eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Budowa przyłączy sieci cieplnej dla budynków - Ratusza , ul. Rynek 1 i usługowo-mieszkalnego, ul. Rynek 17 z istniejącej kotłowni , ul. Rynek 12 w Jarosławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Jarosław: Budowa przyłączy sieci cieplnej dla budynków - Ratusza , ul. Rynek 1 i usługowo-mieszkalnego, ul. Rynek 17 z istniejącej kotłowni , ul. Rynek 12 w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 138392 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. , ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6212560, faks 016 6215297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Komunalna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłączy sieci cieplnej dla budynków - Ratusza , ul. Rynek 1 i usługowo-mieszkalnego, ul. Rynek 17 z istniejącej kotłowni , ul. Rynek 12 w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Określenie przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjno-inżynieryjnych w zakresie budowy przyłączy sieci cieplnej dla budynku ratusza , ul. Rynek 1 i budynku usługowo -mieszkalnego , ul. Rynek 17 z istniejącej kotłowni w budynku przy ul. Rynek 12 w Jarosławiu 2) Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz projekt budowlany przyłączy cieplnych na działkach nr 2352/5, 2352/6, 2354, 2356, 2355 i 2344/3 B. Zakres zamówienia 1. SIEĆ CIEPLNA DLA BUDYNKU RATUSZA - UL. RYNEK 1 a) roboty ziemne i przygotowawcze b) roboty instalacyjno-montażowe zewnętrzne c) roboty montażowe w węzłach cieplnych w uzgodnieniu z Zamawiającym 2. SIEĆ CIEPLNA DLA BUDYNKU USŁUGOWO-MIESZKALNEGO- UL. RYNEK 17 a) roboty ziemne i przygotowawcze b) roboty instalacyjno-montażowe zewnętrzne c) roboty montażowe w węzłach cieplnych w uzgodnieniu z Zamawiającym 3. LIKWIDACJA NIECZYNNEGO KANAŁU SIECI CIEPLNEJ roboty ziemne i rozbiórkowe C. Warunki realizacji zamówienia 1) Zabezpieczenie bezpiecznej komunikacji dla mieszkańców w trakcie prowadzenia robót. 2) Rozbiórka nawierzchni utwardzonych i chodników na odcinku przyłączy ciepłowniczych. 3) Geodezyjne wyznaczenie w terenie wykopów i ich wykonanie. 4) Demontaż starej kanałowej sieci ciepłowniczej w miejscach gdzie będą prowadzone przyłącza cieplne. 5) Wykonanie przyłączy cieplnych C.O. 90/70oC z rur preizolowanych wg projektu. 6) Ułożenie w wykopie przyłączy kabla sygnalizacyjnego do celów monitorowania urządzeń w węzłach cieplnych budynków. 7) Przeprowadzenie na koszt Wykonawcy wszystkich niezbędnych prób i odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi w projekcie oraz dostarczenie protokołów Zamawiającemu. 8) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej na wszystkie zmiany. 9) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej przyłączy cieplnych. 10) Uporządkowanie i odtworzenie terenu do stanu przed rozpoczęciem budowy. 11) Usunąć materiały rozbiórkowe ( gruz , ziemię ) i uporządkować teren. 12) Przekazać inwestorowi złom stalowy pozyskany z demontażu istniejącej sieci kanałowej. 13) Wymagany okres gwarancji na sieć cieplną z przyłączami minimum 10 lat. 14) Roboty należy wykonać zgodnie z projektem Budowlano-wykonawczym oraz obowiązującymi przepisami i normami. 15) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia ( oferty wariantowej ) 16) Zamawiający informuje, iż nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy p.z.p. 17) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 19) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 20) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w wysokości 1 800,00 zł ( jeden tysiąc osiemset złotych ) 2. Termin wnoszenia wadium najpóźniej do godz.11.00 w dniu otwarcia ofert. B. Formy i miejsce wnoszenia wadium 1. Wadium można wnieść w następujących formach: - w pieniądzu , - w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych , - gwarancjach ubezpieczeniowych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PEKAO S.A. O/Jarosław 60 1240 2571 1111 0000 3342 2457 lub w kasie Przedsiębiorstwa ul. Przemyska 15, Jarosław W tytule wpłaty należy powołać wadium w przetargu - PRZYŁĄCZ SIECI CIEPLNEJ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1-2 ustawy p.z.p. , 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac i czynności w zakresie objętym zamówieniem, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Ocena spełniania w/w warunków Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. 1 do niniejszej specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! Jeżeli oferta jest składania przez podmiot działający w formie spółki cywilnej - również umowa spółki 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ ; 4) wykonali jako generalny wykonawca w okresie od 01.01.2006r. do dnia złożenia oferty ( tj. rozpoczęli i zakończyli inwestycje w wymienionym okresie ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 inwestycje zbliżone swoim rodzajem i zakresem do inwestycji objętej przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ )oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 5) Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia ( zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ ) 6) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.jaroslaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, pok.202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław (sekretariat pok.206).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.