. pon. 20 cm - 53,60 mb; parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 4,80 mb;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROM 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 65 szt. stolarki otworowej w zamieszkałych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze, w zakresie: . części II - ROM-2 - 65 szt. stolarki otworowej o orientacyjnej ilości 102,69 m2, parapety wewnętrzne o szer. pow. 20 cm - 98,60 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.