eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. "Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9758a5a7-3536-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, 7.15 Aktywna integracja.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9758a5a7-3536-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia@psoni-jaroslaw.org.pl (nie dotyczy składania ofert).
3) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9758a5a7-3536-11ef-acf6-4e696a6d8c25.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e -Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu, ul. Wilsona 6a, 37-500 Jarosław;
2) inspektor ochrony danych osobowych w Polskim Stowarzyszeniu na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - kontakt tel.: 16 6215378 wew. 131;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na PSONI Koło w Jarosławiu;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pan/Pani zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-11/1429/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”. Usługa rozumiana jest jako spotkanie bezpośrednie psychologa z daną osobą/grupą w miejscu realizacji projektu (Oleszyce).
2. Uczestnikami ww. projektu jest 14 osób (7 kobiet, 7 mężczyzn) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub umiarkowanym, u których stwierdzono autyzm, upośledzenie umysłowe lub chorobę psychiczną, w wieku od 18 do 64 roku życia, zamieszkujące na terenie powiatu lubaczowskiego.
3. Zamówienie będzie realizowane w wymiarze średniomiesięcznie 14 godzin, wg potrzeb oraz harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godz. 7:00-16:00. Łączny wymiar realizacji świadczenia usługi: 336 godzin.
4. Miejsce świadczenia usługi: placówki Zamawiającego zlokalizowane na terenie miasta Oleszyce 37-630, przy ul. Mickiewicza 12, ul. Mickiewicza 10 oraz ul. Zamkowa 46a.
5. Usługi poradnictwa psychologicznego świadczone będą w następującym zakresie:
− udzielanie bezpośredniego indywidualnego wsparcia uczestnikom projektu (średnio 0,5 godz./m-c na 1 uczestnika projektu) polegające na poradnictwie psychologicznym i psychospołecznym, prowadzącym do integracji zawodowej i diagnozowaniu potrzeb edukacyjnych, tworzeniu diagnozy zawodowej, określanie preferencji i predyspozycji zawodowych. Łącznie średniomiesięcznie 7 godzin/miesiąc;
− prowadzenie bezpośrednio spotkań grupowych dla uczestników projektu przez cały okres realizacji projektu, mających na celu podniesienie umiejętności
z zakresu radzenia sobie w sytuacjach trudnych, słabe i mocne strony, zachowania asertywne, współpraca w grupie, odpowiedzialność: 2 razy w miesiącu 1 godzina spotkania dla każdej z 2 grup (średnio 7 osób w grupie), łącznie średniomiesięcznie 4 godziny/miesiąc;
− bezpośredni udział w opracowywaniu Indywidualnych Programów Rehabilitacji dla uczestników projektu, oraz udział w ich realizacji i aktualizacji;
− uczestniczenie bezpośrednio w spotkaniach Zespołu Programowego oraz prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu jak i Zakładu Aktywności Zawodowej – zgodnie z rozporządzeniem dotyczącym funkcjonowania ZAZ (m.in. kart rehabilitacji, IPR, oceny, listy obecności na indywidualnych i grupowych zajęciach), na wzorach Zamawiającego – średnio 3 godz./miesiąc.
6. Osoba prowadzącą poradnictwo psychologiczne powinna charakteryzować się odpowiednimi cechami psychoosobowymi i umiejętnościami tj. w szczególności: umiejętnością nawiązywania kontaktów, umiejętnością słuchania oraz łatwością prowadzenia rozmowy, otwartością, empatią, umiejętnością diagnozowania potrzeb edukacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto – 80%
b) zatrudnienie/zaangażowanie do realizacji zamówienia w ramach świadczenia usług poradnictwa psychologicznego/doradztwa zawodowego* osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – 20%

2) Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:

• Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (C) – (maks. 80 pkt - 80%).
Cn
C = --------- x 80
Cb
C – liczba punktów przyznanych za cenę,
Cn- najniższa cena z ofert podlegających ocenie
Cb- cena badanej oferty
Waga oferty – 80 pkt

Cena brutto podana w złotych polskich jest uważana za cenę ofertową i będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.
W cenie świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie przewidywalne koszty związane z realizacją zamówienia, adekwatne do sytuacji prawnej Wykonawcy (np. w przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej cena musi uwzględniać obciążające Zamawiającego jako zleceniodawcę składniki wynagrodzenia).

• Sposób obliczenia punktów dla kryterium określonego w pkt b): zatrudnienie/zaangażowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia (ZON) – (maks. 20 pkt - 20%)

W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma punkty za zadeklarowanie/zaangażowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia wg schematu:
− za brak deklaracji Wykonawcy w zakresie zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia – 0 pkt;
− za zadeklarowanie przez Wykonawcę zatrudnienia/zaangażowania jednej osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia – 20 pkt.

W przypadku niezaznaczenia lub niewłaściwego zakreślenia w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) jednej z powyższych deklaracji, Zamawiający uzna jako brak deklaracji ze strony Wykonawcy odnośnie zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
W celu spełnienia wymogu zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zatrudnionej już u Wykonawcy.

Ocena ofert w powyższych kryteriach odbywać się będzie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ).

Łączna wartość punktowa (O) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości
O = C + ZON
O – suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta /maks. 100 pkt/
C – liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę,
ZON – liczba punktów uzyskanych za zatrudnienie/zaangażowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia
3) Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która otrzyma łącznie największą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska największa ilość punktów. Punkty oblicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie/zaangażowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia.

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”. Usługa rozumiana jest jako spotkanie bezpośrednie doradcy zawodowego z daną osobą/grupą w miejscu realizacji projektu (Oleszyce).
2. Uczestnikami ww. projektu jest 14 osób (7 kobiet, 7 mężczyzn) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub umiarkowanym, u których stwierdzono autyzm, upośledzenie umysłowe lub chorobę psychiczną, w wieku od 18 do 64 roku życia, zamieszkujące na terenie powiatu lubaczowskiego.
3. Zamówienie będzie realizowane w wymiarze średniomiesięcznie 10 godzin, wg potrzeb oraz harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godz. 7:00-16:00. Łączny wymiar realizacji świadczenia usługi: 240 godzin.
4. Miejsce świadczenia usługi: placówki Zamawiającego zlokalizowane na terenie miasta Oleszyce 37-630, przy ul. Mickiewicza 12, ul. Mickiewicza 10 oraz ul. Zamkowa 46a.
5. Usługi doradztwa zawodowego świadczone będą w następującym zakresie:
− udzielaniu bezpośredniego indywidualnego wsparcia uczestnikom projektu (średnio 0,5 godz./m-c na 1 uczestnika projektu) polegające na poradnictwie zawodowym, prowadzącym do integracji zawodowej i diagnozowaniu potrzeb edukacyjnych, tworzeniu diagnozy zawodowej, określanie preferencji
i predyspozycji zawodowych. Łącznie średniomiesięcznie 7 godzin/miesiąc;
− bezpośrednim prowadzeniu spotkań grupowych dla uczestników projektu przez cały okres realizacji projektu, mających na celu rozwijanie umiejętności
i kompetencji zawodowych: 1 raz w miesiącu 1 godzina spotkania dla każdej
z 2 grup (średnio 7 osób w grupie) z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy, prowadzenie symulacji rozmów kwalifikacyjnych, łącznie średniomiesięcznie 2 godziny/miesiąc;
− bezpośrednim udziale w opracowywaniu Indywidualnych Programów Rehabilitacji dla uczestników projektu, oraz udział w ich realizacji i aktualizacji;
− uczestniczenie bezpośrednio w spotkaniach Zespołu Programowego oraz prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu jak i Zakładu Aktywności Zawodowej – zgodnie z rozporządzeniem dotyczącym funkcjonowania ZAZ (m.in. kart rehabilitacji, IPR, oceny, listy obecności na indywidualnych
i grupowych zajęciach) – średnio 1 godz./miesiąc.
7. Osoba prowadzącą doradztwo zawodowe powinna charakteryzować się odpowiednimi cechami psychoosobowymi i umiejętnościami tj. w szczególności: umiejętnością nawiązywania kontaktów, umiejętnością słuchania oraz łatwością prowadzenia rozmowy, otwartością, empatią, umiejętnością diagnozowania potrzeb edukacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto – 80%
b) zatrudnienie/zaangażowanie do realizacji zamówienia w ramach świadczenia usług poradnictwa psychologicznego/doradztwa zawodowego* osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – 20%

2) Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:

• Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (C) – (maks. 80 pkt - 80%).
Cn
C = --------- x 80
Cb
C – liczba punktów przyznanych za cenę,
Cn- najniższa cena z ofert podlegających ocenie
Cb- cena badanej oferty
Waga oferty – 80 pkt

Cena brutto podana w złotych polskich jest uważana za cenę ofertową i będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.
W cenie świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie przewidywalne koszty związane z realizacją zamówienia, adekwatne do sytuacji prawnej Wykonawcy (np. w przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej cena musi uwzględniać obciążające Zamawiającego jako zleceniodawcę składniki wynagrodzenia).

• Sposób obliczenia punktów dla kryterium określonego w pkt b): zatrudnienie/zaangażowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia (ZON) – (maks. 20 pkt - 20%)

W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma punkty za zadeklarowanie/zaangażowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia wg schematu:
− za brak deklaracji Wykonawcy w zakresie zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia – 0 pkt;
− za zadeklarowanie przez Wykonawcę zatrudnienia/zaangażowania jednej osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia – 20 pkt.

W przypadku niezaznaczenia lub niewłaściwego zakreślenia w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) jednej z powyższych deklaracji, Zamawiający uzna jako brak deklaracji ze strony Wykonawcy odnośnie zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
W celu spełnienia wymogu zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość oddelegowania do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zatrudnionej już u Wykonawcy.

Ocena ofert w powyższych kryteriach odbywać się będzie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ).

Łączna wartość punktowa (O) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości
O = C + ZON
O – suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta /maks. 100 pkt/
C – liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę,
ZON – liczba punktów uzyskanych za zatrudnienie/zaangażowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia
3) Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która otrzyma łącznie największą liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska największa ilość punktów. Punkty oblicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie/zaangażowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek w rozumieniu zamawiającego spełni wykonawca, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
− dla części I zamówienia: osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe psychologiczne, umożliwiające prowadzenie zajęć jako psycholog, potwierdzone kopią dyplomu magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równoważne w RP oraz posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w realizacji usług z zakresu poradnictwa psychologicznego (wsparcie indywidualne i grupowe) dla osób z niepełnosprawnościami, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone m.in. kopiami umów o pracę, zakresu obowiązków, umów cywilnoprawnych, referencji, listów polecających, zaświadczeń itp., z treści których wynika spełnienie tego warunku;
− dla części II zamówienia: osobą posiadającą wykształcenie wyższe wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi i/lub kursami uzupełniającymi z zakresu doradztwa zawodowego, w zakresie minimum 180 godzin kursu, potwierdzone kopiami dyplomów, certyfikatów, zaświadczeń o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach itp. oraz posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w realizacji usług z zakresu doradztwa zawodowego dla osób z niepełnosprawnościami, zdobyte w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone m.in. kopiami umów o pracę, zakresu obowiązków, umów cywilnoprawnych, referencji, listów polecających, zaświadczeń, itp., z treści których wynika spełnienie tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
• w zakresie części I zamówienia:
− wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ.

• w zakresie części II zamówienia:
− wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Forma i zakres pełnomocnictwa zostały określone w rozdziale II pkt 7.1) SWZ.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców (odrębnie).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9758a5a7-3536-11ef-acf6-4e696a6d8c25

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.