Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Wrocław: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przegląd roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 138403 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przegląd roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: okresowa kontrola obiektów budowlanych (przegląd roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego, przeprowadzona zgodnie z przepisami art. 62 ust.1 pkt 1a,b ustawy Prawo Budowlane, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego: a)elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b)instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, Zamówienie podzielone jest na 7 zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na jedno lub więcej zadań. Podział na zadania przedstawia się następująco: Zadanie Nr 1 Rejony A + B (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 80 501 m2, Zadanie Nr 2 Rejony F + G (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 5 530 m2, Zadanie Nr 3 Rejony H + I (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 47 162 m2, Zadanie Nr 4 Rejony Ł (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 18 402 m2, Zadanie Nr 5 Rejony O + P + T (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 15 060 m2, Zadanie Nr 6 Rejony R (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 27 957 m2, Zadanie Nr 7 Rejony S + U (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 24 712 m2,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami na każde zadanie: a)1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - o specjalności konstrukcyjno -budowlanej lub - o specjalności architektonicznej oraz b)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje, zgodnie z ustawą Pzp, możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach: a)nie udostępnienia lokalu w celu wykonania kontroli, b)działania siły wyższej i osób trzecich c)jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez Zamawiającego na czas usunięcia wyżej wymienionych przeszkód. 2.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Umów Zarzadu Zasobu Komunalnego, ul. Grabiszyńska 257 Wrocław, pok. 101; w cenie 10 zł. lub bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w Dziale Zamówień we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257; pok. 13 lub Kancelaria Ogólna Św. Elżbiety 3, lub poczta na adres: Zarząd Zasobu Komunalnego; ul. Św. Elżbiety 3; 50-111 W-w..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przegląd roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - rejon: A; B..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Rejony A + B (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 80 501 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przegląd roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego rejon: F; G..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 Rejony F + G (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 5 530 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przeglad roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego rejon: H; I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 Rejony H + I (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 47 162 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przegląd roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego rejon: Ł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 Rejony Ł (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 18 402 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przegląd roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego rejon: O; P; T..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 Rejony O + P + T (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 15 060 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przeglad roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego rejon: R..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6 Rejony R (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 27 957 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Okresowa kontrola obiektów budowlanych (przeglad roczny) zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego rejon: S; U..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 7 Rejony S + U (budynki mieszkalne i użytkowe) Maksymalna powierzchnia użytkowa obiektów budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 24 712 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli stanu technicznego instalacji i urządzeń gazowych w nieruchomościach S.P. położonych w obszarze działania ODS.
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.