eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniadokończenie remontu dachu w budynku szkoły, wykonanie częściowego remontu dachu warsztatów szkolnych oraz remont pomieszczeń sanitarnych na drugim piętrze budynku szkoły w Zespole Szkół Mechanicznych w Gdyni przy ul. Morskiej nr 79.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Gdynia: dokończenie remontu dachu w budynku szkoły, wykonanie częściowego remontu dachu warsztatów szkolnych oraz remont pomieszczeń sanitarnych na drugim piętrze budynku szkoły w Zespole Szkół Mechanicznych w Gdyni przy ul. Morskiej nr 79.
Numer ogłoszenia: 138985 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych im. inż.Tadeusza Wendy, ul. Morska 79, 81-222 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6216891/92, fax 058 6218232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmgdynia.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokończenie remontu dachu w budynku szkoły, wykonanie częściowego remontu dachu warsztatów szkolnych oraz remont pomieszczeń sanitarnych na drugim piętrze budynku szkoły w Zespole Szkół Mechanicznych w Gdyni przy ul. Morskiej nr 79..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont obejmuje wymianę pokrycia dachowego budynku głównego nadbudówki - kontynuacja i na budynkach warsztatowych. Istniejące pokrycie z papy zostanie naprawione i położona zostanie papa termozgrzewalna zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną. Remont połaci dachowej przewiduje się w następującym zakresie: 1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie opierzeń ogniomurów , - rozebranie rynien i rur spustowych, - wywóz materiałów z rozbiórki i ich utylizacja.2. Roboty dekarsko-blacharskie - wymiana pokrycia murków ogniowych z blachy ocynkowanej grub. 0,55 mm po uprzednim położeniu izolacji z papy asfaltowej, - wykonanie rynien, - wykonanie rur spustowych, - założenie kaplistew z blachy ocynkowanej na obróbki kominów i murków oraz uszczelnienie silikonem lub kitem plastycznym. - pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia typu PYE PV 250 S5 SS, gr. 5,2 mm i wstawieniem kominków wentylacyjnych, - wykonanie obróbki kominów, murków i rur wentylacyjnych z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia typu PYE PV 250 S5 SS . 3. Wymiana instalacji odgromowej w tym: a/ wymiana wsporników instalacji odgromowej - naciągowych i pośredniczących, b/ wymiana przewodów instalacji odgromowej za pomocą linki na uprzednio zamocowanych wspornikach, c/ wymiana złączy instalacji odgromowych do opierzeń ogniomurów, d/ badanie instalacji odgromowej - pomiar . 4. Roboty tynkarskie w tym: a/ naprawa tynków kominów Zadanie nr 2 Zakres robót (roboty hydrauliczne): 1. Demontaż istniejących grzejników. 2. Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych. 3. Demontaż istniejących instalacji wod.-kan. w obrębie remontowanych pomieszczeń węzłów sanitarnych. 4. Roboty budowlane poinstalacyjne: przekucia otworów i murowanie bruzd. 5. Wywóz materiałów z rozbiórki. 6. Montaż nowych instalacji. 7. Wykonanie izolacji instalacji. 8. Wykonanie prób i odbiorów technicznych. 9. Montaż urządzeń sanitarnych z wykonaniem sprawdzenia prawidłowości działania. 10. Montaż grzejników z zaworami termostatycznymi. Zakres robót (roboty budowlane): Remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze . rys nr 2 polegający na wykonaniu następujących prac rozbiórkowych, remontowo - budowlanych : 1. Prace rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz z ościeżnicami - rozbiórka ścianek działowych z cegły gr ¼ c i ½ c - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie parapetów wewnętrznych lastrykowych - wykucie z muru kratek wentylacyjnych - skucie płytek glazurowanych - skucie cokolików cementowych - skucie warstw posadzek terakotowych i lastrykowych - demontaż instalacji elektrycznej - wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych - wywóz i utylizacja gruzu 2 Roboty wykończeniowe: - wykonanie nowych ścianek działowych z R-G gr 10 cm - wykonanie ścianki z płyt G-Kj w WC męskim i damskim ( ścianki z prześwitem między posadzką wykonać 15 cm nad posadzkami - montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, z zamkiem, klamką i szyldami wraz z ościeżnicami oraz regulacją - montaż stolarki okiennej z wywiewnikami higrosterowanymi po 1 szt w każdym pomieszczeniu - wykonanie zabudowy pionów i poziomów wod-kan - wykonanie nowych tynków kl. III - naprawa starych tynków - wykonanie nowych warstw posadzek: warstwa wyrównawcza gr ok.3 cm, wykonanie izolacji posadzek np. z folii izolacyjnej typu IZOHAN ekofolia gr 4 mm wg technologii, ułożenie nowej posadzki typu GRES gat.I, IV klasa ścieralności, antypoślizgowa, gr. płytki 8 mm - obłożenie ścian glazurą do wys. 2,10 m - wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów gr 3 mm - roboty malarskie ścian i sufitów 2x farbą emulsyjną - roboty malarskie - malowanie lamperii 2x farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem - wys. 1,60 m na korytarzu ( kolorystykę dopasować do istniejącej lamperii).. - roboty instalacyjne elektryczne n.n - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty:Warunek udziału w postępowaniuprowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości brutto minimum 70 000,00 zł Dokument na potwierdzenie warunku - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust 1; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. II.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 2 do pkt 3 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. III. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY Oferta wykonawcy musi zawierać: I. wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1/A lub 1/B Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jedną ofertę. II.aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę (dotyczy również spółek cywilnych). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. III.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości brutto minimum 70 000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. IV. wycenę szczegółową opracowaną na podstawie zał. nr 4 i nr 5 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących całkowitą cenę zamówienia). V. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsmgdynia.prv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsmgdynia.prv.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Mechanicznych im. inż. Tadeusza Wendy w Gdyni ul. Morska 79.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dokończenie remontu dachu w budynku szkoły, wykonanie częściowego remontu dachu warsztatów szkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje wymianę pokrycia dachowego budynku głównego nadbudówki - kontynuacja i na budynkach warsztatowych. Istniejące pokrycie z papy zostanie naprawione i położona zostanie papa termozgrzewalna zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną. Remont połaci dachowej przewiduje się w następującym zakresie: 1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie opierzeń ogniomurów , - rozebranie rynien i rur spustowych, - wywóz materiałów z rozbiórki i ich utylizacja.2. Roboty dekarsko-blacharskie - wymiana pokrycia murków ogniowych z blachy ocynkowanej grub. 0,55 mm po uprzednim położeniu izolacji z papy asfaltowej, - wykonanie rynien, - wykonanie rur spustowych, - założenie kaplistew z blachy ocynkowanej na obróbki kominów i murków oraz uszczelnienie silikonem lub kitem plastycznym. - pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia typu PYE PV 250 S5 SS, gr. 5,2 mm i wstawieniem kominków wentylacyjnych, - wykonanie obróbki kominów, murków i rur wentylacyjnych z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia typu PYE PV 250 S5 SS . 3. Wymiana instalacji odgromowej w tym: a/ wymiana wsporników instalacji odgromowej - naciągowych i pośredniczących, b/ wymiana przewodów instalacji odgromowej za pomocą linki na uprzednio zamocowanych wspornikach, c/ wymiana złączy instalacji odgromowych do opierzeń ogniomurów, d/ badanie instalacji odgromowej - pomiar . 4. Roboty tynkarskie w tym: a/ naprawa tynków kominów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.26.12.10-9, 45.31.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont pomieszczeń sanitarnych na drugim piętrze budynku szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót (roboty hydrauliczne): 1. Demontaż istniejących grzejników. 2. Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych. 3. Demontaż istniejących instalacji wod.-kan. w obrębie remontowanych pomieszczeń węzłów sanitarnych. 4. Roboty budowlane poinstalacyjne: przekucia otworów i murowanie bruzd. 5. Wywóz materiałów z rozbiórki. 6. Montaż nowych instalacji. 7. Wykonanie izolacji instalacji. 8. Wykonanie prób i odbiorów technicznych. 9. Montaż urządzeń sanitarnych z wykonaniem sprawdzenia prawidłowości działania. 10. Montaż grzejników z zaworami termostatycznymi. Zakres robót (roboty budowlane): Remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze . rys nr 2 polegający na wykonaniu następujących prac rozbiórkowych, remontowo - budowlanych : 1. Prace rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz z ościeżnicami - rozbiórka ścianek działowych z cegły gr ¼ c i ½ c - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie parapetów wewnętrznych lastrykowych - wykucie z muru kratek wentylacyjnych - skucie płytek glazurowanych - skucie cokolików cementowych - skucie warstw posadzek terakotowych i lastrykowych - demontaż instalacji elektrycznej - wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych - wywóz i utylizacja gruzu 2 Roboty wykończeniowe: - wykonanie nowych ścianek działowych z R-G gr 10 cm - wykonanie ścianki z płyt G-Kj w WC męskim i damskim ( ścianki z prześwitem między posadzką wykonać 15 cm nad posadzkami - montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, z zamkiem, klamką i szyldami wraz z ościeżnicami oraz regulacją - montaż stolarki okiennej z wywiewnikami higrosterowanymi po 1 szt w każdym pomieszczeniu - wykonanie zabudowy pionów i poziomów wod-kan - wykonanie nowych tynków kl. III - naprawa starych tynków - wykonanie nowych warstw posadzek: warstwa wyrównawcza gr ok.3 cm, wykonanie izolacji posadzek np. z folii izolacyjnej typu IZOHAN ekofolia gr 4 mm wg technologii, ułożenie nowej posadzki typu GRES gat.I, IV klasa ścieralności, antypoślizgowa, gr. płytki 8 mm - obłożenie ścian glazurą do wys. 2,10 m - wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów gr 3 mm - roboty malarskie ścian i sufitów 2x farbą emulsyjną - roboty malarskie - malowanie lamperii 2x farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem - wys. 1,60 m na korytarzu ( kolorystykę dopasować do istniejącej lamperii).. - roboty instalacyjne elektryczne n.n - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.