Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-02-21
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi Katowice: ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL IM. PROF. EMILA MICHA£OWSKIEGO W KATOWICACH Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Micha³owskiego, do kontaktów: Agnieszka Fros, ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. ¶l±skie, tel. 032 2519027, fax 032 2519027, e-mail: urologia@konto.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.urologia.bip.od.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL IM. PROF. EMILA MICHA£OWSKIEGO W KATOWICACH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: us³ugi, kategoria us³ug: nr 93. G³ówne miejsce ¶wiadczenia us³ug: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL IM. PROF. EMILA MICHA£OWSKIEGO. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych w zakresie: dezynfekcji, prania, maglowania, prasowania i drobnych napraw bielizny i odzie¿y szpitalnej oraz segregacja, pakowanie i transport bielizny i odzie¿y szpitalnej brudnej i czystej z i do Szpitala przez okres 36 miesiêcy od dnia podpisania umowy zgodnie z normami sanitarno - epidemiologicznymi. a). Zamawiaj±cy wymaga, aby us³uga prania by³a ¶wiadczona zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nak³adane s± na procesy prania (np. odzie¿ ochronna musi byæ prana oddzielnie, a po¶ciel ska¿ona poddawana dezynfekcji) oraz technologi± i warunkami obowi±zuj±cymi w placówkach s³u¿by zdrowia, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. (Dz. U. Nr 213 poz. 1568) b). Zamawiaj±cy wymaga, aby ochronna odzie¿ szpitalna (odzie¿ fasonowa) by³a wyprasowana w sposób profesjonalny a transport tej odzie¿y odbywa³ siê na wieszakach jezdnych w specjalnych ochraniaczach c). poprzez drobne naprawy bielizny i odzie¿y szpitalnej Zamawiaj±cy rozumie bie¿±c± reperacjê polegaj±c± na uzupe³nianiu uszkodzonych fragmentów bielizny i odzie¿y szpitalnej d). segregacja bielizny i po¶cieli szpitalnej odbywaæ siê bêdzie na podstawie dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnej i czystej bielizny oraz polega na z³o¿eniu w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego (np. poszczególne odcinki Szpitala) e). Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawcy posiadali uprawnienia do ¶wiadczenia us³ug transportowych w zakresie transportu bielizny i odzie¿y szpitalnej lub mieli podpisan± stosown± umowê na transport z przedsiêbiorc±, który spe³nia powy¿sze. Poprzez us³ugê transportu Zamawiaj±cy rozumie dojazd do siedziby Zamawiaj±cego, za³adunek, transport, wy³adunek i z³o¿enie w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego 2. Szacunkowa ilo¶æ bielizny przeznaczonej do prania wynosi w skali miesi±ca oko³o 4500 kg 3. Us³uga polega na codziennym odbieraniu brudnej i przywo¿eniu czystej bielizny w³asnym transportem wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego, tj.: a) od poniedzia³ku do czwartku - 1 raz dziennie, przy którym nastêpuje przywóz czystej bielizny i odbiór bielizny do prania, b) pi±tek - 2 razy dziennie: rano przywóz czystej bielizny i odbiór brudnej bielizny do prania, oraz popo³udniu odbiór brudnej bielizny do prania, c) sobota - 1 raz dziennie: rano przywóz bielizny czystej 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: 1. Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- za³±cznik nr 1 -aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, -dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie osób podpisuj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, -dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, -aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, -o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru- za³±cznik nr 2 -zaparafowany projekt umowy - za³±cznik nr 3. 2.Wykonawca zamieszka³y poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: -nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Oferent ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê powy¿szych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym lub organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania ofert wspólnych: Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wspólnych. 4. Inne dokumenty: 1). W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê oraz do¶wiadczenie, potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: -o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca dysponuje personelem okwalifikacjach niezbêdnych do wykonywania ¶wiadczeñ w zakresie przedmiotu zamówienia z podaniem liczby pracowników, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia -wykaz sprzêtu niezbêdnego do wykonania przedmiotu zamówienia -zezwolenie/opiniê sanitarn± potwierdzaj±c±, ¿e pralnia mo¿e ¶wiadczyæ us³ugi dla szpitali w zakresie prania i przewozu wystawion± przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami -do¶wiadczenie zawodowe - ilo¶ciowy wykaz realizowanych us³ug w zakresie objêtym niniejszym postêpowaniem w okresie trzech ostatnich lat wraz z podaniem nazwy i adresu Odbiorcy, terminu realizacji us³ugi, warto¶ci umowy brutto - Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodno¶ci i rzetelno¶ci wskazanych us³ug. 2). W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: - polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. Wymagane powy¿ej dokumenty, mog± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê uprawnion± do podpisania dokumentu z dopiskiem za zgodno¶æ z orygina³em. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg s³ownika 2008: 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Us³ugi odbierania prania Kod CPV wg s³ownika 2008: 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Us³ugi prasowania Kod CPV wg s³ownika 2008: 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: wykonanie kompleksowych us³ug pralniczych przez okres 36 miesiêcy - ok. 4.500 kg w skali miesi±ca 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesi±cach: 36
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1). Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2). Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3).Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5). Z³o¿± o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców, którzy: -nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawo zamówieñ publicznych, -wykonywali czynno¶ci zwi±zane z przygotowaniem prowadzonego postêpowania, lub pos³ugiwali siê w celu sporz±dzenia oferty osobami uczestnicz±cymi w dokonywaniu tych czynno¶ci, -z³o¿yli nieprawdziwe informacje maj±ce wp³yw na wynik prowadzonego postêpowania, -nie z³o¿yli o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, która: -jest niezgodna z ustaw±, -jej tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej z³o¿enie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , -zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, -zosta³a z³o¿ona przez Wykonawcê wykluczonego z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do sk³adania ofert, -zawiera omy³ki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie mo¿na poprawiæ na podstawie art. 88, lub b³êdy w obliczeniu ceny, -w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodzi³ siê na poprawienie omy³ki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest niewa¿na na podstawie odrêbnych przepisów. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± w ca³o¶ci warunków zawartych w niniejszej SIWZ. Od uczestników postêpowania oczekuje siê starannego zapoznania ze SIWZ, a tak¿e zdobycia wszelkich informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane ze sporz±dzeniem i z³o¿eniem oferty. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, -o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 12:15, budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach ul. Raciborska 15 - Dzia³ Marketingu i Organizacji Pracy SPZOZ - Szpital im. Prof. Emila Micha³owskiego w Katowicach - pokój A 109 I piêtro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 19.02.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i monta¿em zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkó³ Technicznych i Ogólnokszta³c±cych nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkañ edukacyjnych oraz szkoleñ stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkañca, dla uczestników projektów: W stronê sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzie¿y dla cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Us³ugi porz±dkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacj± gniazd
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 25/ZP/2025 Sukcesywna us³uga prania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu £ódzkiego
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w G³ubczycach.
- "¦wiadczenie us³ug pralniczych bielizny dla Zduñskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zaka¼nej
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.