Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Bochnia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na remont i modernizację dróg gminnych i wewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 139161 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, fax 014 6119922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na remont i modernizację dróg gminnych i wewnętrznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągniecie kredytu w kwocie 1.000.000,00 (jeden milion złotych 00-100) z przeznaczeniem na finansowanie remontu dróg gminnych i wewnętrznych: 1. Kredyt długoterminowy z możliwością wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału bez dodatkowych opłat i prowizji. 2. Oprocentowanie zmienne wyliczone w oparciu o WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych z dnia 30maja 2008r i stałą, niezmienną marżę bankową w okresie obowiązywania umowy. 3. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała: 30.03.2009 - 250.000 30.09.2009- 250.000 30.03.2010- 250.000 31.05.2010- 250.000 -spłaty odsetek -do 30 każdego miesiąca rozpoczynając od 30.X.2008r 4. Zabezpieczenie kredytu (weksel własny In blanco) 5. Nie naliczanie prowizji: jednorazowej przygotowawczej, za administrowanie kredytem. Za postawienie do dyspozycji kwoty kredytu, od wcześniejszej spłaty kredytu, od zaangażowania od kwoty niewykorzystanej przyznanego kredytu oraz wszelkich innych zmian wymienionych w specyfikacji wprowadzonych do umowy w trakcie jej realizacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunek złożenia właściwej, właściwie podpisanej i prawidłowo sporządzonej oferty 2.Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP i spełniania warunków art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP 3.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP 4.Warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta 2. Podpisanie oferty przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta. 3. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Cenowy 4. Projekt umowy kredytowej sporządzony przez Wykonawcę uwzględniający wszystkie warunki zawarte w SIWZ 5. Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Oferenta warunków art. 22 ust. 1 P. z. p. 6. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 9. Wykaz osób które będą reprezentować bank w trakcie realizacji zamówienia, w tym osoby/osób tzw. opiekuna/opiekunów klienta wraz z podaniem ich nr telefonu, faksu, poczty elektronicznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 11 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Całodobowa obsługa portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ostrów Szlachecki na terenie Gminy Bochnia
- Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piłkochwytami w Ostrowie Szlacheckim oraz zakup i dostawa sceny mobilnej
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy, piłkochwytami i ogrodzeniem w Nieszkowicach Małych
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3 386 553,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Kredyt długoterminowy w kwocie 2 000 000,00 zł, na pokrycie występującego w trakcie roku planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.