Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Jędrzejów: Budowa i przebudowy ulic na terenie miasta Jędrzejów
Numer ogłoszenia: 138844 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jędrzejów , ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3861010, faks 41 3861267.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowy ulic na terenie miasta Jędrzejów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i przebudowy ulic na terenie miasta Jędrzejów. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części (zadania): a). Zadanie 1 - Budowa ulicy klasy Z w Jędrzejowie w ramach Budowy infrastruktury technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejowa b). Zadanie 2 - Przebudowa ulicy Murawiec w Jędrzejowie c). Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Okrzei w Jędrzejowie 2. Zakres robót obejmuje m.in.: a). dla Zadania 1 - Budowa ulicy klasy Z w Jędrzejowie w ramach Budowy infrastruktury technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejowa: - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowych - wykonanie utwardzenia poboczy materiałem kamiennym - transport, montaż i regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych i włazów kanałowych (Zamawiający posiada kratki ściekowe i włazy kanałowe) Uwaga: Zakres robót dla Zadania nr 1 obejmuje również przebudowę 2 zjazdów (tj. likwidacja istniejących i budowa nowych) w granicach pasa drogowego ulicy. Miejsce wjazdów przeznaczonych do przebudowy wskaże Zamawiający. b). dla Zadania 2 - Przebudowa ulicy Murawiec w Jędrzejowie (zakres robót obejmuje przebudowę ulicy Murawiec oraz część ulicy Kopernika): - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej z załadunkiem w worki i transportem oraz krawężników betonowych - roboty ziemne - wykonanie: warstwy odsączającej z piasku oraz górnej i dolnej podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej na podsypce cementowo - piaskowej - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - regulacja pionowa: studzienek dla włazów kanałowych wraz z wymiana włazów, kratek ściekowych, studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - wykonanie ścieków ulicznych z kostki betonowej na ławie betonowej - przebudowa chodnika w tym: rozebranie chodników z płyt betonowych, rozebranie obrzeży betonowych, roboty ziemne, wykonanie podbudów z kruszyw łamanych, wykonanie obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie chodnika z kostki betonowej (kolor) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie wjazdów chodnika z kostki betonowej (kolor) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, humusowanie skarp, regulacja zaworów wodociągowych, pionowa regulacja: studzienek dla urządzeń podziemnych c). dla Zadania 3 - Przebudowa ulicy Okrzei w Jędrzejowie (przebudowa ulicy Okrzei obejmuje odcinek od ulicy Dmowskiego do ulicy Armii Krajowej): - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - pionowa regulacja: studzienek dla włazów kanałowych wraz z wymiana włazów, studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, studzienek telefonicznych - wykonanie ścieków ulicznych z kostki betonowej na ławie betonowej - przebudowa chodnika w tym: rozebranie nawierzchni z betonu i bloczków betonowych, rozebranie krawężników i obrzeży, rozebranie chodników z płyt betonowych, roboty ziemne, wykonanie podbudów z kruszyw łamanych, wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie chodnika z kostki betonowej (kolor) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie wjazdów chodnika z kostki betonowej (kolor) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, humusowanie skarp, regulacja zaworów wodociągowych, pionowa regulacja: studzienek dla urządzeń podziemnych - przebudowa zjazdu do przedszkola w tym: rozebranie nawierzchni z betonu i bloczków betonowych, rozebranie krawężników betonowych, rozebranie chodników z płyt betonowych, roboty ziemne, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie wjazdu z kostki brukowej betonowej (kolor) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 3. Szczegółowy zakres robót określony został w uproszczonych dokumentacjach technicznych w skład których wchodzą: przedmiary robót dla poszczególnych zadań oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiących załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a). dla zadania 1 w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych 00/100). b). dla zadania 2 w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). c). dla zadania 3 w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a). pieniądzu; b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c). gwarancjach bankowych; d). gwarancjach ubezpieczeniowych; e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 95 8493 0004 0210 0059 1221 0011 z dopiskiem: a). dla Zadania 1 - Wadium - Zadanie 1 - Budowa ulicy klasy Z w Jędrzejowie b). dla Zadania 2 - Wadium - Zadanie 2 - Przebudowa ulicy Murawiec w Jędrzejowie c). dla Zadania 3 - Wadium - Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Okrzei w Jędrzejowie Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi się znajdować na wyżej wymienionym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym Wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku Wykonawcy jak i w banku Zamawiającego (operacja bankowa dla uznania rachunku Zamawiającego). Przy wpłacie wadium na konto bankowe należy uwzględnić wszelkie opłaty naliczane przez dany Bank. Zamawiający nie dopuszcza aby opłaty pobierane przez bank potrącane były z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie Zamawiającego zaksięgowana winna być kwota w wysokości wymaganego wadium. 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a). w art. 46 ust. 4a ustawy pzp, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa a art. 26 ust. 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn należących po jego stronie b). w art. 46 ust. 5 ustawy pzp tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Poza ww z treści wadium składanego formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. 8. Wadium złożone przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - trzech robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi asfaltowej o wartości min. 250 000,00 zł każda. - dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie chodnika z kostki betonowej brukowej o wartości min. 100 000,00 zł każda. Uwaga - Jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko na Zadanie nr 1, może jedynie wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania trzech robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi asfaltowej o wartości min. 250 000,00 zł każda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (robót), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. winien wykazać posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty, kosztorysy ofertowe, dokument potwierdzający wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją techniczną, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy 2. Przewiduje się możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są robotami zaniechanymi. Sposób wyliczenia wartości tych robót określa umowa 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo, okoliczności: a). powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b). powodujące poprawienie parametrów technicznych; c). wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń 4. Wynagrodzenie umowne zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT 5. Termin zakończenia robót ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a). przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b). działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c). wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d). wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót 6. Istnieje możliwość dokonania zamiany kierownika budowy (robót) jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby kierownika budowy (robót) w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych - jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy; W przypadku zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy (robót), osoba powołana na jej miejsce musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy (robót), jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków 7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jędrzejowie, Wydział Inwestycji i Utrzymania Infrastruktury Technicznej, ul. 11 Listopada 33b, 28-300 Jędrzejów, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów, sekretariat (pokój nr 12).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Budowa ulicy klasy Z w Jędrzejowie w ramach Budowy infrastruktury technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in: - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowych - wykonanie utwardzenia poboczy materiałem kamiennym - transport, montaż i regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych i włazów kanałowych (Zamawiający posiada kratki ściekowe i włazy kanałowe) Uwaga: Zakres robót dla Zadania nr 1 obejmuje również przebudowę 2 zjazdów (tj. likwidacja istniejących i budowa nowych) w granicach pasa drogowego ulicy. Miejsce wjazdów przeznaczonych do przebudowy wskaże Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Murawiec w Jędrzejowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje m.in.: - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej z załadunkiem w worki i transportem oraz krawężników betonowych - roboty ziemne - wykonanie: warstwy odsączającej z piasku oraz górnej i dolnej podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej na podsypce cementowo - piaskowej - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - regulacja pionowa: studzienek dla włazów kanałowych wraz z wymiana włazów, kratek ściekowych, studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - wykonanie ścieków ulicznych z kostki betonowej na ławie betonowej - przebudowa chodnika w tym: rozebranie chodników z płyt betonowych, rozebranie obrzeży betonowych, roboty ziemne, wykonanie podbudów z kruszyw łamanych, wykonanie obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie chodnika z kostki betonowej (kolor) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie wjazdów chodnika z kostki betonowej (kolor) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, humusowanie skarp, regulacja zaworów wodociągowych, pionowa regulacja: studzienek dla urządzeń podziemnych 2. Zakres robót obejmuje przebudowę ulicy Murawiec oraz część ulicy Kopernika.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulicy Okrzei w Jędrzejowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje m.in.: - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - pionowa regulacja: studzienek dla włazów kanałowych wraz z wymiana włazów, studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, studzienek telefonicznych - wykonanie ścieków ulicznych z kostki betonowej na ławie betonowej - przebudowa chodnika w tym: rozebranie nawierzchni z betonu i bloczków betonowych, rozebranie krawężników i obrzeży, rozebranie chodników z płyt betonowych, roboty ziemne, wykonanie podbudów z kruszyw łamanych, wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie chodnika z kostki betonowej (kolor) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie wjazdów chodnika z kostki betonowej (kolor) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, humusowanie skarp, regulacja zaworów wodociągowych, pionowa regulacja: studzienek dla urządzeń podziemnych - przebudowa zjazdu do przedszkola w tym: rozebranie nawierzchni z betonu i bloczków betonowych, rozebranie krawężników betonowych, rozebranie chodników z płyt betonowych, roboty ziemne, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie wjazdu z kostki brukowej betonowej (kolor) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 2. Przebudowa ulicy Okrzei obejmuje odcinek od ulicy Dmowskiego do ulicy Armii Krajowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.