eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych (szczytowych) wraz z kolorystyką elewacji oraz remontu pokrycia dachowego na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej, położonym przy ul. Mogileńskiej 17 w Pakości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Pakość: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych (szczytowych) wraz z kolorystyką elewacji oraz remontu pokrycia dachowego na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej, położonym przy ul. Mogileńskiej 17 w Pakości
Numer ogłoszenia: 138360 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Mogileńskiej 17 , ul. Mogileńska 17, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 601440662.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych (szczytowych) wraz z kolorystyką elewacji oraz remontu pokrycia dachowego na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej, położonym przy ul. Mogileńskiej 17 w Pakości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych (szczytowych) wraz z kolorystyką elewacji oraz remontu pokrycia dachowego na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej, położonym przy ul. Mogileńskiej 17 w Pakości. Planowany zakres robót do wykonania, stanowią: - docieplenie i kolorystyka ścian zewnętrznych - szczytowych budynku; - wymiana obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych; - pokrycie dachu papą termozgrzewalną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5, a także projekt budowlany - załącznik nr 6 i przedmiary robót - załącznik nr 7..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga udokumentowania doświadczenia Wykonawcy w postaci 2 referencji poświadczających należyte wykonanie w ostatnich pięciu latach minimum 2 robót polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych budynków wielorodzinnych ( nie dotyczy robót, stanowiących pozostały zakres ujęty w przedmiocie zamówienia - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną) o wartości równej lub przekraczającej wartość: 50 000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w okresie krótszym niż 5 lat, wówczas należy przedłożyć w/w referencje uzyskane w czasie prowadzenia działalności. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; 5. spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 6. wymagany termin wykonania - do dnia 30 września 2009r.; 7. wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót (protokół odbioru końcowego, zatwierdzony przez Zamawiającego). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta - na załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 5. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 6. Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz ZUS i płatnościami na rzecz właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego, 7. Oświadczenie o doświadczeniu Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga udokumentowania doświadczenia Wykonawcy w postaci 2 referencji poświadczających należyte wykonanie w ostatnich pięciu latach minimum 2 robót polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych budynków wielorodzinnych ( nie dotyczy robót, stanowiących pozostały zakres ujęty w przedmiocie zamówienia - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną) o wartości równej lub przekraczającej wartość: 50 000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w okresie krótszym niż 5 lat, wówczas należy przedłożyć w/w referencje uzyskane w czasie prowadzenia działalności. 9. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub stosowne oświadczenie w przypadku nie korzystania z podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty ww. muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Oferenta za zgodność z oryginałem (§ 3 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.06.2002 r. - Dz. U. Nr 91, poz.817)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pan Leszek Krzyżański, zam. ul. Mogileńska 17/7, 88-170 Pakość.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, sekretariat (parter, pok. nr 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.