To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Sokołów Podlaski: Roboty budowlane związane z budową II etapu Parku Przemysłowego Sokołów Podlaski w zakresie remontu i przebudowy budynków oznaczonych jako IIIa (budynek biurowo - usługowy) i IIIb (budynek usługowy) w Sokołowie Podlaskim przy ul. Fabrycznej.
Numer ogłoszenia: 139163 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103131 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sokołów Podlaski, ul. Wolności 21, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z budową II etapu Parku Przemysłowego Sokołów Podlaski w zakresie remontu i przebudowy budynków oznaczonych jako IIIa (budynek biurowo - usługowy) i IIIb (budynek usługowy) w Sokołowie Podlaskim przy ul. Fabrycznej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy budynku biurowo-usługowego (ozn. IIIa) oraz częściowy remont i przebudowa budynku usługowego (ozn. IIIb), w ramach II etapu budowy Parku Przemysłowego Sokołów Podlaski na terenie dawnej cukrowni w Sokołowie Podlaskim, przy ulicy Fabrycznej na działce nr ewid. 32/3. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa. 1.2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych przewidzianych w II etapie budowy Parku Przemysłowego Sokołów Podlaski: 1.2.1. Remont i przebudowę budynku biurowo-usługowego, wpisanego do rejestru zabytków (oznaczonego na zagospodarowaniu jako budynek biurowy IIIa) w zakresie wszystkich branż w zakresie określonym w dokumentacji projektowej. 1.2.2 Remont częściowy budynku usługowego (oznaczonego na zagospodarowaniu jako budynek IIIb) w zakresie remontu dachu, ocieplenia poddasza i wymiany pokrycia remontu elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, budowy wewnętrznej instalacji c.o. i wentylacji grawitacyjnej. 1.2.3. Pozostałe roboty objęte dokumentacją projektową jak zagospodarowanie otoczenia budynku, w tym budowa schodów, pochylni dla niepełnosprawnych itp.. 2.Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania : 2.1. Projekt budowlany i projekty wykonawcze wszystkich branż - w załączeniu 2.2. Przedmiary robót lub kosztorysy ślepe wszystkich branż (w załączeniu), na podstawie których należy opracować kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do oferty, przy czym kosztorys ofertowy należy traktować jako dokument uzupełniający, a brak jakiejkolwiek pozycji w kosztorysie nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania jeżeli wynika ona z projektu budowlanego lub wykonawczego. Załączony do oferty kosztorys ofertowy będzie służył do ustalenia stawek w przypadku rozliczenia robót dodatkowych i uzupełniających. Nieścisłości w wypełnieniu załączonego do oferty kosztorysu ofertowego nie będą stanowiły podstawy do odrzucenia oferty. 2.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w załączeniu 3. Warunki wykonania zamówienia : 3.1 Część obiektów dawnej Cukrowni w Sokołowie Podlaskim została wpisana do rejestru zabytków i znajduje się w złym stanie technicznym. Roboty w pobliżu istniejących budynków należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, aby nie spowodować dalszego niszczenia obiektów. Wykopy należy zabezpieczać przed osunięciem skarp. 3.2 Na terenie dawnej cukrowni objętym zamówieniem znajduje się znaczna ilość starego uzbrojenia terenu (w tym kabli elektroenergetycznych), tylko częściowo zainwentaryzowanego na mapach. W związku z tym wszelkie roboty ziemne należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, a w przypadku natrafienia na uzbrojenie nie uwidocznione na mapach każdorazowo skonsultować z Zamawiającym możliwość jego rozbiórki lub pozostawienia. 3.3 Równocześnie z prowadzonymi przez Wykonawcę robotami budowlanymi przy realizacji II etapu budowy Parku Przemysłowego będą trwały prace projektowe kolejnych etapów budowy parku oraz roboty remontowo-budowlane kolejnych etapów realizacji prowadzone przez innego Wykonawcę. W związku z tym przed rozpoczęciem robót Wykonawca powinien opracować i przedstawić Zamawiającemu schematyczny projekt organizacyjny placu budowy z uwzględnieniem tymczasowych dróg dojazdowych, wygrodzeń placu budowy, składowania materiałów budowlanych itp. w celu uniknięcia negatywnego oddziaływania placu budowy na już wykonane lub będące w trakcie remontu obiekty Parku Przemysłowego. 3.4 Budynek biurowo - usługowy oznaczony jako III a został wpisany do rejestru zabytków. Budynek jest zlokalizowany bezpośrednio przy pasie drogi powiatowej (ul. Fabryczna) i w pobliżu drogi krajowej (ul. Węgrowska). Budynek został wyłączony z użytkowania, wszystkie szczegóły dotyczące prowadzonych robót należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego. 3.5 Budynek usługowy (dawne ambulatorium) oznaczony jako III b nie jest wpisany do rejestru zabytków, jest on zlokalizowany bezpośrednio przy pasie drogi krajowej (ul. Węgrowska) i w sąsiedztwie drogi powiatowej (ul. Fabryczna). Budynek nie został wyłączony z użytkowania i jest użytkowany przez 2 podmioty. Wszystkie roboty należy prowadzić etapami, aby możliwe było ciągłe użytkowanie budynku. Wykonawca przed podjęciem każdego z rodzajów robót uzgodni sposób i termin ich wykonania z Zamawiającym i Użytkownikami budynku. Roboty należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla Użytkowników z zastosowaniem właściwych zabezpieczeń (np. daszki, wygrodzenia). Roboty prowadzone na dachu (remont więźby i wymiana pokrycia dachowego) należy wykonywać odcinkami z równoczesnym zabezpieczeniem pomieszczeń wewnętrznych przed zalaniem przez wody opadowe. 3.6 Odpowiedzialność za wszelkie szkody w remontowanych obiektach powstałe z winy Wykonawcy np. na skutek niewłaściwej organizacji placu budowy, zalania, uszkodzenia instalacji itp. ponosi Wykonawca. 3.7 Odpowiedzialność za wszelkie szkody w innych obiektach Parku Przemysłowego lub wobec osób trzecich powstałe z winy Wykonawcy np. na skutek niewłaściwej organizacji placu budowy, ruchu ciężkiego sprzętu itp. ponosi Wykonawca. 3.8 Dla każdej z realizowanych branż (budowlana, sanitarna, energetyczna, teletechniczna itd.), Wykonawca zapewni objęcie funkcji kierownika budowy przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, przy czym : - uprawnienia muszą być wystarczające do wykonania robót w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków - Wykonawca (kierownik budowy) musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót w obiekcie zabytkowym, o którym mowa w ust. 3.9 - Kierownika budowy branży budowlanej Wykonawca wyznaczy jako wiodącego kierownika całej budowy do koordynacji poszczególnych branż, kontaktów z Zamawiającym, kontaktów z organami nadzoru budowlanego, opracowania planu BIOZ itp. W chwili podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy w poszczególnych branżach wraz z aktualnymi uprawnieniami i zaświadczeniami z izby samorządu zawodowego oraz planem BIOZ, które pozwolą Zamawiającemu na zgłoszenie rozpoczęcia robót w Nadzorze Budowlanym (PINB). 3.9 Wykonawca (kierownik budowy) przed rozpoczęciem robót uzyska stosowne zezwolenie na prowadzenie robót budowlanych w obiekcie zabytkowym od właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (jeżeli są wymagane) i przedstawi je Zamawiającemu. 3.10 Materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji przedmiotu umowy winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623) i posiadać stosowne atesty i certyfikaty. 3.11 Zamawiający przed rozpoczęciem robót dostarczy Wykonawcy następujące dokumenty: a Komplet projektów budowlanych wszystkich branż. b Komplet projektów wykonawczych wszystkich branż. c Specyfikacje STWiORB. d Pozwolenie na budowę e Dziennik budowy. 3.12 Wykonawca wraz z zawiadomieniem o zakończeniu robót dostarczy Zamawiającemu : a Wypełniony dziennik budowy b Księgę obmiarów robót (zmiana zakresu robót) c Dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, podpisaną przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. d Oświadczenia kierowników budowy poszczególnych branż o wykonaniu budowy zgodnie z projektem i pozwoleniem na budowę. e Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą f Protokóły z niezbędnych badań i prób w tym instalacji elektrycznych, sanitarnych, gazowych itp. g Atesty i certyfikaty na podstawowe użyte materiały h Inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy w PINB. 3.13 Zabezpieczenie budowy w energie elektryczną, wodę i inne media, koszty utrzymania i zużycia ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w umowie 3.14 Koszty obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca 3.15 Koszty związane z zajęciem pasów dróg krajowych i powiatowych na czas robót ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawca we własnym zakresie załatwi wszelkie formalności związane z koniecznością zajęcia pasów dróg powiatowych i krajowych. 3.16 Wykonawca zapewni należyte oznakowanie miejsca robót i należyte zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, w tym ogrodzenie placu budowy ogrodzeniem trwałym i nieprzejrzystym. 3.17 Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia i ubezpieczenia terenu budowy. 3.18 W przypadku spowodowania w czasie wykonywania przedmiotu umowy szkód nie wynikających z technologii wykonywania robót Wykonawca zobowiązany będzie do wypłacenia odszkodowań, także w przypadku wyrządzenia szkód osobom trzecim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Budowlanych Jaczewski, Ul. Reymonta 4, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2287593,82
Oferta z najniższą ceną: 2287593,82 / Oferta z najwyższą ceną: 3340285,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOKOŁOWA PODLASKIEGO
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości alejek, placów miejskich i ciągów pieszo - rowerowych w Sokołowie Podlaskim
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi doradcze z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wykonywanie czynności techniczno-konfiguracyjno-organizacyjnych podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.