eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoŚwiadczenie usług szkoleniowych i kursów grupowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu systemowegoAKTYWIZACJA ZAWODOWA I SPOŁECZNA GMINY MRĄGOWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Mrągowo: Świadczenie usług szkoleniowych i kursów grupowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu systemowego: AKTYWIZACJA ZAWODOWA I SPOŁECZNA GMINY MRĄGOWO
Numer ogłoszenia: 138578 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Brzozowa 24, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7413307, faks 0-89 7413307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych i kursów grupowych dla osób bezrobotnych w ramach projektu systemowego: AKTYWIZACJA ZAWODOWA I SPOŁECZNA GMINY MRĄGOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń i kursów grupowych dla 38 osób bezrobotnych zamieszkałych w gminie Mrągowo, poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS Mrągowo, w ramach projektu Aktywizacja zawodowa i społeczna gminy Mrągowo program skierowany jest do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń i kursów dla osób bezrobotnych, w następującym zakresie: AKTYWNA INTEGRACJA I. KONTRAKTY SOCJALNE 1.Aktywizacja społeczna -organizowanie i finansowanie treningów kompetencji i umiejętności społecznych mające na celu zwiększenie kompetencji i umiejętności związanych z lepszą organizacją życia rodzinnego, niwelowanie trudności psychospołecznych, wzmocnienie poczucia własnej wartości, adekwatnej samooceny oraz poznawania słabych i mocnych stron; Miejsce szkolenia - teren miasta Mrągowa; Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 25 osób - kobiet i mężczyzn (K+M); Zajęcia w 2 grupach; Liczba godzin - 72 ogółem (1 x w tyg. x 3 godz. x 12 tyg) Zakładany okres realizacji czerwiec-sierpień 2010 r. W skład ceny wchodzą: catering ( w tym na każdym spotkaniu jeden ciepły posiłek, kawa , herbata, woda, soki, ciastka, cukier), materiały szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę kursów i szkoleń oraz pozostałe koszty organizacyjne . W miarę możliwości należy zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi podczas gdy ich rodzic będzie brał udział w szkoleniu. 2.Aktywizacja zdrowotna - przeprowadzenie terapii psychologicznej, rodzinnej i psychospołecznej w celu usunięcia efektów długotrwałego pozostawania bez pracy, np. zaburzeń zdrowia psychicznego(depresje, stany lękowe) oraz występujących uzależnień i patologii; Miejsce szkolenia - teren miasta Mrągowa; Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 25 osób ( K+ M); Zajęcia w 2 grupach: Liczba godzin - 48 ogółem (1 x w tyg. x 3 godz. x 8 tyg.) Zakładany okres realizacji czerwiec-sierpień 2010 r. Zajęcia indywidualne: Liczba godzin - 50 ogółem (2 godz. x 25 os.= 50 godz.- każda osoba - 2 godziny) Zakładany okres realizacji czerwiec-sierpień 2010 r. W skład ceny wchodzą: catering ( w tym na każdym spotkaniu jeden ciepły posiłek, kawa , herbata, woda, soki, ciastka, cukier), materiały szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę kursów i szkoleń oraz pozostałe koszty organizacyjne. W miarę możliwości należy zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi podczas gdy ich rodzic będzie brał udział w szkoleniu. 3.Aktywizacja edukacyjna a/ obsługa komputera i Internetu w życiu codziennym- podstawy Miejsce szkolenia - teren miasta Mrągowa; Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 25 osób (K+M); Zajęcia w 2 grupach; Liczba godzin - 48 ogółem (1 x w tyg. x 2 godz. x 12 tyg x 2 grupy) Zakładany okres realizacji czerwiec-sierpień 2010 r. W skład ceny wchodzą: catering ( w tym na każdym spotkaniu jeden ciepły posiłek, kawa , herbata, woda, soki, ciastka, cukier), materiały szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę kursów i szkoleń oraz pozostałe koszty organizacyjne. W miarę możliwości należy zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi podczas gdy ich rodzic będzie brał udział w szkoleniu. b/Kurs prawa jazdy kat. B W treści programu szkolenia powinny znaleźć się również: - badania profilaktyczne, - egzamin końcowy, Miejsce szkolenia - teren miasto Mrągowo,Olsztyn; Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 25 osób (K+M) ; Zakładany okres realizacji czerwiec-grudzień 2010 r. 4. Aktywizacja zawodowa - organizowanie i sfinansowanie usług doradcy zawodowego: określenie predyspozycji zawodowych, przełamanie niechęci do podjęcia zatrudnienia, aktywne poszukiwanie pracy, zasady przygotowywania dokumentów aplikacyjnych; Miejsce szkolenia - teren miasta Mrągowa; Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 25 osób (K+M); Zajęcia w 2 grupach; Liczba godzin - 48 ogółem (1 x w tyg. x 3 godz. x 8 tyg x 2 grupy) Zakładany okres realizacji czerwiec-sierpień 2010 r. W skład ceny wchodzą: catering ( w tym na każdym spotkaniu 1 gorący posiłek, kawa, herbata, woda, soki, ciastka , cukier), materiały szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę kursów i szkoleń oraz pozostałe koszty organizacyjne. W miarę możliwości należy zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi podczas gdy ich rodzic będzie brał udział w szkoleniu. II. PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ 1. Przeprowadzenie imprezy integracyjnej pn. Przełamywanie barier - terapeuta ds. uzależnień Zakładany okres realizacji czerwiec 2010 r. W skład ceny wchodzą: catering, materiały obejmujące swoim zakresem tematykę kursów i szkoleń oraz pozostałe koszty organizacyjne. 2.Aktywizacja społeczna - zajęcia integracyjne polegające na ćwiczeniach pomagających poznać się nawzajem, opracowanie zasad pracy grupowej, skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna, mowa ciała i jej znaczenie w kontaktach międzyludzkich, sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych, w tym zajęcia logopedyczne- emisja głosu, sztuka poprawnej wymowy, budowa poczucia własnej wartości, rozwijanie systemu wartości, zachowanie asertywne w pracy i na co dzień,, nauka radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, poszukiwanie w otoczeniu miejsc wsparcia, skuteczne zarządzanie czasem, stres i sposoby radzenia sobie z nimi, nauka relaksacji; Miejsce szkolenia - miejscowość Marcinkowo k/ Mrągowa; Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 13 kobiet; Zajęcia w 1 grupie; Liczba godzin - 64 ogółem (1 x w tyg. x 4 godz. x 16 tyg ) Zakładany okres realizacji czerwiec-wrzesień 2010 r. W skład ceny wchodzą: catering ( w tym na każdym spotkaniu 1 gorący posiłek, kawa, herbata, woda, soki, ciastka , cukier), materiały szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę kursów i szkoleń oraz pozostałe koszty organizacyjne. W miarę możliwości należy zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi podczas gdy ich rodzic będzie brał udział w szkoleniu. 3.Aktywizacja zdrowotna - przeprowadzenie terapii psychologicznej, rodzinnej i psychospołecznej w celu usunięcia efektów długotrwałego pozostawania bez pracy tj. zaburzeń zdrowia psychicznego oraz występujących uzależnień i patologii; Miejsce szkolenia - miejscowość Marcinkowo k. Mrągowa ; Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 13 kobiet; a)terapia indywidualna; Liczba godzin -26 ogółem - 2 godz./ 1 osobę Zakładany okres realizacji czerwiec-wrzesień 2010 r. b) terapia grupowa ; Liczba godzin -20 ogółem -(1 x w tyg. x 2 godz. x 10 tyg ) Zakładany okres realizacji czerwiec-wrzesień 2010 r. W skład ceny wchodzą: catering ( w tym na każdym spotkaniu 1 gorący posiłek, kawa, herbata, woda, soki, ciastka , cukier), materiały szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę kursów i szkoleń oraz pozostałe koszty organizacyjne. W miarę możliwości należy zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi podczas gdy ich rodzic będzie brał udział w szkoleniu. 4.Aktywizacja zawodowa - wybór przyszłego zawodu, ścieżki kształcenia, kariera zawodowa- tworzenie indywidualnego planu działania, konstruowanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, aktywne poszukiwanie pracy-praktyczne poszukiwanie pracy przez uczestniczki - 2 dni, następnie omówienie rezultatów na spotkaniu; Miejsce szkolenia - miejscowość Marcinkowo k/ Mrągowa ; Przewidywana liczba uczestników szkolenia - 13 kobiet; Zajęcia w 1 grupie; Liczba godzin - 22 ogółem (1 x w tyg. x 2 godz. x 11 tyg. ) Zakładany okres realizacji czerwiec-wrzesień 2010 r. W skład ceny wchodzą: catering ( w tym na każdym spotkaniu 1 gorący posiłek, kawa, herbata, woda, soki, ciastka , cukier), materiały szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę kursów i szkoleń oraz pozostałe koszty organizacyjne. W miarę możliwości należy zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi podczas gdy ich rodzic będzie brał udział w szkoleniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykazać co najmniej 3 usługi szkoleniowe odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli, Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 3 usługi szkoleniowe (Projekty ) dofinansowane ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto każda, usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek , jeśli wykażą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wskazanym powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wskazanym powyżej, musi się wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, czyli odpowiednimi urządzeniami (np. projektory, rzutniki, komputery itp.), wyposażeniem pomieszczeń niezbędnymi do przeprowadzenie szkoleń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia podając ich zakres czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia , ich kwalifikacje oraz ich staż pracy w nauczaniu , a także ilość przeprowadzonych szkoleń do każdego szkolenia osobno wg pkt 4 ppkt 2 ogłoszenia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50.000 zł, oraz że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz wykonanych usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazanie zrealizowania 3 usług szkoleniowych , z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie i zgodnie z z wymogami zamawiających - wg Załącznika nr 3d do SIWZ; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, Wykonawca przedstawi wykaz, osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia podając ich zakres czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia , ich kwalifikacje, staż pracy w nauczaniu , ilość przeprowadzonych szkoleń oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg Załącznika nr 3e do SIWZ). Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia - - do każdego szkolenia osobno wg pkt 4 ppkt 2 ogłoszenia .- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł. kalkulację ceny oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie ul. Brzozowa 24 11-700 Mrągowo tel. (089)741-33-07, faks (089) 741-33-07 wew.15 email: gops.mragowo@wp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie ul. Brzozowa 24 11-700 Mrągowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie7.1.1Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.