Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą „Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Przemysłu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527872166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 30
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-039
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324334201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@mp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/przemysl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą „Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2420faa-4be6-4883-bdb4-8ec9c25d8911
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058659/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi nadzoru budowlanego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2420faa-4be6-4883-bdb4-8ec9c25d89113.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-ocds-148610-b2420faa-4be6-4883-bdb4-8ec9c25d8911
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-b2420faa-4be6-4883-bdb4-
8ec9c25d8911
Szczegółowe informacje zawiera pkt III.1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Przemysłu, 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
za pośrednictwem poczty e-mail: iod@mp.gov.pl lub pisemnie na adres: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Przemysłu, 40-039
Katowice, ul. Powstańców 30. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO* (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j. z dnia 2023.08.14), dalej „ustawa PZP". Następnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO* (tj.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2020.164 t.j. z dnia 2020.02.03). Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy upoważnieni do przetwarzania danych osobowych, ponadto dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom do tego uprawnionym na podstawie
obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy PZP oraz podmioty świadczące na naszą rzecz usługi wymagające dostępu do danych
osobowych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do
państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres właściwy dla przechowywania przedmiotowej dokumentacji, zgodnie z obowiązującą w Ministerstwie Przemysłu Instrukcją Kancelaryjną i przepisami o archiwizacji dokumentów - kategoria przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG.260.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania pod nazwą „Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach”
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka została im powierzona:
1. Osoba proponowana do pełnienia funkcji koordynatora inspektorów nadzoru zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego:
wymagana liczba osób: 1 wyznaczona spośród inspektorów nadzoru, którzy będą skierowani do realizacji zadania minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: posiadającego uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu
Ustawy Prawo budowlane w specjalności Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno budowlanych bez ograniczeń lub Inspektora nadzoru robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót i/lub inspektora nadzoru budowlanego robót konstrukcyjno budowlanych bez ograniczeń lub w zakresie sieci instalacji urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń przy realizacji 1 lub więcej zadań obejmujących budowę lub przebudowę lub remont lub nadzór nad budową lub przebudową lub remontem obiektu budowlanego będącego obiektem pomieszczeń serwerowni o wartości robót co najmniej 250 tyś zł brutto (dot. robót budowlanych na których był pełniony nadzór).
2. Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno budowlanych bez ograniczeń:
wymagana liczba osób: 1 minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
posiadającego uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane w specjalności Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno budowlanych bez ograniczeń co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu samodzielnej
funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót i/lub inspektora nadzoru budowlanego robót konstrukcyjno budowlanych bez ograniczeń przy realizacji 1 lub więcej zadań obejmujących budowę lub przebudowę lub remont lub nadzór nad budową lub przebudową lub remontem obiektu budowlanego będącego obiektem
pomieszczeń serwerowni.
3. Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Inspektora nadzoru robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń
wymagana liczba osób: 1
minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
posiadającego uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane w zakresie sieci instalacji urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń
co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót i/lub inspektora nadzoru budowlanego w zakresie sieci instalacji urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń przy realizacji 1 lub więcej zadań
obejmujących budowę lub przebudowę lub remont lub nadzór nad budową lub przebudową lub remontem obiektu budowlanego będącego obiektem pomieszczeń serwerowni
4. Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Inspektora nadzoru robót branży elektrycznych i elektroenergetycznych:
wymagana liczba osób: 1
minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
posiadającego uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane w specjalności elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót i/lub inspektora nadzoru
budowlanego w specjalności elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji 1 lub więcej zadań obejmujących budowę lub przebudowę lub remont lub nadzór nad budową lub przebudową lub remontem obiektu budowlanego będącego obiektem pomieszczeń serwerowni.
5. Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Inspektora nadzoru robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
wymagana liczba osób: 1
minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
posiadającego uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót i/lub inspektora nadzoru budowlanego w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przy realizacji 1 lub więcej zadań obejmujących budowę lub przebudowę lub remont lub nadzór nad budową lub przebudową lub remontem obiektu budowlanego będącego obiektem pomieszczeń serwerowni.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji (specjalności) wymienionych powyżej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej; wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego; wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami – Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ
Uwaga:
dowodami, o których mowa powyżej mogą być referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane; z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług dowody te powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienie/umowa) realizowanego przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem jeżeli faktycznie nie wykonywał wskazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wskazanie rzeczywiście wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dokumentów, np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia:a) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać
w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
• wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
c) W przypadku, gdy ofertę składać będzie kilku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej,
Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników wraz
z umową spółki cywilnej, z której wynikają zasady reprezentacji wspólników działających w ramach spółki cywilnej.
d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w projekcie umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej;
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.