Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-10
Środa Wielkopolska: Wymiana posadzki w sali widowiskowo - audytoryjnej w Ośrodku Kultury w Środzie Wlkp. ul. 20-go Października 30
Numer ogłoszenia: 138667 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury , ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 285 23 05, faks 0-61 285 23 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oksroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzki w sali widowiskowo - audytoryjnej w Ośrodku Kultury w Środzie Wlkp. ul. 20-go Października 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja obejmuje wymianę posadzek sali widowiskowo - audytoryjnej, sceny i zaplecza sceny dla budynku zlokalizowanego w Środzie Wielkopolskiej przy ul. 20-go Października 30. Zakres robót obejmuje: - wymianę posadzki z klepki parkietowej dębowej widowni Sali 160,44 m2, - wymianę podłogi dębowej sceny 72,30m2, - wymianę podłogi z linoleum zaplecza sceny 62,60m2 . Audytorium sali - parkiet dębowy I klasy , o wytrzymałości grubość 22 mm, o wymiarach 60-70mmx350-400mm - łączenie na pióro - wpust, - wylewka samopoziomująca o wytrzymałości na ściskach C30, wytrzymałość ma zginanie F7, skurcz- 08 mm/m - ścieralność na tarczy Bohmego A22, - posadzka betonowa - klasy C20/2 - wytrzymałość na ściskanie 20Mpa. - klej do parkietu niezawierający rozpuszczalnika - niskoemisyjny kleju poliuretanowy, - cokoły, listwy przypodłogowe - drewniane, dębowe, lakierowane o grubości ok. 50 mm, i wysokości min. 50 mm. Scena widowiskowa - Tarcica dębowa strugana dębowa o gr. 32 mm, szer.100 mm, długości 7120 mm na pióro - wpust kl.I, - bele dębowe obrzynane wymiarowe kl.II - cokoły, listwy przypodłogowe drewniane, lakierowane o grubości ok. 50mm, i wysokości min.50 mm. - wkręty nierdzewne do drewna, - impregnacja grzybobójcza desek - lakier jednoskładnikowy poliuretanowy - alkidowy, antypoślizgowy, półmat. Posadzka syntetyczna - wylewka samopoziomująca o wytrzymałości na ściskanie C30 , wytrzymałości na zginanie F7, skurcz 0,8 mm/m, ścieralność na tarczy Bohmego A22, - powłoka epoksydowa Hydropox UWAGA Zamawiający informuje, że opracowany projekt budowlany będący załącznikiem do SIWZ uwzględnia wykonanie wszystkich robót procesu inwestycyjnego. UWAGA Po stronie Zamawiającego jest: - protokólarne przekazanie terenu , Po stronie Wykonawcy jest: Roboty objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przygotowując ofertę wykonawca powinien zapoznać się z projektem wykonawczym . Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, to oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca do wymiany posadzki w Sali widowiskowo - audytoryjnej, sceny i zaplecza zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały fabrycznie nowe, posiadające ważne odpowiednie wymagane certyfikaty i atesty, potwierdzające możliwość zastosowania ich do realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić dodatkowo w ofercie koszty związane z: - urządzeniem zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - opracowaniem dokumentacji powykonawczej , którą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w ciągu 20 dni od bezusterkowego odbioru końcowego robót, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowa - stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ przedmiar robót, który może posłużyć wyłącznie jako materiał pomocniczy służący do wyceny wynagrodzenia ryczałtowego, robót objętych przedmiotem zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych Wykaz wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że wykonał należycie minimum 1 robotę budowlaną. Za robotę budowlaną zamawiający uzna robotę polegające na wymianie parkietu o długości minimum 160m. Podstawa prawna: § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:a)z powodu atualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów i urządzeń),b)z powodu zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,c)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne,d)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.e)z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio zmieniona aneksem do niniejszej umowy.2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów wykonania przedmiotu umowy, wykonawca winien jest poinformować zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.3. Strony z powodów, jakie mogą wpłynąć na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oksroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wlkp. pokój nr 8 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Kultury ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wlkp. pokój nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Usługa świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska, noclegowni dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wlkp oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach wspomaganych/treningowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
- Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku
- "Sukcesywne dostawy mięsa i przetworów mięsnych, warzyw i owoców świeżych oraz pieczywa i wyrobów cukierniczych do Stołówek Gminnych w Środzie Wielkopolskiej w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025".
- Modernizacja taboru Średzkiej Kolei Powiatowej - wykonanie rewizji wewnętrznej, określonej przepisami Transportowego Dozoru Technicznego, kotła parowozowego Px48-1756
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Gminie Brzyska - IV postępowanie.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Naprawa parkietów zlokalizowanych na PGE Narodowym w Warszawie
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.