eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26 WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM DO NIEGO TERENEM ZEWNĘTRZNYM I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. SŁOWACKIEGO 22 (Część A zamówienia) ORAZ SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. WAWRZYNIAKA 40 WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM DO NIEGO TERENEM ZEWNĘTRZNYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Poznań: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26 WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM DO NIEGO TERENEM ZEWNĘTRZNYM I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. SŁOWACKIEGO 22 (Część A zamówienia) ORAZ SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. WAWRZYNIAKA 40 WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM DO NIEGO TERENEM ZEWNĘTRZNYM
Numer ogłoszenia: 139134 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu , ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 65 85 171, faks 0-61 65 85 172.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26 WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM DO NIEGO TERENEM ZEWNĘTRZNYM I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. SŁOWACKIEGO 22 (Część A zamówienia) ORAZ SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU PRZY UL. WAWRZYNIAKA 40 WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM DO NIEGO TERENEM ZEWNĘTRZNYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania: Część A - pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 wraz z przylegającym do niego terenem zewnętrznym oraz sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Słowackiego 22. Część B - pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Wawrzyniaka 40 wraz z przylegającym do niego terenem zewnętrznym. Przedmiot zamówienia część A : Powierzchnia przy ul. Kamiennogórskiej 26: 4443,31 m2 (z wyłączeniem III piętra) Powierzchnia przy ul. Słowackiego 22: 374,36 m2 Powierzchnia ogółem: 4817,67 m2 Powierzchnia parkingu i chodników przy budynku Sądu - ul. Kamiennogórska 26: 1291,95 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce i wypełnianie koszy i zasobników niszczarek workami foliowymi, odkurzanie wykładzin dywanowych oraz utrzymywanie porządku przed budynkiem (parking i chodniki) - ul. Kamiennogórska 26. Przedmiot zamówienia część B : Powierzchnia przy ul. Wawrzyniaka 40: 1647,30 m2 Powierzchnia parkingu oraz chodników terenów zielonych przy budynku Sądu ul. Wawrzyniaka 40: 3180,00 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce i wypełnianie koszy i zasobników niszczarek workami foliowymi, odkurzanie wykładzin dywanowych oraz utrzymywanie porządku przed budynkiem (droga wewnętrzna, parkingi, chodniki oraz teren zielony).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: dla części A - wysokość wadium wynosi: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla części B - wysokość wadium wynosi: 1.500,00 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu Zamawiający żąda wykazu wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. W części A - usług sprzątania powierzchni nie mniejszej niż 4.500 m2 w ramach każdej usługi (załącznik nr 7 do SIWZ). W części B - usług sprzątania powierzchni nie mniejszej niż 1.500 m2 w ramach każdej usługi (załącznik nr 7 do SIWZ),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu Zamawiający żąda posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250.000,00 zł dla części A oraz co najmniej 100.000,00 zł dla części B - przez cały okres realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-grunwald.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań pok. nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań pok. nr 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.