eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUsługa legalizacji, wzorcowania urządzeń kontrolno - pomiarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Kielce: Usługa legalizacji, wzorcowania urządzeń kontrolno - pomiarowych
Numer ogłoszenia: 138611 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa legalizacji, wzorcowania urządzeń kontrolno - pomiarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią obsługa serwisowa, legalizacja, wzorcowanie urządzeń kontrolno - pomiarowych ( radarowe mierniki prędkości,videoradary, fotoradary, alkotesty, alkometry,alkomaty).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:a) wykonali należycie ,w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto co najmniej:-dla zadań nr 1, 8 : 90 000,-zł., - dla zadań nr 2, 3, 4, 7 : 6 000,-zł.,- dla zadania nr 5 : 230 000,-zł., - dla zadania nr 6 : 30 000,-zł. oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług. 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formule spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik Nr 9 do SIWZ.), 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ dla zadań nr 1, 8 :wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia , dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie Wśród wykazanych usług muszą być co najmniej 2 usługi o wartości brutto co najmniej 90 000,-zł. każda i dla tych usług muszą być załączone referencje. 4/ dla zadań nr 2, 3, 4, 7 :wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia , dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie Wśród wykazanych usług muszą być co najmniej 2 usługi o wartości brutto co najmniej 6 000,-zł. każda i dla tych usług muszą być załączone referencje. 5/ dla zadania nr 5 :wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia , dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie Wśród wykazanych usług muszą być co najmniej 2 usługi o wartości brutto co najmniej 230 000,-zł. każda i dla tych usług muszą być załączone referencje. 6/ dla zadania nr 6 :wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia , dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie Wśród wykazanych usług muszą być co najmniej 2 usługi o wartości brutto co najmniej 30 000,-zł. każda i dla tych usług muszą być załączone referencje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, ul. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, ul. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa serwisowa i legalizacja radarowych mierników prędkości RAPID-1A, RAPID-2K, K-15, DROP, RP-2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa i legalizacja radarowych mierników prędkości RAPID-1A, RAPID-2K, K-15, DROP, RP-2 ( m.in. przegląd, legalizacja, kalibracja, wymiana części).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa serwisowa i legalizacja videoradarów typu MULTAGRAPH VT i JAIPROVIDA - 2000, Videorapid 2, PolCam..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa i legalizacja videoradarów typu MULTAGRAPH VT i JAIPROVIDA - 2000, Videorapid 2, PolCam ( m.in. kalibracja)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa serwisowa i legalizacja fotoradarów typu FOTORAPID..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa i legalizacja fotoradarów typu FOTORAPID(m.in. kalibracja)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa serwisowa i legalizacja fotoradarów typu RAMER 7MV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa i legalizacja fotoradarów typu RAMER 7MV ( m.in. kalibracja).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa serwisowa i wzorcowanie alkotestów AS IV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa i wzorcowanie alkotestów AS IV ( m.in. kalibracja, wymiana części).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa serwisowa i wzorcowanie alkometrów A-2,0; A-2,0M, alkomatów SIMENS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa i wzorcowanie alkometrów A-2,0; A-2,0M, alkomatów SIMENS ( m.in. kalibracja, wymiana części ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obsługa serwisowa i wzorcowanie alkotestów AlcoQuant 3020..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa i wzorcowanie alkotestów AlcoQuant 3020 ( m.in. kalibracja, wymiana części).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obsługa serwisowa i legalizacja alkotestów DRAGER 7410, DRAGER 7410 PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa i legalizacja alkotestów DRAGER 7410, DRAGER 7410 PLUS ( m.in. kalibracja, wymiana części).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.